Skriver mer än gärna på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAhaa klippet va ju guld! Hon ska fan va lvar kanske kan göra skiten intressant
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det har ju förklarats att det var telepromptern och hörsnäckorna som ledde till det där misstaget... Men visst, varför inte.
•pave paradise•
Det har ju förklarats att det var telepromptern och hörsnäckorna som ledde till det där misstaget... Men visst, varför inte. Lite kunskap ska man fan ändå ha.
Man kan inte vilja kicka människan för ETT enda uttalande tycker jag. Är hon alltid dålig är det en annan sak men eftersom jag inte har Canal+ och bara ser på kanalen på överfulla O'learys reagerar ju jag inte. Vad mer gör hon fel?
•pave paradise•
lycka till, hoppas det du gör med din tid känns konstruktivt och meningsfullt
skriv kort, helst inte alls
lycka till, hoppas det du gör med din tid känns konstruktivt och meningsfullt Du gav mig ett skratt, jag är säker på att du gör saker som är så väldigt betydelsefulla, typ källsorterar. Mitt intryck av henne är att hon är jävligt okunnig och allmänt ointresserad. Att hon är allmänt jobbig gör inte saken bättre.
Kvinnor har ingenting med fotboll att göra. Det är tack vare horor som Tina Rosenberg, Irene von Wachenfeldt osv som de måste klämma in en kvinna i programmet, annars anses det vara en kvinnofälla och sport för mansgrisar med aftonbladet artiklar som efterföljd. Bästa var igår när hon sa till Petter Andersson: "Hörru Petter Johansson....".
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Jennifer Wegerup är ju en av de jämnaste krönikörerna Sportbladet har dock.
•pave paradise•
hahaha, vilket klipp. Haglunds blick var typ som om han fått frågan: "tränar du Elfsborg?"
what's good for the goose is still good for the gander.
Hur fan orkar man bry sig om "halvtids-Nora"? Pauserna på PPVmatcher spenderar jag ute på balkongen eller med PES2008 på xboxen..
http://www.myspace.com/dirtydonline
De gånger jag sett PPV så har jag mått dåligt över hur otroligt kassa kommentatorerna varit så då blir det enklare att ignorera Nora.
•pave paradise•
Hur fan orkar man bry sig om "halvtids-Nora"? Pauserna på PPVmatcher spenderar jag ute på balkongen eller med PES2008 på xboxen.. Hon håller även i Supersöndag, men som hardcore supporter orkar jag inte med henne.
Personligen bryr jag mig inte specielt mycket om Nora eller de andra som sitter där i studion på Supersöndag men klippet var sjukt roligt iaf ! :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Men då är det bara o skriva på listan, så att hon blir osäker och kanske gör fler misstag :D
skapa en namninsamling över folk som vill utföra bukkake på henne istället..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Det finns ingen normal människa, med en Iq över 15 som vill utföra en bukkake på någon.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess: Vem har sagt att jag har en IQ över 15? orka ta kommentarer så seriöst.
Han är Chelsea-fan, vad kan man förvänta sig?
•pave paradise•
En iq över 15?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag snackar om dig :D haha, glöm det.
•pave paradise•
Jag hade lätt gjort en bukakke på Nora
http://www.myspace.com/dirtydonline
uhh.. chelsea :(
Dirty_D: Tack för stödet! När och var möts vi? Bring all your friends!
visst hon suger ju ganska mycket men e fan så tryckbar!
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
kan vi inte starta en namninsamling för att få elfsborgs äckelpsykopat till tränare sparkad istället? har är ju inte normal nånstans, och det baserar jag inte bara på det här klippet.. jag tror seriöst att han har någon sorts skada. jävla översittare.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hon är det vackraste som finns på denna jord. Sätt henne i rutan näck för att öka på underhållningen en aning!
jag gillar små russinkukar
Jennifer Wegerup är ju en av de jämnaste krönikörerna Sportbladet har dock. Där måste jag hålla med dig, lhabia. Hon är jämn som fan. Alltid värdelös. Aldrig bra.
Angående Nora så kan jag bara hålla med. Ibland är det gömma ansiktet i kudden när hon bollar frågor i studion. Tur att hon är snygg, annars hade hon varit offer för arbetsmarknadspolitiska åtgärder.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
s-oteric: Gillar att läsa det hon skriver oftare än vad jag gillar Lauls skit. Men ja, hon är inte så jävla bra hon heller.
•pave paradise•
Laul? Vad har han med någonting att göra? Alltså... du kan inte säga att en krönikör på toalettpappret är "bra" eller ens "jämn" baserat på att denne iaf är bättre än en annan krönikör på nämnda kvällshora. Det slitna uttrycket "pest eller kolera" har nog aldrig kommit så väl till pass. Nej, sport läses bäst på forumen där dom mest kunniga skribenterna sitter.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Fan lägg av o skriva massor med skit, skriv på min lista istället =D
Vad skulle Laul INTE ha med det här att göra? Jag ser inte Aftonbladets krönikörer som enskilda sådana, jag ser de som ett kollektiv och det gör jag rätt i med tanke på deras ihopgaddning mot just supporterdrivna alternativ. Då har Laul väldigt mycket med det här att göra. De är alla av samma skrot och korn och kan bara ses individuellt när man ska individuellt visa att de är dumma i huvudet.
•pave paradise•
Vi kan nog enas om att Laul är en pajas, ja. Däremot börjar jag mer och mer fatta tycke för Erik Niva som mer och mer framstår som den ende i svensk sportpress som faktiskt kan lära mig nåt om fotboll. Killen är ett orakel. Sjukt nördig och förmodligen jävligt jobbig att ha att göra med privat då hans hjärna bearbetar fotbollsreferat, historik och tabeller 24/7 men som krönikör och fotbollstyckare är han briljant. Dessutom respektfull. Trots att han är uttalad Spursare så håller han inne med sitt förmodade hat för lag som t ex Arsenal och låter det aldrig lysa igenom i någonting han gör.
Niva gillas, ja. Men det är just för att man identifierar sig med hans omänskliga nördighet och tänker i princip "Fan, tänk om jag var sådär, herrejävlar..." på både gott och ont.
•pave paradise•