I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFC 111 (27'e Mars) och mina fragor till Dana White

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   
Poet

2010-03-24 02:34

UFC 111 (27'e Mars) och mina fragor till Dana White

Sa, pa vag till downtown sa laste jag i Metro att Dana White skulle komma till Eaton Centre, som ett stort UFC sa var det nagot jag absolut inte ville missa! Sa jag tog kameran, stack till Eaton Centre dar ca 400 personer vantade, jag armbagade mig fram till micen for att fraga (som formodligen den enda svensken i publiken) Dana White nar han hade planer pa att ta UFC till Sverige. Och svaret har ni har nere (1:20 minuter in i klippet) sorry for den skakiga kameran, hade handerna fulla med massa pasar :)



Jag hade aven aran att fa traffa UFC fighters Sam Stout och Krzysztof Soszynski. Trevliga herrar. Tvyarr sa stack Dana White direkt efter sitt Q&A eftersom han hade tappat bort sitt pass, ville garna ta en bild med han ocksa.







Nu nar vi har det undanrojt, sa kan vi snacka om UFC 111. De matcher som beror mig mest...

GSP - Dan Hardy. Inget snack om saken, GSP kommer komma segrande ur detta.
Tror inte pa Mir denna gangen, tror Shane Carwin kommer vinna pa TKO mot Mir.
Fitch - Thiago Alves. Vet ej fan for att vara arlig. Da jag absolut inte tycker att Fitch ar en dalig fighter, sa har jag aldrig diggar han. Lagger mina pengar pa Thiago. And yes, jag vet att Fitch spoat han en gang tidigare, men Thiago kommer ju vara annu mer motiverad!



Love!

At the gates of Eternity...