Ni har sett det tusen gånger
Men fyyy fan så man ryser!
Han gör ett mål som inte finns!
"lugna ner dig lite" fan va tråkig, - det är inte möjligt - jo det är det. Dags för zlatan bara att göra mål i landslaget igen:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ryste till... underbart. har det här ljudklippet inlagt på mp3n och ryser varje gång, och blir lika förbannad på ralf varje gång. förvörigt drömde jag att jag träffade andreas isaksson inatt, han var lite halvfet och 170 lång i min dröm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ralf är ju lika färglös som Svennis var under VM-94.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Härligt mål. Men Italien är fan riktigt nära att göra mål där precis efter målet.
lasse grankvist = bästa kommentatorn i landet.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
hahah jo nog var den andra kommentatorn nog tråkig för att få kicken dära :b Men man skrek själv så mycket att jag inte hört det förän nu, sjukt jävla mål!
Men lika glad är jag för det!
hahaha.sjukt mål förövrigt
hahaha fyfan vad skön han är
såg den för någon dag sen och lånar därför kommentaren jag lämnade på tuben:
själv stog man på toa och pissa när detta skedde..jävligt kul!! jaa..ni förstår själv! Hör en massa människor skrika "JAAA.MÅÅL" samtidigt som man slår en sjua och säger "nä? mål?va?..Kom igen..snabba..gaaaaah!!"
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jag var på Hultsfred och såg matchen tillsammans med 20k andra ungefär. Det var grymt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
såg de oxå på hultan..de va sjukt, även om ja mest stod o sjöng om allbäck o va allmänt otrevlig...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
haha snart är det dags igen:d
Ralf din jävla partybreaker.
Fyfan för ralf förstör hela känslan, men man ryser flertalet gånger ändå.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
jag var också på hultan men missade målet live för att jag gick i typ 50e minuten för att limma på en dödshet tjej som "var lite trött och ville gå och lägga sig". SAMLAG tänkte jag så högt att hon borde ha hört det, men det gick ju som väntat inget vidare, så kåt och nedstämd gick jag tillbaks mot scen-området och så mötte jag massa blågulmålade-karlakarl-wannabees som sjöng om zlatan, sen fick jag höra av en kamrat att det galna geniet han hade klackat in 1-1 i slutet. sensmoralen? välj ALDRIG en samlagschans före fotboll. särklit inte om du raggar lika illa som jag.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
hahahahahahahahahahaha vilken skön snubbe:P
förresten finns det ett youtube-klipp som jag inte orkar leta upp där nån i publiken filmar målet, där får man rysningar och man slipper höra partypooper-ralf ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Men det enda man vill höra är ju Lasse de e ju han som tillför de lilla extra, men Ralf förstör typ hela grejen.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Utter. Seriöst. Jag skiter fan i om du levt i celibat i 4 år och håller på att explodera, om bruden hette Alyssa Milano och och hade gett dig inviter hela dagen! EM i fotboll!
Okej! Nu startar vi Em-hypen!
"Han gör ett mål som inte finns" - Underbart sagt, fyfan. :)
be the change
haha xD fett skön kommentator .. men lite borde han ju lugnar sig xD låter som han är påväg in i målbrottet igen .. men han andra var väldigt tråkig faktist..
Get Random!
Repris av den i Sverige-Spanien, tack.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
råka klicka mig vidare till denna...
aldrig sett den förut hahhaha
FrankieLamps Hahahaha
be the change
toys... leksak... ....på engelska hahah
Rädda en ko, ät en vegetarian!
ZLATAN E GUD OCH HENKE HANS PROFET! tror vi sjöng nå sånt efter matchen, resten av natten.
Haha, fan va jag kommer ihåg det här. Jag var i Norrköping och bröt mig in på MUF:s fotbollsfest för att få se matchen på storduk. Blev utkörd efter ett tag dock, men hann se målet.