I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Champions league Final 21 Maj Manchester United-Chelsea

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-05-21 14:41
Nä, samma här, men dom verkar ju gå "above and beyond" för att hålla i sär fansen innan match i alla fall ;)
Efteråt tror jag det blir ett jävla liv
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-21 14:52
Var ska du se matchen?
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-05-21 14:54
just, vädret i moskva nu o inför kvällen, ngn som hört ngt, iom att de ska vara dåligt underlag kan de ju gå helt åt skogen om de dessutom regnar...ingen rolig match när bollen går lite som den har lust
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-21 15:08
SKÅL

2008-05-21 15:14
13 °C
Regn
Vind: N – 2 m/s
Luftfuktighet: 96 %

låter sådäääär.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-21 15:35
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/sussex/7412711.stm

Shite, jag hade flippat totalt om det hade hänt mig.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-05-21 15:59
Haha....och jag som blev sur för att SvFF snodde min utlovade Svenska Cup-biljett...
•pave paradise•

2008-05-21 16:42
Duckdown

Jag är tyvärr inte i Moskva, fick reda på det i förrgår, det sket sig då det löste sig för hans del. (sjuk mening). Får bli SB i höst istället. Matchen ses på hemmabion med kall öl laddad i kylen.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-21 17:27
Gött, jag ska ner på den lokala puben och se matchen på storbild, det får duga :)

Come on u reds

2008-05-21 18:12
Fucking hell, skiter på mig av nervositet. Två timmar kvar.

Keep the red flag flying high!

2008-05-21 18:14
Im with you Frost, går mest omkring och gör typ, inget. Sitter och kollar tv i en kvart, går hit och surfar en kvart... kan inte sitta still.... sjukt.

2008-05-21 18:18
Grabbar ta en bira för att lugna nerverna :)

2008-05-21 18:21
ärs ...ta två.

2008-05-21 18:22
Psycholess

Hur ställer Chelsea upp? Några hints?

2008-05-21 18:27
frost

Cech

Essien Terry Carvalho A.Cole

Makelele

J.Cole Ballack Malouda

Lampard

Drogba

blir förvånad om grant skulle ändra något som fungerar så bra.

2008-05-21 18:33
Det är den som JAG tror på (skrev en bit upp), skulle han ändra något så tror jag det är Kalou istället för Malouda. Det är typ det ända jag kan se... Men jag är inte tränare så :)

2008-05-21 18:34
Skönt att han Essien på högerbacken och inte i mitten, hade varit tvärstopp för våra offensiva mittar sådant fall. Inget ont om hans ytterbacksspel.

2008-05-21 18:40
Ett rätt trevligt "problem". För jag håller med, det är slöseri att ha han där nere, men vi har inget alternativ förrens nästa sässong med Bochwinga (stavning). Om det då städas lite i truppen med så hoppas jag att Essien får en gjuten plats på mitten i framtiden och att han slipper gå ner till backen. Fast å andra sidan, förre mötet på SB så var Essien Högerback, och han hade mest avslut på mål i hela Chelsea, han springer ju till förbannelse den mannen :)

2008-05-21 18:43
Fotbollskanalen slår till igen

Humor på hög nivå. Bra bildval också.

2008-05-21 18:46
Vad exakt har den f.d. KGB-spionens närvaro med någonting att göra? Diggar också bilden måste jag säga, fantastiskt jobb.
•pave paradise•

2008-05-21 18:47
jag vet, citerade den. tror även på den uppställningen och har svårt att tro att dem skulle ställa upp på annat sätt.
essien är den perfekta all-round spelaren. han är 100% i djupet och som psycholess sa så springer han och presterar även på offensiven oavsett vilken position han står som :P
väldigt komplett och viktig

äckligt nojjig nu över hur det kommer gå. ena sekunden är man helt lungt sen när man börjar tänka på det så jagar man upp sig själv

2008-05-21 18:52
Lika bra att jag säger det nu... om Chelsea loosar ikväll, så ska jag försöka att inte läsa och skriva här... i alla fall inte på en dag eller två för risken finns att jag blir sådär jävla bitter och bara dryg. Och det vill jag inte nu när man faktiskt pratar fotboll med andra fans och får ut en hel del av mina behov just i detta forumet. Om jag nu ändå "blir tvungen" att skriva här och är dum i huvudet så ber jag om ursäkt i förtid.

Om vi vinner så tänker jag inte "rub it in".

