hur smal är du? tror många tror att det inte går... men det svåra när man är väldigt smal är tålamodet. om man tror att man an bli biff på några månader och man inte blir så kanske man slutar? så råd nr 1, skaffa gymkort, skaffa dig ett träningsschema. Kör på...kör pååå när det gäller maten..du ska aldrig dra ner på maten. Proteinpulver är något du inte ens behöver. det kan vara bra om du bo en bit från gymmet tex. Har du dåligt me cash tex så strunta helt i det. Gör så att du äter 6 ggr om dagen. Börjar frukost med mycket kolhydrater och nått med lite fett i, tex gröt och smörgås så att du orkar med dagen. Sen för varje måltid du tar minskar du på kolhydrater och ökar i proteiner. du äter frukost lunch middag, och mellan där små mellanmål som kanske en frukt eller så. När det gäller träningen så är mitt råd att dom första månaderna tar du det lugnt när det gäller vikter. du måste träna upp dina muskelfibrer och övrigt så att du blir "starkare" i muskelaturen. Det kan ta en 2 månader. sen efter det kan du gå på tyngre vikter med mindre risk att skada dig. Sen tycker jag du ska köra schema med 12 reps. köra lite lägre vikter och många reps. men hur du än tränar så ändra ditt schema iaf varannan månad för dina muskler vänjer sig. så det är mina råd, du behöver inga tillskott bara du äter rätt, gör du inte det så kör på pulver, men kolla så du får rätt. lycka till biffen!
vi är överallt!