Cristina vinnare av Ballon d'Or!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Sångare

2008-12-02 17:23

Cristina vinnare av Ballon d'Or!

SKANDAL!!!

Nej då, fair play och välförtjänt pris till den lille transan. Ballon d'Or eller Guldbollen (inte att förväxlas med Aftonhorans till svenska spelare) är fotbollsvärldens mest prestigefyllda individuella utmärkelse. FIFA World Player of the Year finns det nåt skämt till pris som heter där förbundskaptener och andra okunniga kan dunka varandra i ryggen och rösta på spelare som var bra för 10 år sen men det skiter vi i nu.

Grattis Cristina

"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Sångare

2008-12-02 17:26
Lite stats:

Klubbar med flest titlar:
9: Juventus (Omar Sivori 1961, Paolo Rossi 1982, Michel Platini 1983, 1984 & 1985, Roberto Baggio 1993, Zinédine Zidane 1998, Pavel Nedved 2003, Fabio Cannavaro 2006)
8: Milan (Gianni Rivera 1969, Ruud Gullit 1987, Marco van Basten 1988, 1989 & 1992), George Weah 1995, Andriy Shevchenko 2004, Kaká 2007)
6: Barcelona (Luis Suárez 1960, Johan Cruyff 1973 & 1974, Hristo Stoichkov 1994, Rivaldo 1999, Ronaldinho 2005)
5: Real Madrid (Alfredo Di Stéfano 1957 & 1959, Raymond Kopa 1958, Luís Figo 2000, Ronaldo 2002)
5: Bayern München (Gerd Müller 1970, Franz Beckenbauer 1972 & 1976, Karl-Heinz Rummenigge 1980 & 1981)
4: Man United (Denis Law 1964, Bobby Charlton 1966, George Best 1968, Cristiano Ronaldo 2008)

Ligor med flest titlar:
18: Italien
12: Spanien
9: Tyskland
6: England
3: Sovjetunionen

wanker
http://duckdown82.tumblr.com/
Haha! Han var tvungen att ha den statistiken då hans Juve och Italien ligger i topp. Men guess what, engelska ligan är way mycket bättre än Serie A ;) Och det lär pågå nu i 20 år minst.
be the change
Bara fult att arshavin och kaka ligger före Zlatan.

Spec då kaka leder milan till uefacupplats, och zlatan inter till ligaguldet(s-oteric kom inte nu med att domarna ledde oss till ligaguldet).

Kaka har ju på senare tid börjat filma ala gilardino. Att ronaldo vann var det väl inge snack om?

Btw, från oss har uj två spelare fått priset så..?(lothar matheus och ronaldo) Din statistik för italien bör nog höjas lite
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria!
Västerort..
12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
mäktigt att van basten vann 3 år i rad
Survival of the fitest only the strong survive.
det var platini som vann 3 år irad, van basten vann bara 2.
be the change
Sångare

2008-12-02 19:54
Du har rätt, det ska vara Italien 19 och Spanien 11. Klasskillnaden blir än mer tydlig.

Intressant också att England som ständigt och oförståeligt slår sig på bröstet inte vunnit sedan 2001 med MICHAEL OWEN!!!! (största jävla skämtet) för Liverpool och innan dess hittar man senaste vinnaren som spelat i den Engelska ligan så lång tillbaka som 1968(!!!!!) då George Best vann för Man U.

Sångare

2008-12-02 20:02
Xtrem Mes: Nej då jag håller med dig, herr Ibra skall givetvis ligga före Kaka som jag faktiskt inte kan komma på en enda anledlning till att han ens ska vara nominerad bland topp 30.
Knappast någon surprise. Välförtjänt utan någon som helst tvekan.
Bitches Ain't Shit
Dom ville väl inte att han skulle börja gråta antar jag.

Så mycket han filmar o grinar borde man kunna räkna bort hans 42 mål.
A de e braaaa, tjaaa
Cristiano förtjänade den, det tror jag vi alla får hålla med om oavsett hur stor Cristianohatare man än må vara.

Sen vill jag bara säga... GRANDE JUVE, vår historia är oslagbar :-)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
Och förresten...

