I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] Poker kompanjon

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2010-03-31 22:40

[Sökes] Poker kompanjon

Någon som spelar poker som är som mig och fastnat med sitt spel men vill klättra i nivåer? Jag har spelat långt över 30.000 händer på nätet och har spelat en hel del live och kan mitt spel men fuckar alltid upp det när jag ska ta skottet på högre nivåer.

Jag söker en kompanjon och köra en grind med så man har nån och diskutera sina sessions och alla händer med, det är mkt fördelar och va två, när man kan hålla varandra borta från tilten och spela sitt absolut bästa.

Har haft en polare jag gjorde exakt detta med, vi satt på skype och diskutera medans vi spela och tipsa varandra. Men han stanna på den nivån vi spela på under en månad och vägrar spela högre trotts det gick bra som fan.

Tänkte till en början, ha en rulle på 10.000 sek (alltså 5 lax var) dra till cosmopol kanske, spela lite och lära känna varandra sen ta det som blir över och ladda ett nytt fräsht konto nånstans med rakeback och en fet bonus sen köra stenhårt och tjänna massa $$$.

Är du intresserad, skicka mig ett Pm så kan vi snacka om det!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.