Sveriges Väg Till VM-2010
0-1 än så länge! Kom igen nu!
be the change
ser mycket bra ut de här, ungern har ju inte haft något!! Hoppas bara Zlatan kan kliva fram lite mer och bomba in en 2a nu!
Men lika glad är jag för det!
Sverige spelar med tempo! WOOH!
Don't!
Håller med, men jag tycker fan att G.Svensson eller wernbloom kan ta anders svenssons plats.. man ser på zlatan ofta nu att han är frustrerad över hur spelet ser ut stundtals.. men får hoppas det ser bättre ut i andra halvlek! KongoKim har varit bra!
be the change
Wernbloom tycker jag är given, men han är tydligen skadad?
Don't!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
be the change
haha, zlatan och ungern...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FAAAAAAKKKA URRRR!!!! ZLATAAAAN TURUNGE!!! TACK GUD!
be the change
ZLATANS DRÖM-MÅL JA VILKET DRÖM MÅL :D
be the change
Citerat från Aftonbldet ! Jag exploderade i glädje!! OMG!
be the change
Som ungrare så måste jag ju påpeka att målet var över tidsgränsen, alltså är det oacceptabelt och bör räknas som fusk.
Would I shit you? You're my favourite turd.
HAHAHAHAH SIVERI SKÄMTARE!! MAN BLÅSTER INTE AV MITT I ETT FARLIGT ANFALL!!!!!! KOM IGEN SVERIGE... VM DRÖMMER LEEEEEEEVER .. SAFARI OCH KÄLLSTRÖM var KUUUUNGAR idag GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
be the change
Nja. Någon gång måste man sätta gränsen. Tiden tog ju sluten ungefär när Sverige fick kontroll över bollen. Och om man ger fan i att blåsa av så fort ena laget kontrar så kan det faktiskt hålla på ganska länge. Tänk om Sverige hade missat och Ungern hade kontrat direkt? Och gjort mål? Då skulle ni minsann inte skriva i caps. ;) Nej men jag är självklart glad över att Sverige vann! Dock så hoppas jag att Ungern också får smaka på lite VM, då det var jävligt längesen.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Siveri, hade sveriget missat där hade det blivit inspark o då hade domaren blåst, hade ELM inte slagit en direkt boll på zlatan så fort hade han också blåst, det är ytterst sällan en domare skulle blåsa av en match när bollen är i luften mot ett anfall....
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
jag är överlycklig nu, zlatan går rätt osynlig hela matchen och får avgöra! men nu lever min VM dröm igen1 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
be the change
Och om man ger fan i att blåsa av så fort ena laget kontrar så kan det faktiskt hålla på ganska länge. Tänk om Sverige hade missat och Ungern hade kontrat direkt Nej, det pågående anfallet räknas ju då självklart som det sista, det är väldigt ovanligt att dommare blåser om tiden tar slut mitt i ett anfall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jävla underbart!! euroforiskt glädjevrål!! Nu slapp man skriva grova könsord i den här tråden! :)
Men lika glad är jag för det!
Moderator
2009-09-05 22:35
Jaja, alla som sett ett par matcher vet att domaren aldrig (om det inte är gå-fotboll) blåser av matchen exakt på sekunden. Tycker mig se att Sverige spelade bättre än på länge faktiskt, alla såg hungriga ut och spelade aggressivt. Zlatan tycker jag gjorde en riktigt bra match för en gångs skull ju. Kan det vara vibbar från U-21 laget som knackar lite på dörren upp till A-laget som får dom gamla godingarna att känna lite press kanske?
time isn't wasted when you're getting wasted .
A-landslaget gör en helt ok match idag. De e mkt hungrigare än tidigare matcher, chanserna fanns, o visst borde Sverige gjort åtminstone en balja innan ungern får straffmål. men faktum kvarstår att Sverige har fruktansvärt svårt att göra mål. hade inte Zlatan fått på ett lite turligt sätt in den sista hade fiaskot varit ett faktum. men negativ ska man ju fan inte vara när man vinner. dagens match e iaf ett stort steg framåt, lyckas dom hålla i detta plus lite mer mål den kommande tiden kanske detta kval inte slutar så olyckligt ändå!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Hästen_Hugo
Fantastiskt resultat. Matcherna mot Malta och Albanien ska man bara vinna men mot Danmark får man det svårt. Så här tror jag tabellen ser ut i oktober:DANMARK: 22pSVERIGE: 19pPORTUGAL: 19pHUNGERN: 14pALBANIEN: 7pMALTA: 1p Målskillnad avgör om Portugal eller Sverige går vidare.
