|
|
|
|
|
situation ROMA
vad ska man säga? kris är milt uttryckt, hoppas mister tar ner spelarna på jorden och inser att JOBBA PÅ PLANEN is the only way.
Jag hoppas innerligt att det vänder snart med tanke på att lag 2 verkar ha "scudetto-ambitioner". Om man nu som stolt laziale kan prata om scudetto efter 4 omgångar, hur det nu går ihop sig...
KRÄVER SKÄRPNING MISTER
what's good for the goose is still good for the gander.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
köper man riise och sedan spelar med honom så tycker jag man visar var målsättningen ligger, dvs. i mitten av tabellen.
|
|
|
situation gatubarn; Fyfan va ja längtar till derbyt, !! Zarate kommer äga äga äga er
|
|
|
spelar man med 11 primadonnor går det som det går, och är man välrldsmästare innan ens säsongen har startat så brukar det som vanligt gå åt helvete...
BOIA CHI MOLLA
|
|
|
Äh, det vänder snart ska du se. Både Palermo och Genoa är lag som satsar på europaspel och att dom vinner på hemmaplan är ingen superskräll direkt. Sen så har ni ju Pizarro och Totti borta också som lär gå direkt in i startelvan. Baptista kommer komma igång och Menez är på väg uppåt däremot förstår jag inte varför man tog in Riise, fanns många bättre alternativ på den positionen.
your heart pump project kool-aid
|
|
|
man kan inte ha några förväntningar på roma i år , milan och inter gör nyförvärv som quaresma Mancini ronaldinho medans roma köper jonh arne riise ! det e som att kasta pengarna i sjön o säga här ta guldet
|
|
|
haha agree!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
är redan inställd på fiaskosäsong.
fast vi spelar ju inte 1-1 mot LECCE på OLIMPICO inför "FANATISKA ULTRAS"
|
|
|
Nej ni gör de så mycke bättre genom att torska borta mot siena med 1-0 samtidigt som ni får 2 spelare avstängda till matchen mot oss.
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria! Västerort.. 12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
|
|
|
är redan inställd på fiaskosäsong.
fast vi spelar ju inte 1-1 mot LECCE på OLIMPICO inför "FANATISKA ULTRAS"
Nej ni spelar istället 0-0 hemma mot Napoli(även om dom är bra,mnen Roma brukar ju vara världens bästa lag enligt dom själva.....) i Premiären inför FANATISKA ZIGENARE...blir sedan pippade på och utanför läktaren....så bravo roma....
BOIA CHI MOLLA
|
|
|
ja, det blev ju "0-0"
ja, vi gillar inte napol're men det kanske är nåt nytt för dig?
|
|
|
hmm man kanske ska ge sig in i detta forumet, brukar hålla mig utanför snacket här...
Iaf, matchen på söndag. Såklart helt avgörande för om vi ska kunna slåss om titeln iår (även om jag har svårt att tro på det:s). Men är det nångång det ska vända så är det nu för är det nån som kan vända detta så är det Prinsen. Tyvärr har ju Inter en viss Ibra i toppform=/. Tycker fortfarande laget är bra på pappret, när skadorna börjar ge sig så kommer det se bättre ut, finns en jävligt stabil stomme. Problemet skulle väll vara att hela spelet är för beroende av Totti, finns ingen som kan gå in och ta över hans position utan när han är borta så ser det plötsligt helt annorlunda ut. Finns knappt några andra klubbar som spelar som Roma men så finns det ju också bara en Totti.
Tror tyvärr att truppen är alldeles för tunn för att klara ligan, cl och cupen. Backlinjen ser fruktansvärt tunn ut bakom Mexes och Juan, Panugol verkar ha bytt favorit planhalva och Loria har ju varit katastrof hittils (märklig värvning från början). Får hoppas att snacket om Mexes till Milan var just snack.
Tu sei nata grande e grande hai de resta
|
|
|
revolutionären P24 blablabla...vafan babblar du om? läs mitt inlägg igen....sa jag ngt om att ni skulle gilla napolitanare? adel smith buffone
BOIA CHI MOLLA
|
|
|
Om totti inte är hel tycker jag inte han ska spela mot oss heller. Han kom ju in i supercoppan, var helt invisible, brände en straff och skadade sig senare igen. Även om han är just den spelaren som kan få det att vända för roma hemma så skulle jag hellre vilja att han vilar en match mot inter hemma än att han spelar och är borta 5 till.(ifall ja va romanista)
Får hoppas på en repris av förra årets 1-4(: Vi säger, 1-3, ibra,adri,maicon:)
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria! Västerort.. 12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
|
|
|
Både Vucinic, De Rossi och Aquilani spelade underbart i VM-kvalet då Italien och Montenegro möttes. En riktig romakväll. Äntligen något positivt
|
|
|
Juan verkar återställd efter kvaldebaclet, likaså ilcaptano verkar det som.
|
|
|
Jobbigt bara att vi har ett tufft matchschema framför oss. Men det går bra. Det är jag säker på.
FORZA ROMA!
|
|
|
problemet är enkelt med roma , ett lagmed problemspelare! Löshundar..!
HATA ENGLAND
|
|
|
|
|
|
ROMA MERDA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Så fort det går lite bra för Lazio ska deras hjärtlösa zingaro fans komma ut ur sina hålor här, ni kommer aldrig bli ett skit :D
Men fan vad gött det går för inter också! :D
Steve Rifkind must of been sniffing!
|
|
|
Hahaha zingaro? Jävla napoletani
|