JackVegas-... Sen när är det fel att, som juventino, vara stolt över sin historia? F-n vad onödigt av dig, är säker på att du hade gjort det samma om din klubb (vilken den nu än må vara) hade uppnått lika mycket som Juve. Lågt.

Och nej, Premier League är inte bättre än Serie A.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
Va är det här?
Vad jag ser här är ett gäng av personer som inte kan se bortom filmande och att killen grinade när han var i tonåren.
Att han är jätte utseende fixerad och fjollig har väl ingenting med hans fotbollskunskaper att göra..
Att han gör 42 mål (?) på 45-47 är ju tamefan bara imponerande.
Säg någon annan som kan dra upp sån statistik förra säsongen.

Sluta gå på gamla meriter nu.
Italien må ha varit världens bästa liga då, men är inte det idag.

Tråkigare toppfotboll har jag inte skådat på mycket länge.
Premier league är roligare (i min åsikt) för att det går snabbare och är mer kamp. Sen att det kan vara otekniskt det är en annan femma.

Yamo_RGRA P15

För att ni "juventinos" är konstiga, skyller allting på någon annan, allt det dära med nedflyttning och fusket. Men att det är ni som var med och fuskade, det klarar du inte av, dålig historia, ne det slänger vi i papperskorgen, det har aldrig hänt, det skyller vi på någon annan.. Jadu, var stolt över din historia, du har ju inte ens upplevt något av den typ.

Men men, du har väl säkert hållt på Inter tidigare i ditt liv, typ när Ronaldo spelade där, förvånar mig inte när det handlar om italienska skitligan..

go arsenal. nej PL är inte bättre.. den är mycket bättre..
be the change
Sen att halva manchester uniteds lag dog i en flygkrash på 50talet kanske förändrar lite också.. men vad vet jag.

Ronaldo förtjänade bollen, men nästa boll får Messi. No doubt. Får hålla tummarna för fabregas nångång framöver :) hehe..
be the change
Jag går på nerverna, och stampar lite till. För italiensk fotboll är verkligen usch. Och varken landslaget eller klubblagen kommer vinna någonting nu, på riktigt länge.. mark my words.
be the change
Muzzka P19

Det är ju inte så värst längesen Italien låg i toppen. Serie A gör fortfarande framsteg, bara kolla på alla spelare som väljer att skriva på för italienska klubbar och kolla på hur jämn och tät ligan är nu. En underhållande och framför allt jämn fotboll (om man bortser från enstaka domarmisstag). Men visst, ha din åsikt för all del, jag respekterar den.

JackVegas- P22

Vad är detta? Helt plötsligt är vi konstiga, som beskyller allt på alla och allt vad det är. Den Farsopoli-perioden du nämner är ju bara en liten del av Juves enorma framgångshistoria. Hur kan den lilla incidenten påverka 111 år av framgångar? Vad är det ni haters egentligen eftersträvar, vad är det ni vill för f-n? Du vet om att Juve är gigantiska historiskt sett, sen att laget för tillfället är under uppbyggnad igen och inte på samma standard som för ett par år sedan hör inte hit dock.

Och nej, jag skulle aldrig ALDRIG velat hålla på ett så pass smutsigt lag som Inter - bara Juve i mitt hjärta och inget annat.

Såna som du går en verkligen på nerverna...
AMICI DI NESSUNO
JackVegas- P22

Jag kan också kasta skit på er liga, är det så du vill ha det eller kan du inte föra en diskussion? För tro mig, det är knappast som om jag har någon sympati för England eller engelsk fotboll för den delen...
AMICI DI NESSUNO
Yamo_RGRA P15

Jag kan delta i en diskussion, men blir så trött på allt snack om historia hit och dit, speciellt av folk som inte ens har varit med och upplevt den .. Wow.

