|
|
|
|
|
Super Bowl XLII
Nu är det inte långt kvar till årets Super Bowl igen.
Är det någon som vet vilken svensk kanal som kommer visa matchen?
I have no Yesterdays, Time took them away. Tomorrow may not be - but I have Today.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
det är väll viasatsport eller?
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
|
|
|
Det vore bra om det var det så det inte blir som med många fotbollsmatcher att nån betalkanal köper upp rättigheterna.
I have no Yesterdays, Time took them away. Tomorrow may not be - but I have Today.
|
|
|
visades inte bowl förra året på 6an?
|
|
|
6an går den på, den har ju gått på 3an innan dess etc.
Nån som ska matchen på O'learys? GO PACKERS! btw så Carl-Johan "Micro" Björk i Packers practice squad...
Min bild är... för mycket naket kanske?
|
|
|
när är deT?
vi är överallt!
|
|
|
3 februari, alltså natten mot den 4e för oss i sverige
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."
|
|
|
natten mot måndag till råga på allt, men men... Det är det värt(om packers vinner). Har Micro flyt ang. regler för ringar etc. så kanske vi har en svensk med en super bowl-ring snart...
|
|
|
score i göteborg i sedvanlig ordning..fan va gött det blir
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!
Maria, många år och mil från här
|
|
|
är ju alltid på en söndag super bowl suuuunddaaay liksoooom.
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."
|
|
|
ingen anning om amerikansk fotboll tittar bara på superbowl varje år vet man vilka lag som kommer lira eller är det inte klart än?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
inte klart än. Packers möter Giants i NFC finalen Patriots möter Chargers i AFC finalen
Antagligen blir det Patriots-Packers
|
|
|
okeej fan va fett..har sett alla dom senaste...många åren...
tror dock inte vi får se en lika fet 90 yards löpning :P
vi är överallt!
|
|
|
Ett Super Bowl-party är ett måste för varje idrottsintresserad man med självaktning. Fram till dess laddar ni bäst på Tipsychimps.com. NFL-apan See No Evil bloggar och lägger spel. Hittills är han 6-2 på spelen i NFL-slutspelet. I helgen backar han Packers. Har du råd att inte ta hårig rygg?
www.tipsychimps.com - av apor, för spelare NBA, NFL, NHL, MLB och svensk basket
|
|
|
Jag har iaf bokat bord på olearys.. får hoppas att tillräckligt många gör det så att det blir något.. jag var först på olearys i centralen..
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
|
|
|
Patriots tar hem det hela obesegrat.
•pave paradise•
|
|
|
Vågad prediction - där gick du verkligen out on a limb.
|
|
|
Tror du? De har 18-0 just nu och behöver vinna en match till? :)
•pave paradise•
|
Hangaround
2008-01-21 04:19
|
Got damn! Giants gick vidare. Did NOT see that coming! Vilka lirare. Nu tycker jag lite synd om Brett Farve som ville gå till Superbowl och få den perfekta avslutningen på sin karriär. Men, men. Nu är det bara ladda upp för Patriots - Giants. Hoppas Giants skräller och tar ner skabb-Patriots på jorden igen. Vilket superbowl det kommer bli!
/r/whoapunktnu
|
|
|
Spela Patriots -12.5 på Bet365 nu. Gör det.
Alltså, seriöst. Eli Manning i en Super Bowl. Vilket bisarrt jävla underbetyg till hela NFC.
|
|
|
patriots-giants, fan va nice. lag som tom jag har lite koll på .hahaha men får nog som vanligt köra en instuderingsrunda här i helgen heheh
|
|
|
tragiskt att packers åkte ut, giants har chockat de två bästa lagen i nfc, packers o cowboys. Kan de skrälla mot patriots?
|
|
|
Med ett ord: Nej.
|
|
|
Tipsy Chimp:
Jag följer sport för att jag älskar det, inte för att tjäna pengar. 19-0, Go Patriots!
•pave paradise•
|
Hangaround
2008-01-22 10:23
|
Men vad, är ni allvarliga med eran säkerthet? har in sett hur Pats har spelat i slutspelet? de har spelat sämre och sämre för varje match, att de nästan förlorade mot Chargers. Sluta var aså löjliga nu bara för att det är Patriots vi pratar om. Giants kan mycket väl vinna över Patriots igen, precis som de gjorde 2005 och 2006. Förra matchen så var de nära på att vinna då också, men Patriots hade tur och vann med, vad var det? 3 poäng?
/r/whoapunktnu
|
|
|
go fudgepackers!
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
|
|
|
NYGz!
Det ska inte vara nån omöjlighet. Patriots har som sagt inte lätt mot Giants.
Trapped in the 90s hit och trapped in the 90s dit. Vad har 80-talet gjort för ont?
|
|
|
Personligen tror jag att tanken om att bli historiska kommer att motivera Patriots något vansinnigt nu inför Super Bowl. Det är mest därför jag är så säker. Såklart kan Giants också vinna även om jag själv inte tror att det kommer ske, bollen är ju trots allt oval.
•pave paradise•
|
Hangaround
2008-01-22 15:29
|
Det kommer inte att bli spel mot ett mål iaf.
Giants har Jacobs och Ward, ett par RB's som har sprungit mer än Maroney och Morris. Så Giants kommer absolut att gå på många rushingplays. Det blir inte allt för lätt med Patriots defence ivägen, men nu är det superbowl och Giants har självförtrondet på topp efter ett enastående slutspel.
