I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

världens bäste ! en gång för alla

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2008-01-14 23:55

världens bäste ! en gång för alla

det enda jag gått o tänkt på e vem fan som e världens bästa genom tiderna!!
( fotboll o inget annat )


ja har tänkt på pele, maradona, ronaldo, zidane osv osv. men ja har dragit ett streck vid maradonas epok pga att man egentligen inte kan jämföra spelare som zico med nutidens robinho tex.

dvs runt 1986 o framåt.
här kommer mina tankar

Maradona den store. : aldrig någonsin har nått lag vart så beroende av en spelare som napoli och argentina var av maradona. det faktumet att hans moderklubb smålökarna tror ja dom hette där han spelade skickade upp honom till sitt 18 års lag redan när han var 14 säger en hel del om honom. han bär på 1 silver o två vm guld. ett par serie titlar o en massa smått o gott. vm 86 tex. om man jämför med 2006 där zidane utan tvekan enligt min åsikt var bäst. så var han inte alls i närheten av vad maradona presterade. maradona kommer alllltid vara den absoiluta toppen för mig inom fotboll  , hans teknik o spel visade att han var 10 - 15 år före sin tid .

Zidane : " våran generations " bäste spelare enligt mig har alltid haft en hög nivå på sitt spel och alltid presterat. han tog frankrike till vm guld 98 och visade att han ville 2006. har dominerat mer eller mindre 2000 talet.

så frågan är vem är den bäste??

Sajjkziii yaoooo