I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frank Lampard till Inter!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-05-20 23:02

Frank Lampard till Inter!

aftonhoran-länk

Vad tror ni? Bra eller dåligt?
Kommer han kunna smälta in i laget?

..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-05-20 23:04
Jag...är spektisk till att det är sant. Vore det sant så skulle det vara bra, det gör Inter till ett bättre lag, speciellt i CL.
•pave paradise•

2008-05-21 00:17
Klart som fan det inte är sant.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2008-05-21 00:35
Kommer inte att tro på något föräns det finns ute officiellt på inter.it eller på chelseas officiella hemsida
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-21 01:20
låter som fyndpris om dem får han för ynka 7 millar (pund visserligen men).
dock lider han av övervikt så lite förståeligt är det. (fat frank är ju ett känt öknamn)

2008-05-21 02:28
han kommer floppa i serie a
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/

2008-05-21 09:38
fat frank haha^^
Tror ryktet är falskt iaf
Meep meep

2008-05-21 09:55
Kommer det stå Fat Frank på ryggen sen nr.19 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-21 10:09
Lampard har ju tyvärr inte skrvit på nytt kontrakt, det ryktas om att han nobbat ett 4 års kontrakt på 1,85 miljoner i veckan. Om det stämmer så får Inter gärna ta honom för då finns inte hans såkallade hjärta för klubben. Han själv har sagt att han inte har skrivit under pga att han vill fokusera på fotbollen och att han inte har någon brådska och att han vill skriva under efter sässongen i lugn och ro. Jag hoppas givetvis på det sista och att han är den personen han ger sken av att vara och inte någon girig jävel.

Jag vet inte, vore tråkigt om han går (Jag tror dock inte på det - inte för den summan som det talas om). Men OM han går, så finns det ju en öppning för te.x Cole att ta den rollen, centralt offensivt och styra spelet. Han är mer kreatör än vad Lamps är.

MEN, det är inte omöjligt att han går för den summan heller, för det lär bli storstädning i klubben i sommar.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-21 14:45
Jag tror han inte vill skriva på för han vill se hur det går nu i finalen mot united.. Men det kan vara brist på hjärta för laget även.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-05-21 14:49
Jag tror snarare att han inte vill vara hemma i England ett tag iom moderns bortgång. Prova något nytt och sen återkomma till Chelsea när det gör mindre ont, om möjligt.
•pave paradise•