I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Esp) El Clasico, lördag 2009-05-02 klockan 20.00

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-04-30 14:12

(Esp) El Clasico, lördag 2009-05-02 klockan 20.00

Skönt att kunna få njuta av riktigt jävla skön toppfotboll och vara relativt neutral. Real Madrid lirar hemma och vid seger så lever ligan ordentligt. Barca möter Chelsea några dagar och har motivationsproblem? Nej det tror jag inte, men Reals hunger är nog större. 2-1 seger för Real är utgångstipset.

2009-04-30 14:13
*några dagar senare

2009-04-30 15:43
Ja, med tanke på CL-matchen några dagar senare så kanske Barca borde backa hem och satsa på att hålla nollan och inte beträda motståndarnas planhalva.

Eller just det, det är inte ett Engelsk topplag vi snackar om..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2009-04-30 16:24
Om barca inte spelar med Bojan, Henry, Messi, Eto´o och Gudjohnsen på topp från start så är dom äckliga defensiva jävlar som förstör fotbollen.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-04-30 16:33
Vilken snevriden syn du har på fotboll, Psycholess.

2009-05-02 12:55
Kan bli riktigt fin fotbollsunderhållning, tror Barca vinner med 3 -1.
Vi är överallt!

2009-05-02 13:37
Tippar 1-2.
Sångare

2009-05-02 14:27
Psycholess gör bort sig som vanligt ser jag.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-05-02 15:56
3-2 till Barca :)

2009-05-02 18:11
Real tar detta!
2-0
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-05-02 20:01
Psycholess ????? du verkar inte ha en aning vad du snackar om mannen..

tror denna match blir extremt spännande. Barca har en chelsea match i benen o Real har allt att vinna. tror på en grymt jämn match, men tror Barca går segrande ur striden. 3-2 e inte omöjligt.
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-02 20:21
fan detta blir bara bättre o bättre :D
be the change

2009-05-02 20:24
men fan va tysta publiken är, bara madridare där eller? haha dämn .. skön match :D
be the change

2009-05-02 20:25
Vafan är det här? väck mig..sjukaste jag sett, gaaalena första 22 minuterna någonsin

2009-05-02 20:29
VILKEN MATCH! Inget som defensiv-fotboll-runkare skulle gilla. Men jag älskar den :)

2009-05-02 20:33
fan det känns som att denna matchen kommer sluta 5-6 barcelona.
be the change

2009-05-02 20:40
Haha sådär ja! De blir bara bättre o bättre! Casillas har varit bra i första.. ändå står det 1-3.
Hoppas andra halvlek fortsätter i samma anda!

2009-05-02 20:43
Osannolikt!!! Trodde d skulle dröja ett tag innan man fick se en sån här match igen. tänker på Liverpool-Chelsea förra veckan...

2009-05-02 20:49
Det märks att det taktiska tänkandet inte är första prioritet hos något av lagen.. det är hjärta all the way, som oftast i El classico. Det märks främst i barcelonas spel utan boll, de ger inte real en sekund med bollen varken på egen eller deras planhalva.. I anfallet hittar anfallarna fina löpvägar mest hela tiden, och de får passen som oftast sitter perfekt. Underbart att se.
Domaren har hållt matchen på en bra nivå hittils tycker jag.

2009-05-02 20:50
Pariz

Eller Pool-Arsenal.. ;) Mycket målrikt, det är alltid kul..

Dock undrar man var real gör defensivt alltså, dom har stora namn men tabbar sig mycket!

fan va barca spelar bra..
be the change

2009-05-02 20:55
Tycker inte Real-spelarna gör bort sig särskilt mycket, dom hinner fan bara inte med i pressen. Synd om Robben måste jag säga, mer taggad lirare har sällan skådats. Firma Xavi, Iniesta och Messi är fotbollsorgasm första.

