|
|
|
|
|
Allsvenskan
ÖIS-GAIS premiär
Ja gott folk hur går det.
Enligt mig vinner ju rödblått såklart!!
Föresten någon som har koll på vart man kirra biljetter??
FORZA RÖDBLÅTT!
(Inlägget ändrat av JP 2009-03-05 12:25:46)
(Inlägget ändrat av JP 2009-04-16 12:30:11)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
0-0 i årets tråkigaste match. Kanske blir några tusen på läktarna på/iom nya arenan iallafall.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
|
|
|
hahaha denna tråd är fan årets tråd
FÖRORT
|
|
|
fan jag hittar inte bijetter o köpa!!!!hj'lp mig!!!!!!!!!!!!
|
|
|
alla som inte hoppar e gaisare
intresset för allsvenskan verkar svagt på whoa, är det bara PL och Serie A nördar här eller?
allsvensk är skitfotboll, men det är det vi lever föööör
öis-gais, fy fan va gött o dänga till bidragstagarna i premiären..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!
Maria, många år och mil från här
|
|
|
Premiären mot Häcken kommer bli kul, ni kan räkna med ett enormt Malmö-följe. Hemmapremiären på nya stadion lär bli ännu roligare.
Hoppas på ett par nyförvärv innan MFF åker iväg till träningslägret i Marbella.
Framåt Malmö
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
|
|
|
När spelar gais - öis ? ge mig spelschema för öis här i gbg om det finns
Fucks your life up crew Tjabo!
|
|
|
Grattis Bajen, jag tror på er i år... 0-6 mot Gröndal. Imponerande... verkligen.
Bitches Ain't Shit
|
|
|
Miljan Mutavdzic, den serbiske defensive mittfältaren som även är aktuell för landslaget, har skrivit på för MFF! Härligt!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
|
|
|
Förresten, finns det någon här inne som vet något om honom?
|
|
|
hur kan ngt va härligt om du inte vet ett skit om spelaren? Du e ett barn och borde sluta uttala dig om saker
FÖRORT
|
|
|
Nu blev det en oönskad dubbelpost men AIK Tifo fyller 10 år i år. För att kunna genomföra ett värdigt '10 års' år så har AIK Tifo infört en grym sms tjänst. Läs mer på http://www.aiktifo.se
FÖRORT
|
|
|
Miljan Mutavdzic, den serbiske defensive mittfältaren som även är aktuell för landslaget, har skrivit på för MFF! Härligt!
Förresten, finns det någon här inne som vet något om honom? Haha, herregud.
Vi är överallt!
|
|
|
planet
Hahahah, sluta sura vafan. Det är trots allt inte säkert att Wilton kommer.
Everlast P18
Jag vet ju givetvis något om honom, annars hade jag inte kunnat uttala mig om människan. Men undrade om någon här inne kanske håller koll på serbiska ligan/serbiska landslaget och kan beskriva honom lite utförligare?
Repris av 4-0 på nya hemmaborgen?
|
|
|
2048 || Militia Sound Crew
|
|
|
Först så kör vi över ÖSK på stadion sen blir det årtusendets galnaste resa till Göteborg, tåg kirrat!
DIF!
|
|
|
bob
sväng förbi avenyn på en drink
|
|
|
har biljetter nu! synd bara att gaysarna försöker köpa upp våran sektion HAHA fan...äh så länge vi vinner o har tungt jävla tifo!
|
|
|
Pinsamt att GBG håller lika låg nivå som Peking, och bara släpper biljetter på lokala hak.
DIF!
|
|
|
bob
Man kan köpa biljetter via Ticnet, iaf till ÖIS matcher.
|
|
|
Tror det är nåt specifikt för ica's hemmapremiär.
DIF!
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
 Vackra ljuvliga stadion!
|
|
|
ser riktigt inbjudande ut! Lutar åt säsongskort i år...
|
|
|
Trodde jag skulle bli utan biljett eftersom man bara kunde köpa biljett till djurgårdsklacken via Internet men det fixade det sig. Fan vad grande.
/Exilängel
|
|
|
så sjukligt laddad inför säsongen, någon som ska ner till helsingborg 6 april som man kan åka med? jag och en polare.. blåvitt asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
fy fan vad det bär emot att säga, men detta är riktigt jävla bra vi hatar blåvitt, vi hatar grönsvart, för vi är öis vi är öis vi är sällskapet... fan vad man längtar nu..
|
|
|
|
|
|
Jag har träffat ungefär lika många öisare som jag träffat häckenfans de två senaste åren men nu poppar de väl säkert upp ur sina champagnedoftande kokonger. Ser fram emot ett riktigt derby igen dock. Alkisarna var inge roligt att slå hela tiden.
www.fucksolar.com
FUCK SOLAR
|
|
|
|
|
|
mm, lite avis e man ändå att den fantastiske joel alme gör en låt till blåvitt...men men, vi har afzelius, det 'är lite större..
|
|
|
fan, va på dagens testmatch på gamla ullevi, helvette vad man längtar nu
hata alla avgå någon!
|
|
|
Så där ja biljetten kirrad till gbg och alla hemma-matcher innan sommarn!