Engelsk landslagsfotboll, ptja, inte mycket att snacka om. Men PL .. där har du en liga.. Ingen italienare skulle klara sig bra där alltså..
be the change

Han ser ju så snäll och ren ut..
Otroligt hur ni gång på gång kastar skiten på oss och kallar oss smutsiga.
Västerort..
12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
Yamo_RGRA P15
Jag kan hålla med dig om att Italienska ligan är väldigt jämn och så vidare. Jag vet inte om det beror på att spelarna håller hög standard eller om det är det italienska fotbollssättet som gör det, nag tror mer på det andra. Om man kollar på engelska och spanska ligan så brukar oftast de bästa spelarna vara de utländska, så kan ju även vara i Italienska ligan, men om jag inte minns fel så har Italienska ligan en helt annan typ av regler för icke Europeiska spelare, ett visst antal per säsong.
Nu känns det som jag kommit ifrån det jag egentligen försöker få fram. Det jag syftar på är att jag tror att Italienska ligan har, Ja bra spelare, men deras topplag kan inte riktigt längre mäta sig ute i europa. Där är engelska ligan långt före sina Italienska motsvarigheter.

I för sig handlar Champions League oftast om vilket lag som har den bästa dagen i och med att lagen i slutspelet oftast är så pass bra så att dem skulle kunna turas om, om att vinna om du förstår mig rätt

respekterar inte ballongbollen ett skit efter att Henry inte fick den efter 05/06 säsongen.. så skiter i vem som får den nu. ge den till anders svensson eller något..
den som påstår att Henry inte är värd åtminstonde en ballongboll kan slicka min vänstra ljumske.
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!
Word på Underklassbarn, han var helt amazing dom åren där med Arsenal.
be the change
Hur fan kan en tråd om guldbollen, gå till hurvida Engelsk fotboll är bättre än de övriga? Avundsjuka från alla benrakare skulle jag säga. Italien har haft sin storhets tid, lev nu i verkligheten och inse att PL är så mycket bättre. När te.x Portsmouth plockar stora kyrkogården of has-beens i UEFA kuppen, och CL finalerna på sista tiden är ev Brittisk majoritet... fact is fact, history is history.

Mina åsikter...

Rolle förtjänade den, denna gången. Sett till dags formen, inte en chans men hans förra sässong var helt i en egen klass. Håller med om att Henry borde fått den tidigare, han var ett riktigt boll geni under sin bästa tid i Gunners. Chelsea har ingen i närheten egentligen, Lampard visst, men det är långt kvar till den nivån som krävs.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
När te.x Portsmouth plockar stora kyrkogården of has-beens i UEFA kuppen, och CL finalerna på sista tiden är ev Brittisk majoritet... fact is fact, history is history.

Haha som kommer in med ett b lag.. det krävdes två byten in och matchen var på milans sida. va försöker du säga kompis.
Västerort..
JackVegas- P22

Lägg av nu, du skämmer bara ut dig...

Xtremesia P16

Han ser då mycket renare ut än en viss Moratti.

Muzzka P19

Visst, förstår dig, men du måste ha i åtanke att de största klubbarna i Italien (Juve och Milan) haft en tuff period nu på sistone (Calciopoli). Tar naturligtvis tid att reparera skadorna som skett och det är klart att man inte kan springa ut på plan och ro hem hela CL efter en sådan incident. Men redan nu ser man utveckling och förbättring - vem hade trott att ett Juventus, som legat nere i B och slitit, skulle komma tillbaka starkt som trea i ligan och året därpå besegra Real Madrid två gånger i CL (något man inte lyckats under 46 år)? Hursomhelst är jag övertygad om att de italienska lagen kommer nå tillbaka till den normala standarden som fotbollsvärlden är van vid. Det kommer vända.

Psycholess P28

Sista tiden? Snacka om att glömma bort hur det gick året innan. Glömt vilka som lyfte VM- och CL-bucklorna?
AMICI DI NESSUNO
serie a är ju mycket bättre än PL ta random botten lag från seria a och ett mittenlag från pl och bottenlaget vinner vilken dag i veckan som helst .
Survival of the fitest only the strong survive.
Afropolack

hahahahahahaha visst
be the change
Yamo_RGRA

Vem som spelar bäst på Landslags nivå skiter jag fullständigt i.