Giants kommer också att behöva sätta otrolig stor press på Welker och Moss som kommer gå djup varje spel och mata på TD's, kommer blir mycket SS-spel för Giants defence. Även deras defenceline måste jobba hårt för att försöka sätta press på Brady så han missar sina kast, och även vara på alerten när Maroney kommer springandes igenom.
Så, mycket defencespel för Giants, som kommer få det svårt, men som jag ändå tror kommer bjuda på en sjukt bra match. Ser fram emot XLII som fan!
/r/whoapunktnu
|
|
|
Grym analys där. Det kommer att bli intressant som fan.
Trapped in the 90s hit och trapped in the 90s dit. Vad har 80-talet gjort för ont?
|
|
|
tvärtemot lhabia så tror jag att den enorma pressen kommer att bli för mycket för patriots och "underdogsen" giants kommer kunna spel ut och skrälla.
|
|
|
New York-lag ska väl dock aldrig vinna något, trodde det var tradition. Haha..
•pave paradise•
|
Hangaround
2008-01-22 22:27
|
Just i det här fallet så får det nog fan bli ett litet undantag tycker jag. Ta ner Patriots på jorden som sagt, och hur underbart skulle det inte vara att se Patriots med en 18-1 säsong och den enda förlusten kom i Super Bowl? Haha, jag ska skratta hela dagen efteråt :)
/r/whoapunktnu
|
|
|
Jag hade skrattat mer om de tog 19-0. Sånt är alltid mycket finare och roligare att se inom alla sporter. Skadeglädje genomsyrar era sinnen, mina vänner...
•pave paradise•
|
Hangaround
2008-01-22 22:33
|
Jag tror fortfarande att Giants har en chans.
/r/whoapunktnu
|
|
|
Giants har redan spelat sin Super Bowl.
Dessutom är rutinen enormt viktig i såna här sammanhang. Det är en klyscha, men klyschor blir klyschor för att de är sanna. Det betyder mängder att ha varit där förut och att ha vunnit förut. Pats vet vad som krävs.
Och viktigast av allt. I coaching och på QB-positionen har Pats en monumental edge. Frågan är inte om de vinner, frågan är med hur mycket.
|
|
|
otroligt överraskad att giants lyckades slå packers. imponerande.
när det gäller sb så är pats favoriter av en anledning - de har ju också minst en sju poängs ledning innan matchen ens startat - men naturligtvis hade jag njutit något oerhört om giants skräller. chansen finns alltid, då bollen är oval.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
de blir ju ett jävla krök iallafall...alltid nått..
|
|
|
så kunde man glömma super bowl. redovisning på högskolan emellan 9-12, bör vara vid medvetande också tyvärr. kan man ladda hela programmet , med reklam, där på morgonen ?? så får jag väl isolera mig tills jag sett matchen
|
|
|
New York Giants. vs. New England Patriots.
Vem tippar ni?
själv ligger mina pengar på Giants
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
Patriots. No doubt.
•pave paradise•
|
|
|
Alltså med hjärnan måste jag nog säga att Patriots har kanske...säg 80% mot 20% chans att vinna. Men jag tippar ju gärna med hjärtat...och det tillhör ju självfallet NYGz.
|
|
|
Giants komemr ta det. Eli Mannings rutin kommer inte att skälpa laget. Kan någon någonsin få bättre feedback om hur det är att spela en SB än Manning med tanke på att hans bror gjorde det förra året. dessutom tror jag Lill-Manning har större potential än storebror eftersom han nådde SB vid en tidigare ålder än Peyton, imponerande! Dessutom är hans samspel med Plaxico Burress helt magiskt. 11 recievs sist va? sjukt ju. När nu plaxico äntlgien får chans att vila sin fot i två veckor dessutom komemr han bli farligare än någonsin under den här säsongen tror jag! Har man desutom slagit både packers o Dallas på vägen dit och näpperligen slagit pats under säsongen så är chanserna stora enligt mig. Pats har ju dessutom agt att Giants var det bästa laget de mötte under säsongen. Det ända som kan skälpa Giants är att de får fööör mycket självförtroende, dom slåss ju alltid bst ur underläge.
Go Giants!! Plaxico blir MVP
|
|
|
fan d e inte långt kvaaaar
vi är överallt!
|
Hangaround
2008-01-31 16:57
|
Super Bowl paaartaaaaay!! Kommer bli fett :)
/r/whoapunktnu
|
|
|
faaaaaaaaaaaaaan, måste iväg o jobba i en vecka o missar super bowl.det är kuken, kuken, kuken, kuuuken
|
|
|
d suger o missa 1 gång om året grej
vi är överallt!
|
Hangaround
2008-02-01 08:36
|
Finns ju dock ett par sidor där XLII kommer finnas tillängligt för nedladdning. Om man nu verkligen vill se de alltså.
/r/whoapunktnu
|
|
|
Go giants
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
|
|
|
Dags att börja boka in sig lite här och var...sega som vanligt, gotta love it.
•pave paradise•
|
Hangaround
2008-02-03 03:48
|
Inte långt kvar nu, iiiiiiiiiiiih :))
Nån som ska till Bar122?
/r/whoapunktnu
|