DIF!
|
|
|
Hugg Sjöstedt (FP) när ska hon sluta vara en korkad kärring? http://fotbollskanalen.se/1.899817/2009/03/18/politikerna_vill_ta_hardare_grepp_om_stockholmsderbyn
DIF!
|
|
|
|
|
|
bob P20
ska vi slåss lite innan matchen? bara du och jag, för att göra upp om vilket lag som är bäst..
|
|
|
Det är svårt men ironi på nätet osv.. För det är ju inte direkt det som är det enda de vill. Hon tycker att man ska behöva lämna in passet vid varje match, oavsett om du är avständ pga av t.ex. pyro.
DIF!
|
|
|
Jag tackar min eviga stjärna för att det finns 16 lag denna säsong och vi slipper åka ur.
AIK vinner absolut inte. Göteborg har chans men jag hoppas mer på elfsborg. Helsingborg och Malmö floppar i sedvanlig mening. Dif placerar sig på högst elfte plats, förhoppningsvis bättre än bajen iaf ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
|
|
|
11;a blir vi inte sämst 8-7:a, allt över det är överraskande positivt.
DIF!
|
|
|
Hejdå rättsstat – Hej polisstatDen 18:e mars, hölls ett seminarium i riksdagens andrakammarsal. Ämnet för seminariet var den nya huliganlagen, DS 2008:20, som träder i kraft den första april i år. AIK representerades bland annat av åtta medlemmar från Sol Invictus.Läs en grym krönika om detta på Sol Invictus temporära blogg Länk till http://si04.wordpress.com/
FÖRORT
|
|
|
Det slutliga avgörande står du för, det är du själv som måste föra upp ditt fall till rättegång för att försöka bevisa din oskuld. Med andra ord är du dömd tills du bevisat dig skyldig, därmed försvinner vår rättssäkerhet i att vara oskyldiga tills vi bevisats skyldiga d sjukaste nånsin heja sverige //AIK
vi är överallt!
|
|
|
Vet inte om det där är 100% korrekt.
Dock så kan du bli avstängd i 4 veckor utan att ens bli delgiven i varför, och efter 4 veckor är man fri om inte åklagaren beslutar annat, väljer åklagaren att stänga av dig ytterligare så kommer du med i belastningsregistret.
DIF!
|
|
|
Sjukt att det som till och med hypades av kommentatorer och liknande med "Wow det är som i Brasilien" för några år sedan kan leda till fängelse i dagsläget.
DIF!
|
|
|
|
|
|
Alla vet ju att det är ni som är trumbröder inte vi!
DIF!
|
|
|
planet
Tråkig mod, inte tråkig admin. Och jag hoppas att du (och alla andra) förstår varför vi gör en större tråd om populära ämnen istället för många små. Det är inte på något sätt för att jävlas med er användare eller för att vi försöker vara tråkiga. Det är givetvis för att forumen annars skulle bli översvämmade av många små trådar, hur roliga de än må vara. Just Sport-forumet är dessutom redan så dominerat av fotbollen att om vi skulle tillåta för många mindre trådar om de större ligorna så skulle basket, hockey, bodybildning, träning, MMA osv. trängas bort från forumet.
Så jag hoppas att ni har förståelse för detta, vi gör som sagt ingenting bara för att vara tråkiga eller jävlas med er.
//Jonas - moderator.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
|
|
|
ännu en småborgelig gärning av JP..
i övrigt är detta ett fotbollsforum, har alltid varit så. Hockey-lennarts kan hålla sig i blandat
|
|
|
Håller inte med. Visst är sportforumet för alla sporter och inte bara för oss som vägrar annat än fotboll. Men nu beter du dig (JP) som en feminist. Allt ska va lika. Lika många män som kvinnor (lika många fotbollstrådar som cricket). Om folket vill ha fler trådar om fotboll så låt oss ha det. Jag tycker inte personligen att hifdif.se tråden ja hade ska ha raderats
FÖRORT
|
|
|
Ca 10 000 sålda lösbiljetter redan idag till matchen mot ÖIS på nya Malmö Stadion (första dagen man säljer premiärbiljetterna till allmänheten). I princip alla sittplatser är utsålda... Sammanlagt 19 000 sålda biljetter. Kommer säkert bli fullsatt.
Snacka om att det kommer bli ett jävligt nice tryck inne på stadion!!! Framåt Malmö olé!
|
|
|
planet P20 Låten på den sidan är den bästa jag hört på år och dar!
Vi är överallt!
|
|
|
hif och dif har idag meddelat att en video snart kommer till den låten. Bra initiativ rivaler!
FÖRORT
|