2004/05 CL final: Liverpool - AC Milan
2005/06 Cl fianl: Arsenal - Barca
2006/07 Cl final: Milan - Liverpool
2007/08 Cl fianl: Chelsea - Manchester United

Där har du CL-finalerna på sistonde, ett brittiskt eller mer i final ett tag nu va?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess och du har? vad. 2 vinster. Sen kan du ju kolla innan de där så har du absolut inget tills 99 då man u vann.
Västerort..
Finalerna kommer vara fyllda med engelskalagen nu ett tag ;) eller om inter har tur så kanske dom kan komma till semin haha..:)
be the change
Extremesia

Men snälla lilla jävla benrakare, LÄS vad jag skriver. Jag har sagt att Italiensk fotboll HAR haft sin storhets tid (den var bra till och med, och kommer säkert tillbaka någongång) men Engelsk fotboll har sin nu, och på sistonde så har det varit Engelska lag i CL final, som jag skrev ovan. Jag kan min CL historik och jag vet att dvs pasta ätande, fåfänga benrakare har vunnit många många ggr men det var inte det jag ville få fram, eller hur?

Hur mycket ditt lilla italienska hjärta nu än vill, så är inte Seria A och dess lag bättre än än PL idag sett till sin helhet, tyvärr. Fakta, lev med det.
Serie A bättre än PL? hahah snälla.
SKU - SKU - SKULASON!
Jag håller själv på Juventus och Serie A är den enda ligan som ligger mig riktigt varmt om hjärtat.. Men faktum är att P.L. den senaste tiden har sprungit om Serie A som den bästa fotbollsligan (vad ens hjärta en tycker).

Detta kan dels förklaras av skandelen som eskalderade 2006 då Juventus flyttades ner och storheter som Milan och Fiorentina fick börja nästkommande säson med en massa minuspoäng. Den kan (och bör) dels förklaras av den marknadsföring och ekonomiska expantion som P.L. gjort på 2000-talet! Man Utd, Chelsea, Liverpool, Man City och t.o.m. Tottenham har ju p.g.a. av stor publiktillströming och fräscha arenor haft råda haft värva spelare som Serie A lagen inte längre har råd att värva.

Dessbättre verkar det som att Serie A återigen är på väg framåt.. Att Genoa kunde blåsa Tottenham på Milito, att Lavezzi hittills valt att stanna kvar i Napoli trots lockrop från P.L. är tecken på att Serie A kan vara på uppgång igen.. Idag är det faktiskt mer spännande att se Serie A (detta då lag som Genoa, Sampdoria, Udinese, Napoli, Lazio oc Fiorentina alla utmannar Inter, Milan och Juventus på mer eller mindre allvar) än P.L. där Chelsea, Liverpool och Man utd vinner alla matcher (förutom mot varandra).

Angående Ronaldo var det helt rätt att han fick Guldbollen i år.
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe

"Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
Sångare

2008-12-04 17:24
PL är bättre nu, NU, NU alltså verkligen NU. Men herregud? Vad är det för nivå på debattörerna (nåja) härinne om ert närminne inte sträcker sig över senaste säsongen? England är en miniputt i jämförelse med Italien och kommer alltid att vara. Landslagen, ligorna, vad du vill... spelar ingen roll.

"England" eller vad vi ska kalla cirkusen där borta går bra nu men VARFÖR GÅR DET BRA? För att externa finansiärer som inte har ett piss med landet eller sporten att göra pumpar in pengar och utländska cirkusartister i lagen. Vad har ni lyckats med? Vad är det ni slår er på bröstet över? Sittplatser, popcorn, asiater, plasthattar, talibaner, ryssar, amerikaner, islänningar, vad är ni stolta över? Jag förstår inte? Skytteligan i PL förra säsongen, en engelsman på 20:e plats? Arsenal? 0 engelsmän. Chelsea? 2 st. Man U? Ett par bänkvärmare och en brottare. Liverpool? -> La Liga. En av ligans största stjärnor VET INTE ENS VILKET LAG HAN SPELAR I (Robinho). Skäms ni inte?

Men S-oteric din självutnämnda lilla fotbolls guru... med betoning på lilla.

"England är en miniputt i jämförelse med Italien och kommer alltid att vara. Landslagen, ligorna, vad du vill... spelar ingen roll."

