Lampard har ju tyvärr inte skrvit på nytt kontrakt, det ryktas om att han nobbat ett 4 års kontrakt på 1,85 miljoner i veckan. Om det stämmer så får Inter gärna ta honom för då finns inte hans såkallade hjärta för klubben. Han själv har sagt att han inte har skrivit under pga att han vill fokusera på fotbollen och att han inte har någon brådska och att han vill skriva under efter sässongen i lugn och ro. Jag hoppas givetvis på det sista och att han är den personen han ger sken av att vara och inte någon girig jävel. Jag vet inte, vore tråkigt om han går (Jag tror dock inte på det - inte för den summan som det talas om). Men OM han går, så finns det ju en öppning för te.x Cole att ta den rollen, centralt offensivt och styra spelet. Han är mer kreatör än vad Lamps är. MEN, det är inte omöjligt att han går för den summan heller, för det lär bli storstädning i klubben i sommar.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.