2008-05-21 18:55
Psycholess:

Hahaha...fan, jag som hoppades få läsa all skit 12 timmar efter matchen. Missar matchen ikväll men ser den direkt imorgon bitti inspelad och klar, så då hoppas jag att medföljande whoa-hets finns tillgänglig här efteråt!
•pave paradise•

2008-05-21 18:57
var på väg att dra upp något liknande igårkväll. sympati nu....
semifinaler tar hårt på en, cl final har jag inte varit med om så det kan jag inte uttala mig om men kan föreställa mig.

2008-05-21 18:58
Haha :)

Jag hoppas verkligen inte att jag är med där

2008-05-21 19:42
Faktiskt en rätt bra "krönika" av Bank. Read it

2008-05-21 19:45
nu är det av till puben, psycho, må bästa lag vinna

2008-05-21 19:47
Cheers Duckdown

2008-05-21 20:04
Nu börjar sändningen. Lycka till alla Chelsea fans, torka bort deras självgoda miner en gång för alla!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-05-21 20:15
Come you reds! Time to bring back the Babes' Trophy!

UUUUUUNIIIIIIITED!!!!

2008-05-21 21:32
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES DROGBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-05-21 21:36
Drogba? Lampard menar du? Drogba är en sopa förtilfället.

Vi har INGEN backlinje, vi är utspelade som ett P14 lag. 1-1 är inte rättvist sett till hela halvleken. 1-1 målet vi fick var dock ett mål som man ej kan diskutera. För det var mål, som vilket annat. Men innan dess har vi jack-shit. Sen att Essien precis nu innan paus bröt Ronaldo hårt utan varning och Ronaldo började visa lite brud varningar, det gillar jag. För han äger hela Chelsea defensiven just nu.

Jag har nog tappat 5 år av mitt liv, redan nu. Men FY FAN vilken match det är.

2008-05-21 21:36
frankiegoaaaallll

finalen är så gott som över för chelsea om vi fortsätter spela så här... det är fan för jävligt att se. ok om ett lag presterar sämre någon ynka match men denna matchen krävs det yttersta från varenda spelare i hela truppen. hoppas JT tar ett rejält snack tillsammans med grant för att få lite ändringar.

jävla skit! vacker fotboll från united dock. stundvis från chelsea också... främst vid 40-45

2008-05-21 21:39
Psychoe, NEJ DROGBA! Och haha, jo... Chelsea blir utspelade som ingenting, de första passningarna innan Ronaldos mål va ju hur klockrena som helst!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-05-21 21:44
FÖRFAN! Tevez MÅSTE sätta sådana chanser.

2008-05-21 21:47
frost P21
Min farsa bara, "bögjävel" till Tevez, haha... Rätt kul, sen spotta han på TV'n :) eller :(

2008-05-21 22:37
Jaja, 1-1 är rättvist för ni har fan inte mycket i andra. Rio Ferdinand är efterbliven.

2008-05-21 22:38
Andra halvlek var ingen höjdare. Drogbas stolpskott var dock JÄVLIGT läskigt.

Helvete nu väntar förlängning.

2008-05-21 22:38
chelsea har spelat upp sig och andra halvlek var ju deras i stort sätt...
detta blir dem sista orden från mig innan det är avgjort

2008-05-21 22:59
2x trä nu. Bögjävlar om det blir straffar... för då vinner vi inte.

2008-05-21 23:01
Psycholess P27

Tror Chelsea har större chans om det blir straffar. Jag är varken man u eller Chelsea supporter.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2008-05-21 23:03
chelsea vinner aldrig straffläggning... det finns inte

2008-05-21 23:07
Time will tell.. Iaf om det blir straffläggning ;)

2008-05-21 23:11
Nu vinner inte Chelsea straffläggning, drogba behövs.

2008-05-21 23:32
Hade Drogba varit kvar så hade ni varit 5 av 5 o vunnit nu.
Toastare

2008-05-21 23:32
jag döööör, så jävla gött!!
Jag skyller allt på Emma!

2008-05-21 23:34
VI VAAAAAANNNNNNN

WIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Toastare

2008-05-21 23:35
riktigt bra!!!
Jag skyller allt på Emma!

2008-05-21 23:35
för övrigt. blodigt blodigt jämnt....och andra halvleken var helt klart chelskis.
men så här mkt blod var ett tag sedan jag såg på en enda match..

2008-05-21 23:39
United värdiga vinnare av Champions Leauge

surt för Terry att axla ansvaret för nederlaget.