|
|
|
|
|
Hjälpas åt att Oddsa?
Hej!
Finns det något intresse här för att oddsa tillsammans? ge sina erfarenheter i fotboll & hockey mfl sporter, och kanske kan vinna saftiga pengar? eller detta förslag kanske är döende?
:)
(Inlägget ändrat av mellanöl 2009-10-03 11:56:33)
Hästen_Hugo
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Lägg aldrig pengar på Valencia.
your heart pump project kool-aid
|
|
|
Haha! jag la cash på djurgårn höckey men fan va sunk o leda med 3-0 o looza
Hästen_Hugo
|
Moderator
2009-10-04 00:12
|
Alla AHK's hemmamatcher tippar du etta på i handbollen !
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
Lita aldrig på Lazio...
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria! Västerort.. 12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
|
|
|
Allsvenska matcher? give me info, neeeeeeeed mååney!
Hästen_Hugo
|
Moderator
2009-10-04 14:47
|
Finns inga säkra allsvenska matcher, vågar aldrig tippa på våran liga, kan gå hur som helst i alla matcher.
|
|
|
Håll dig borta från Serie A. Och jag har inte ens oddsat.
Would I shit you? You're my favourite turd.
|
|
|
Tippa aldrig på Milan
http://duckdown82.tumblr.com/
|
|
|
Typiskt 10/11 hur f*n kunde Manchester United förlora mot sunderland........ ! !
Hästen_Hugo
|
|
|
För 500:- i veckan kan du få tillgång till mina analyser. Finnes intresse så mailar jag min paypal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Moderator
2009-10-06 11:55
|
Hahaha
|
|
|
fetlyrik P15:
Nej tack, så kass är jag inte, kan ge dig 500 om du garanterar 10/10, annars pengarna tillbaka? :D
Hästen_Hugo
|
|
|
lyssna inte på fetlyrik, han satte idag 350.000kr på att vikke hanescu skulle plocka robin söderling och det gick inge vidare
men fetlyrik när det kommer till indisk division 3 fotboll, där kan han allt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
|
|
|
Vad fort den här tråden blev oseriös :)
NYR har de senaste matcherna bara kastat pengar på mig. Jag vet att NHL är ett osäkert kort men Rangers är inne i sånt jävla flyt nu, 6 vinster i rad.
Nu blir det riktig fotboll till helgen iaf, landslagsmatcher går ju inte att tippa på.
CAMPIONI!
|
Moderator
2009-10-15 16:07
|
Eller hur , landskamper går inte att tippa på så har tagit det lugnt den senaste veckan. Annars var ju den riktiga tipstråden guld :')
|
|
|
Atletico de Madrid ska man aldrig tippa på iallafall!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
|
|
|
Fan har hänt med dif? som brukar va så starka hemma, 1-3 mot rögle hemma? faaaaaan.
Hästen_Hugo
|
|
|
Inatt fortsätter Rangers sin segersvit mot Sharks.
Hemma i MSG är man just nu ostoppbara! Jag är medveten om att en svit alltid spricker nångång men jag kan inte se det hända mot Sharks som spelar lite upp och ner såhär inledningsvis.
Och jag har odds på 2.4 för hemmavinst. Tack.
CAMPIONI!
|
|
|
2.4 på hemmavinst när man är ostoppbar säger mig att det inte kommer bli en hemmavinst, isf hade dem stått i 1.7 eller mindre i NHL.
Jag kör över 1.5 mål i alla allsvenska matcher ikväll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jo hade jag vetat att Valiquette skulle stå så hade jag inte rört matchen.
Ikväll tror jag det blir mycket mål att vänta i CL.. Az-Arsenal och Barcelona blir över 2.5.
CAMPIONI!
|
Moderator
2009-10-20 18:33
|
2 | AZ - Arsenal 1 | Barcelona - Rubin K. 1 | Rangers - U. Urzicen 2 | Liverpool - Lyon X | Olympiakos - ST. Liege
26,49
Känns som ett par hyfsade matcher, med Lyon som höjde oddset en del. Tror verkligen dom tar Liverpool ikväll! Några andra rader ikväll?
Sen körde jag en fuling på singeln, att Rubin Kazan tar Barca, 1000 spänn om den går in, haha.
|
|
|
ramuz
Lyon borde vinna, ja.