2009-05-02 21:41
hahahahahahahahahahahahahahahhaha fyfaaaaaaaaan vaa dåliggggggggga ni ärrrrrrrrrrrrrrrrrrr

MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!MADRID CABRON! SALUDA EL CAMPEON!

CAMMMMMMPIONEEEEE CAMMMMMMMMMPIONEEEE!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-02 21:41
JackVegas

Just d! Blev alldeles vimsig ett tag där hehe. O inte fan har d lugnat ner sig ännu!! Vad ska man säga om en sån här match?? Messi...vilken lirare! Va d Strömberg som sa att man brukar prata om att en spelare e bra en mot en, men Messi e bra tre mot en! 2-6 nu!

2009-05-02 21:42
citerar min far vid 2-6 målet:
"Det har aldrig funnits ett sånt här lag"

2009-05-02 21:43
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-02 21:46
Messis bästa match på länge iaf !

2009-05-02 21:51
inga tilläggsminuter alls eller missa jag det pga underhållningen?

barca spelar ett passningsspel som påminner om arsenals förr, det var grymt kul att se.

Jag tror fortfarande Barca kan få det svårt mot Chelseas betonggubbar, men spelar dom såhär.. aj fittirackaren..
be the change

2009-05-02 21:57
Detta va bland det fetaste jag någonsin varit med om:D

Vilken fruktansvärd förnedring på Bernabeu, förstår inte ens att det fanns en kotte kvar i publiken i 80e. Jag hade stuckit snabbare än kvickt om jag va maränganhängare..

Visca Barca, Visca Catalunya
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2009-05-02 21:59
OJOJ härligt med en sån här skön förnedring!! :D Barca spelar som gudar o lekte med Madrid, fan va kul o se! Go Barca!

2009-05-02 22:30
Finns inte mycket att säga om matchen, statistiken säger allt, efter 15 min så är det bara Barcelona för hela slanten... Vilken uppvisning!!!

Chelsea kan få det jävligt tufft på Stamford Bridge... Tror fan att katalanerna får in en boll eller två, och då blir det minsann svårt för engelsmännen att hämta sig igen.

2009-05-03 00:43
Hmm va dåligt ja mådde när real gjorde mål. Barca sov de första minuterna och jag trodde det var över. Men sen blev det ju mål kalas.. Synd om deras målvakt, Han kämpade men fanns inget försvar som kunde hänga med messi på hans resa. Xavi vilka bollar han spelade.
Två mittbackar gjorde mål haha.

Fifan, kärlek.
Jag har ingen personlighet

2009-05-03 10:53
Barca visar med råge att de är i stort sett världens bästa lag för tillfället. en sådan här uppvisning så kort efter chelseamatchen hade jag knappast förväntat mig. Messi o grabbarna vet verkligen hur man spelar fotboll, sådan glädje, sådant passningsspel, ja vilket jäkla lag. att leka så enkelt med real på deras hemmaplan i en så pass viktig match bevisar storheten men Barca. underbar fotboll när den e som bäst!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lyricist

2009-05-03 18:55
alltid tyckt det är lika roligt med svenskar som beter sig som stora fans till stora europeiska klubbar utan att ens varit på en match..
anyway el classico är grym fotboll, alltid, och som barca spela... wooof, det är så det ska se ut, sen lite tråkigt att real inte fick vinna (har alltid gillat dom) men med den där underhållningen är ja nöjd ändå... vacker fotboll gör mig glad, oavsett om barca eller reeal vinner

mnåste suga att va casillas, hehe han va inte direkt dålig.. men att få släppa 6 stycken... ush
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Sångare

2009-05-03 18:56
Frågan är bara vem som är världens bästa fotbollsspelare just nu. Är det Messi, Iniesta eller Xavi? Känns nog bra att vara Barcelona-hängiven för stunden. Man kan bara gratulera och njuta av den fotbollen dom spelar.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-05-04 17:15
man kan bara älska resultatet.

äckliga madrid.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.