Pff, Jo, Vi är ju det. Hahaha, ditt partiska lilla Serie A hjärta som talar. Vi har bättre lag, bättre spelare och mer publik än eran tagliatelle tuggande liga har. IDAG... IDAG har vi det, det säger du till och med själv. Sen får vi se hur länge men faktum kvarstår, idag, i skrivande stund... ÄR VI BÄTTRE.

Robinho vet inte var han spelar, skulle VI (Som icke City fans skämmas? Är du på riktigt så efterbliven?) skämmas för det? Jag medger att bristen på spelare från Brittiska öarna är ett problem men i dags läget är det inget gigantiskt.

Sen det mest roliga, alla dessa mycket intelligenta och genomtänka ord, från han som säger "Uppskattad skribent i Sport och Svensk Hiphop med subforum. Gör enstaka gästframträdanden i andra forum. " på sin egen press ... Inte skäms ett dugg (Verkar det som) för Korruption och att hans gamla kärring till dam blev tvångsnedflyttad till SERIE B... haha, nänä, man ser det man vill se. Jag ser ren och skär avundsjuka från din sida, det sticker i dina ögon att något kan vara så mycket bättre, så mycket finare... och att vara den tredje bästa ligan, inte topp2.
Vem bryr sig om vad den Juve nollan säger eller tycker.
Han pratar bara för höra sig själv prata det är patetiskt.
Okej Grabbar, ni börjar spåra som fan nu. Nu är ni bara ute efter att provocera fram arga kommentarer och kollar vem som reagerar mest illa och tar åt sig allra värst..
Om man ska komma fram till det korrektaste beslutet som finns här så måste man se bortom hjärtat en och annan gång och tänka efter lite med hjärnan.
Är ligan ihop köpt? Har det varit påverkande skandaler?
Ja det kan ju stämma, men det spelar ingen roll. Man kan inte skylla på vad som hänt eller inte, vi pratar ju fortfarande om nuet.
Tex Juventus, okej dem åkte ner i Serie A, men dem fick fortfarande behålla fina stjärnor som Del Piero, Trezeguet, Buffon, Nedved för att nämna några. Milan, ja visst dem fick börja med massa minuspoäng men presterade ändå inte på bästa möjliga sätt.
Premier League kan jag hålla med om att det gått lite out of hand vad det gäller utlänningar och såvidare. Det ända laget topplaget där som fortfarande har ett x antar Engelsmän är ju faktiskt United (Carrick, Neville, Rooney, Scholes, Ferdinand osv).
De nya reglerna kanske gör det lite skillnad på detta..

Det vi alla kanske kan konstatera för tillfället är att.
1. Mindre lag i england inte har samma mängd av fixstjärnor som toppklubbarna har, därför automatiskt mer Power spelande än teknikspelande.
2. Italienska spelare är mer anpassade för teknisk fotboll än Engelsmän.
3. Fotboll börjar bli mer buisness än spel. Det handlar numera om att statsa massvis med pengar för att sedan vinna tillbaka dem, där har England att lära från Italien och Spanien, där det inte förekommit någon multimiljardär som kommit in och pumpat in miljarder på miljarder.

Jävla snack om att PL är bättre. PL är bättre för att det finns mer stålar där. Serie-A är mer passion, riktig fotboll för mig. Kollar dock PL en del själv. Finns flera klubbar med skulder i PL. När dom inte klarar av att ha mer stålar att pumpa in i klubben så kommer någon rik shejk och räddar allt och ska köpa en nya spelare direkt. PL kommer att bli en liga där spelarna spelar i enbart för att spela för pengar.

Sångare

2008-12-04 22:31
Exakt så är det. Högre nivå och riktiga åsikter nu mot slutet av tråden. Det finns hopp för whoa. Dock kommer det alltid finnas läppar som Psycholess som sitter där i sin Chelsea-tröja och tror att han är "vi" med Anelka och co som verkligen brinner för klubben... förlåt, lönechecken.