Don't!
|
Moderator
2009-10-20 20:02
|
Jaa jag känner mig positiv inför det , eller hur är det med Gerrard och Torres? Båda två spelar väl inte ikväll?
|
|
|
ramuz: gerrard lirar, inte torres som ersätts av ngog. GJ är också skadad, ersätts av en debutant martin kelly... lyon till ca 5 ggr pengarna är klart spelbart
|
|
|
ramuz
Jag menar, Liverpool gräver sig i skiten av dåligt spel det senaste. Och ToRKel svara dessutom på din fråga.
Om man inte var snålt med pengar nu det sista här, hade man väl satsat några slantar på Lyon.
Don't!
|
Moderator
2009-10-20 22:19
|
Jaa jag fattade vad ni menade asså :) Hade dock inte koll om någon av dom spelade innan matchen, och mitt tips ser ut som skräp nu i vilket fall.
Dock får man ju hoppas att Kazan håller detta mot Barca, ojojoj! :D
|
Moderator
2009-10-20 22:55
|
Ja vad säger man killar? Mitt tips gick åt helvete, men kan ju glädjas åt en skön tusenlapp som tröst för det iallafall! :D:D:D:D Moahahhaha, idioter som sätter sånt odds på Kazan, tihi.
|
|
|
ramuz
När jag såg att de vann kände jag mig lite små fnittrig för din skull, hehe.
Don't!
|
|
|
Hade själv jackpot igår, grattis till Kazan, reagerade också på 1.10 på Barca, helt orimligt.
Lirade:
Cardiff 1.67 2-0 Olympiacos 1.77 2-1 Blackpool -0.25 2.16 3-0 Bristol City 1.77 3-1 QPR 1.96 4-1
Totalt 14-3, kändes fint. Skippar alltid spel på CL och Europa Liga förresten.
|
Moderator
2009-10-21 12:14
|
Tihi, det var lite gulligt Mitchy.
Idag var det dock lite svårare matcher kändes det som, tror det blir en del skrällar idag också.
|
|
|
Jag kör CSKA +0.5 iaf, MUTD utan tunga pjäser i ett kallt Ryssland på konstgräs, njae det kommer bli tufft iaf, och då ser +0.5 ganska så hyffsat ut.
|
|
|
Kör dessutom Gyori v Kaposvar i Ungerska cupen och Skåre i hockeyn.
En x2:a i matchen MVD Balashikha - Severstal Cherepovec verkar vara på tapeten också.
|
Moderator
2009-10-21 20:15
|
Usch, ser ut som mitt tips spricker redan på första matchen, United slår CSKA när det för mig bara stank kryss här. Jaja, då har jag ju faktiskt nått annat att vara glad över :') tihi ,
|
|
|
jag spelade 79.000kr på carro wozny efter att farsan pjotor sa att det skulle bli retirement vid 5-0 i andra
idag spelar jag all in på pimpim i stockholm open
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
|
|
|
Jag lirade 95.000kr på att Pironkova skulle slå Zvonareva , tänkte gröna ur på betfair men sket i det när jag såg hur överlägsen Pironkova var, form betyder ALLT, blev fina 772.350kr i vinst på det, blir inte mer spel denna veckan för mig, en spelare vet alltid när man ska sluta, återkommer igen nästa vecka med fler fina spel.
|
|
|
150k på tomaz bellucci nu till 1.81 , vamos tomaz!!
|
|
|
är ni allvarliga med de summorna eller? helt galet.
CAMPIONI!
|
|
|
spelade 14.000kr på att puyol skulle göra ett mål igår, fy fan va värdelös han är
|
Moderator
2012-05-05 00:05
|
Visste inte om jag ville göra en ny tråd eller väcka en gammal, men kör på denna.
Är det ingen som lirar här inne? Skulle vara gött att hitta några att utbyta spel med. Haft mina perioder från och till och har väl inte vunnit större mängder pengar, men ligger allt som oftast plus iallafall. Började i början utav april igen och har tjänat ihop en del igen.
Tänkte att nu när ändå VM i Hockey startat idag. EM i fotboll kommer till sommaren så kan vi ju börja värma upp ihop!