your heart pump project kool-aid
Sverige för en halvbra insats, för en gångs skull. fan det här landslaget har svikit mig ett par gånger i år, känns skönt att dem gav något tillbaka! Fyfan vad glad jag blev när bolljäveln rulla in i mål, trodde verkligen inte det skulle hända. Jag förstår inte vad alla såg i elmander idag, han var lika värdelös som alltid. Sen vann han väl två löpdueller mot sega ungrar men killen kan jue inte göra mål. I bolton är han helt värdelös, de va han här med. Slutligen så tycker jag att man ska ge Bajrami chansen om man ändå ska peta wilhemsson!
Moderator
2009-09-06 00:46
Ja exakt, in med Bajrami. Hysén borde dom gett chansen för flera år sen känns det som, för sent att låta han köra nu när han är 27 tycker jag. Kul att dom startade med lite nyare kantspelare iallafall.
Niklas Holmgren <3
Vi är överallt!
jag hatar niklar holmgren. Seriöst, finns det någon annan som s**** av zlatan lika mycket eller? "TITTA PÅ ZLATAN! TITTA PÅ ZLATAN "(zlatan fick en halvchans men försvararen tog han om bollen) "ZLATAAN" (zlatan skjuter 5 meter utanför). "Det är frispark för ungern!" (Det är straff för ungern). En riktig jävla idiot. Trött på att dem här värdelösa journalisterna jämt ska stå och hylla zlatan som var riktigt jävla värdelös idag i 80 minuter.
Haha, nej bara du som lyssnar extra mycket på det örat. En han överhypade var dock Johan Elmander hahaha. Men helt ärligt kan man inte klaga på Holmgrens referat, vilken inlevelse och känsla!
DIIIF
men ingen slår lasse!
be the change
HAHA SÅ JÄÄÄÄVLA UNDERBART!
Holmgren e det absolut inget fel på!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JackVegas- haha han e väl förfan inte osynlig genom matchen!!
holmgren är en tönt rakt igenom. jag gillade han för hans entusiastiska engagemang i matcherna först, men insåg sedan att han var en överhypad tjockis som är för partiskt samt en tönt i allmänhet. "ojoj anders SVENSSON I SKOTTSEKTORN, SE UPP NU". någon måste påminna idioten om att svensson är svensson, och inte steven gerrard
shyffert inte helt osynlig men han var ju långt ifrån ibraklass..
be the change
Påtal om att tilläggstiden var slut, det var den inte, för man lägger till MINST 3 minuter till matchen. Sen om domarn anser att någon maskar eller något så kan han låta den pågå lite till, 7 sekunder till var tydligen allt vi behövde! FETT NICE!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
haha lasse bor ju vid mig brukar stöta på han vid bolaget lite då och då :)
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
TopDogz147 P20 Tyst, Holmgren är kung.
Vi är överallt!
Anfaller vi som vi gjorde sist så blire 5-0 till svägä mot malte!
Hästen_Hugo
Holmgren slår faktiskt de flesta kommentatorer, om det är någon som är ett skämt är det Bosse Petterson! Shit, vad dålig han är. Tycker Holmgren borde ha Rald Edström bredvid sig, så han kan dra till med ett "de e världsrekord" då och då!
"tack för alla plastgorillor"
Kongo har det inte lätt ibland.
Moderator
2009-09-09 12:46
Jag tror "bara" Sverige vinner med 3-0 idag, tyvärr.
2-1 till malta
be the change
Moderator
2009-09-09 12:53
Haha, vad tror du oddset är för det Vegas?
Ingen aning faktiskt, men sverige får en man utvisad och vi loosar och min vmdröm försvinner Men jag hoppas på att dom slaktar malta, men vi får se!
be the change
Moderator
2009-09-09 12:59
Jadu, för din skull ska jag nog nästan tipsa ett 2-1 resultat på Malta! Isåfall skulle det bli deras första kvalvinst sen jag vet inte hur länge!?
Samma startelva som sist.
Är det Tv 8 som visar ikväll igen?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
varför låter dom inte Berg spela? sen hade väl zlatan lite känning någonstans innan förra matchen? så låt Zlatan vila istället. för detta vinner vi utan problem
jag tycker dem borde testa wernbloom i landslaget!
Moderator
2009-09-09 17:59
Jaaa , in med Wernbloom jämte Källström!