I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Guus Hiddink klar för Chelsea

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-02-10 14:54

Guus Hiddink klar för Chelsea

Guus Hiddink är klar som ny tränare för Chelsea, kontraktet löper fram till sommaren.

Det blir Guus Hiddink som tränar Chelsea fram till sommaren. I ett pressmeddelande gick Chelsea ut med nyheten på sin hemsida.

"Chelsea Football Club can confirm we have officially approached the Russian Football Union (RFU) for permission to speak to Guus Hiddink to become the club's temporary coach until the end of the season while continuing to be in charge of the Russian national team.

That permission has been granted and Chelsea would like to thank the RFU for their co-operation."

Det var som fan :D Det trodde jag aldrig.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-10 15:02
Fyfan, det där är en riktigt drömtränare.. Grattis psycho :)
be the change

2009-02-10 15:04
Ah, det där kan fan bli bra. Guus är polare med Roman och det är ju ett plus, sen så tror jag att om Guud vänder den är sjunkande skutan så kommer han fortsätta efter sommaren.

Guus var mitt första val... det skulle dock inte förvåna mig om att jag har über fel bara för det :D Aja, nu mår mitt blåa hjärta riktigt bra.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-10 15:06
Förstår det. :) För han kan ju utföra mirakel den snubben.. Helt sjukt..

Aja, då får vi hoppas att arsenal & chelski är med och slåss om titeln nästa år iaf ;) för iår känns det lite segt för alla andra lag förutom united
be the change

2009-02-10 15:08
det här bli riktigt intressant o följa faktiskt...guuus asså, gjort stordåd med mediokra landslag, kan han göra stordåd med mediokra klubblag oxå?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-02-10 15:09
Vill inte vara petig men dom har bara fått tillåtelse att prata med honom. Nu hoppas jag att han är sugen bara.

2009-02-10 15:10
Tror du att CFC hade släppt infon om det inte var klart?

Smart marketing ftw :)

2009-02-10 15:12
då är ju det här jävligt missvisande "Guus Hiddink är klar som ny tränare för Chelsea, kontraktet löper fram till sommaren"

varför skriver alltid AB o GT att folk är klara med stora rubriken, o sen står det typ "enligt uppgifter" någonstans i texten, det är extremt jobbigt o påfrestande, som när det stod att gerrard va klar för chelsea eller allbäck klar för elfsborg....fan

2009-02-10 15:12
Hehe, nej förvisso inte. Bara orolig att det inte blir nånting! Kom igen Guus.
Åkersberga, han har gjort det bra i PSV iaf. 3 raka ligatitlar 2002-2006 och kom till en cl-semi där dom blev utslagna av Milan på bortamål. Vann även europacupen med psv, men det var 20 år sedan :)

2009-02-10 15:14
Glöm inte att hade Australiens landslag vid sidan av PSV ;)

Åkersberga: Det där är saxat från svenskafans.

Admin

2009-02-10 15:15
Grattis, han lär få lite ordning på er kantrade skuta, hoppas för er skull att han får sitta ett tag också.

(Men nu räcker det med Chelsea-exlusiva trådar ett tag.)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-02-10 15:17
foe-loco

jag vet, men ja ville bara flika in med att chelsea är ett mediokert lag...

psycho

aja, svensakfans trampar snett dom med, men fenomenet är ett helvette..

heja leyton orient!

2009-02-10 15:21
JP

Yes, men detta kan väll inte ses som Chelsea trådar? Det ligger väll ett rätt stort intresse i vem som leder en av Europas större klubbar?

2009-02-10 15:24
Haha, Chelsea är bäst mannen! Håller med om det där dock. Alla vill vara först med nyheten nuförtiden och sen om det inte blir nåt så låtsas dom som ingenting.

2009-02-10 15:27
jag är inte helt övertygad om vad guus kan göra i chelsea. han kan lyfta halvbra landslag till hög nivå men klarar han av ett chelsea där attityden är vinn en titel och inte gör så gott du kan. jag är faktiskt tveksam, men jag hoppas för chelseas skull att de behåller honom längre än 7 månader annars finns det inte en vettig tanke på hur man leder ett lag.

2009-02-11 12:33
1125: Guus Hiddink has confirmed that he expects to be in charge of Chelsea by the start of next week. He told Dutch Radio station 538: "It's to help out a friend. Abramovich is doing so much for Russian football and I want to do something back."

2009-02-11 14:26
Nu är det helt officeiellt också

http://www.goal.com/en/news/1711/chelsea/2009/02/11/1104431/official-hiddink-confirmed-as-chelsea-coach
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2009-02-11 14:55
Underbart!

2009-02-14 23:44
Man får hoppas att Guus Hiddink kan rädda chelsea, chelsea har spelat hyffsat bra fotboll i år men dom måste vinna dom stora matcherna. De är för sent för chelsea i år att vinna ligan. De kommer bli manchester united som gör det

2009-02-15 08:48
Chelsea har inte spelat hyfsad fotboll i år, vi har spelat uddlöst och riktigt tråkigt större delen.
Anelka gjorde 3 igår dock.

2009-02-15 17:46
Kunglig tränare till ett kungligt lag!
Highfive anyone, anyone?