Beroende på vad det är för odds imorgon när Unibet lägger upp division 3 så lär min bank bli Kinna IF mot Falköpings IF, lägger dom spelet på över 1.75 går jag in hårt. Falköping ligger sist i tabellen, är nykomlingar och har inte gjort mål ännu. Kinna är ett bra lag, kommer från tvåan och är seriefavoriter, 2 vinster och en oavgjord. Räcker för mig.
|
|
|
Nä, skulle bara gå till överdrift är jag rädd :) Men jag brukar försöka stötta polare med tips ibland och tror det kan gå bra. En av dem är iofs här på Whoa och är en jävel på att statistiknörda och lägga upp system. Jag hänger inte alltid med.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
Jag spelar bara för små summor!
Don't!
|
Moderator
2012-05-06 12:47
|
Spelar ju ingen roll om man lirar för stora eller små summor. Kan vara kul att utbyta tips och tankar bara. Oavsett om man lirar eller inte, är så lite matchsnack i forumet nu ändå så det kan lika gärna gå i ett kände jag :)
Idag avgörs ju PL troligen. City lirar borta mot Newcastle om dryga två timmar. Hemmalaget står i 5.10 hos Unibet. 1x i 2.22. Är det möjligt eller räcker drömmen om ligatiteln för att City ska vinna matchen?
|
|
|
City är inte pålitligt. Det är ett gäng legoknektar i grund och botten. Om de börjar knackigt så är risken stor att irritationen och nervositeten sprider sig. City är inte bra på att vända matcher som börjar dåligt, men å andra sidan beror deras fina säsong till stor del på att de har börjat matcherna riktigt bra (här känns det som att man borde kolla hur många underlägen City har vänt till vinst). Hade det varit ManU i samma position hade det känts säkrare.
Newcastle har dessutom fått rejäl vittring på en CL-plats. Vinst idag och de har allt i egna händer.
Men jag tror ändå att City tar det.
Ett annat tips, om ni är ute efter målrika matcher, är Swansea hemma. Idag spelar de borta mot ManU men när de väl är hemma är det väldigt ofta det blir minst 3-4 mål per match.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
Själv satsa jag på Newcastle! Tror de vågar stå upp mot City.
Don't!
|
Moderator
2012-05-06 14:33
|
Den matchen känns ju såpass oviss att jag vill kolla in den lite. Men man hoppas ju på att Newcastle ska lyckas knipa poäng. Första målet till Newcastle till 2.70 är ju lockande :)
Ska absolut tänka på det du skrev om Swansea Evo :)
|
Moderator
2012-05-06 15:21
|
Någon som ser matchen? Newcastle känns inte alls ofarliga även om kanske City haft lite mer chanser. Dom lär ju trycka på i andra så om man har tur kan Newcastle mycket väl näta och vinna.
Ingen som är intresserad utav NBA eller NHL, eller har något annat intresse? Ditt lokala fotbollslag, pingis, golf eller vad som helst. All kunskap är bra kunskap, ju mer udda det är ju större chans är det att spelbolagen sätter konstiga odds.
|
|
|
Så jävla lack på periodbomben igår. Fick in de 2 sista perioderna och hade 5-0 i första vilket hade hänt om domarjäveln inte blåst utvisning, hade dessutom 5x radinsatsen menmen det är som vanligt
|
Moderator
2012-05-08 22:45
|
Satte en större summa på att Vitryssland samt Ryssland skulle vinna sina matcher med mer än ett mål, tråkigt att inte Vitryssland klarar av att avfärda Kazakstan enklare.
Nu hoppas jag på att Devils slår ut Flyers och att det blir över 2 mål i Libertad - Cruz Azul inatt så är det rätt okej med plus denna veckan såhär långt :)
|
Moderator
2012-05-10 13:01
|
Ett av mina spel idag blir en dubbel på Sturm Graz mot Admira. Sista chansen att kunna få ett övertag om platserna till Europa. Man har ett oerhört starkt hemmafacit mot ett Admira som inte alls är lika bra borta som på hemmamark. Den i en dubbel med USA i VM som bara ska vinna matchen mot Vitryssland. Ett helt okej odds som ger lite mer än dubbla pengarna, tror mycket på denna.
(Inlägget ändrat av ramuz 2012-05-11 07:59:28)
Sturm Graz leverarade ju inte alls trots ligans starkaste hemmafacit, tappade troligen chansen om europaplats nu.. Skönt att nattspelen gick in på, spelade singlar och dubbel på Fluminense och U. de Chile (-1) vilket gick in.
Fortfarande inga som ens har något intresse?
|