Nåväl. En sak kan jag säga och nu ska ni läsa väldigt noga. Om Platini (ni har säkert hört namnet nån gång även om ni inte känner till att det spelades fotboll innan år 2003) får igenom förslaget om att alla lag måste ha minst 5 spelare på plan från landet där laget kommer ifrån så kan England (och Inter) lämna in handduken med en gång. Tänk er dom Engelska klubbarna med 5 blekfeta engelska träben på plan. Det blir ingen vacker syn och jag kan garantera att England blir av med sina 4 CL-platser inom 5 år. Till slut får ni kvala som Allsvenskan och alla andra skulle jag tro.
S-oteric kan ju ha rätt. Men jag antar att det skulle krävas en "dispens tid" inna. För tänk vilka konsekvenser det ger för klubbarna, det blir ju en mass utsäljning av utländska spelare från klubbarna + att det blir svårare för utländska spelare att komma till Europa och visa fram fötterna.. Det håller nog ändå inte i längden, kanske i Spanien och vissa fall Italien

I italien är det nog bara vi... (inter) som kommer få lite knas. Internazionale.. Det kan platini stoppa upp i ..
Västerort..
Förstår inte varför det är så viktigt att fem landsmän ska vara i planen.
Det är ett klubblag inte ett landslag.
Att de finns spelare från så många olika nationer är det som oftast gör det roligare att se på, pga av att dom kommer från olika spelkulturer.
Whatevaman

Du har ju en poäng. men det gör det ju bara mer ojämnt om alla det stora lagen med pengar har råd att köpa in världsklass spelare från utlandet och skita i det nationella spelarna.
Antagligen kommer regeln upp för att ländernas landslag inte ska drabbas och att det ska bli mer jämnt i ligorna

isf vore väl bättre att ha ett lönetak eller liknande system för varje lag ala hockeyns nhl?
whoa.nu - siten där snillen spekulerar...
humankind: a big russian roulette, no bullets, instead h.i.v.
"behind every beautiful thing, there's been some kind of pain"
Admin

2008-12-05 18:07
S-oteric

Nuvarande CL-mästarna startade finalen med sex engelsmän på plan: Ferdinand, Brown, Scholes, Hargreaves, Carrick och Rooney. Så den titeln hade varit i påsen ändå =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
S-oteric P22

Så allt handlar om nationaliteter? Im feeling the racism.
Jag struntar i vart spelarna i mitt lag kommer ifrån, sålänge som spelar med hjärta för klubben.

5 engelska träben, hah! Walcott är ju engelsk och springer i från vilken italiensk skådespelare som helst, pajjas..

Jag tror inte Juventus hade tackat nej till en roman abramovich eller annan rik gubbe, då juves halva trupp går i pension snart, så what to do what to do..

Jag vill inte att någon rikjävel kommer till arsenal, då jag uppskattar våra scouter och våran talang på plocka fram vassa unga spelare. Det tar lite mer tid, men god damn mycket roligare att följa ..

"I centrum för skandalen står Juventus sportdirektör Luciano Moggi som de senaste tolv åren styrt klubben med stor framgång. Men vid sidan av de fantastiska resultaten på planen har hela tiden rykten gått om att Juventus dopar sina spelare och att Moggi sett till att klubben fått favörer av domare och funktionärer.

Anklagelserna avfärdades som avundsjuka av Juventus anhängare. Men det visade sig snart att myglet varit både mer omfattande och mer systematiskt än någon anat."

Well. Hur mycket har ni verkligen vunnit dom senaste åren, jävla fuskare..
be the change
JackVegas- P22

Du har rätt på många plan, men du är så sjukt dålig på att bete dig moget i den här diskussionen.

Du kan ju inte säga att truppen är dugglig för att dem har en (riktigt duktig) pojkspoling.
Den här regeln har ingenting med Rasism att göra alls.

Jag som United supporter kan hålla med om att Arsenals utveckling är väldigt intressant att skåda, även om Arsenal är en rival till min klubb.

Muzzka P19

Japp, jag vet det. brukar bli så efter långa arbetsdagar tyvärr..

Nej, jag sa bara den engelsmannen som spelar mest i vårat lag heh..
be the change
Skulle vara intressant att se dock Hur Arsenal skulle klara av en sån regel i och med att nästa bra engelsman i laget är Jack Wilshare eller vad han heter.. Så det är en bra bit..