Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
Skulle nog påstå att du köpt bullshit-preparat rakt av, men hey, that´s just me. Omega tre, gainers/protein och kreatin är allt du behöver, och lite vilja samt mat.
jag håller med till 110% kreatin/gainers och mycket mat kombinerat med rätt träning.. sådana magic grejer funkar inte för mig i alla fall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sant, kreatin. Om du äter ordentligt och varierat så är inte Gainers nödvändigt heller.. det är till för dem som tränar väldigt mycket eller inte kan få i sig sitt dagsbehov av protein.. vilket de flesta lätt kan. Kroppen är väldigt dålig på att lagra protein och tar upp ca 6g i timmen.. så om du tar en gainer med 150g eller nått så kommer du att pissa ut största delen av det.. det är viktigare att äta regelbundet då så att du successivt fyller på med protein. Lycka till, ciao!
www.soundcloud.com/hjalleprod
Protein har jag redan men vill ha extra, och försökt inte säga att tribulus är bullshit för jag litar mer på Tommi Thorvildsen än dig kan jag säga.
Han har berättat för mig att tribulus är det bästa du kan ta som är lagligt.
NO-Xplode är inga skitgrejer eftersom dem har många olika kreatinsorter + mycket taurin och andra medel som får igång pumpet och adrenalinet under träningen.
Det enda du behöver är ett snabbt protein (whey) och ett långsamt protein (kassein). Tex Jungle Warfare extreme är inte samma som det gammla nu dopingklassade JW utan bara skit. De andra 2 är bara dyra och enligt mig onödiga. Lägg dem pengarna på mat istället.
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Han har berättat för mig att tribulus är det bästa du kan ta som är lagligt. Jag har en kompis som kan berätta för dig att tribulus är skitdåligt och artt Herbalife är det absolut du kan ta.. Ingen är opartisk i sånt där..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Man behöver NO-Xplode eller liknande att dricka under träningen mo man vill ha samma adrenalin och pump under hela träningen, jag gör max ut varje träning och pumpar, då räcker det inte bara med vilja, det är som att dricka en redbull fast mycket bättre + där e vitaminer och andra viktiga saker i den. Tommi har själv ett eget märke men han har berättat för mig att jag ska börja använda tribulus och NO-Xplode/pump express under träningen för att få ut bästa effekt som är laglig att köpa. Varför skulle han ljuga? han tjänar inget på att jag köper det. Jag litar ju mer på en kille som varit Mr.Universum samt varit med i Mr.Olympia än någon snubbe i en Herbalife butik. Jag kör nu med Pump Express och känner själv att det är en stor skillnad på pumpet och adrenalinet under träningen, Orkar mycket mer och är mer uthållig.
Protein (whey, kasein, EAA mm.) är fortfarande det viktigaste tillskottet för att bygga muskler! Det hjälper mycket mer än alla "superduperanabolicextream-skämt produkterna" Om du nödvändigtvis vill ha sånt så tryck testosteron istället! Du får en vial testo till samma pris som den där skiten. Sen kanske PWO produkter hjälper dig lite, själv tycker jag att jag tränar bättre utan dem då jag varken blir pigg på koffein och tycker det är skitjobbigt med stickningarna. Brukar bara dricka EAA + maltodexin precis innan och under passen. Tro inte att lagliga skräpprodukter kommer göra några underverk, för att tävla i mr. Olympia krävs ENORMA doser AAS!
NO-explode och liknande preparat ger dig ju en skön pump i större doser innan träning. Då orkar man mer under passet och känner sig piggare. Dyrt, javisst! Jag tycker det ger mig en hel del med vissa preworkout-produkter. Personligen har jag testat både NO och typ Rage o sådant. Det jag kommit fram till ger mig absolut bästa resultat av preworkoutsen är White Flood. Sen funkar olika saker för olika personer. Ofta vänjer man sig vid ett preparat och måste ha uppehåll en tid innan det kan ge samma effekt igen. Finns dem som enbart äter vanlig mat, dricker någon pulveriserad gröt på spenat, bara trycker i sig kosttillskott osv. Överlag är det ju faktiskt så att dessa preparat vi pratar om har en liten eller minimal effekt om ens någon. Vill man nå riktiga resultat krävs ofta någon typ av doping. Dock betyder inte det heller att det är lätt o träna för snabba resultat. Ej nämnd person käkade ryss10:or i flera månader utan att se några andra resultat än att man blev bullig av all vätska kroppen samlade på sig. Annan person vann Luciacupen tack vare injecerat gristesto. Såg riktigt nasty ut kan jag lova.. En sak kan jag säga. Ingen vet säkert vad som funkar bäst för just dig! Annars hade inte folk diskuterat och det hade inte funnits så sjukt mycket preparat på marknaden.
Äger dig som staten
Mindtrix, jag undrar inte om vilka som passar mig perfekt, jag undrar ifall tribulus och jungle warfare har ungefär samam effekt och om det isåfall är onödigt att använda båda på samma gång
Mhz P23 Men snälla! Kör en burk av det nya JW (som inte längre innehåller någon testohöjare) om dagen så vinner du mr.olympia snart.. Du förstår inte att du bara lägger pengarna på skit eller? Köp testo då istället! mindtrix Om snubben ej fick ressultat av ryssar så var det antingen falska/kraftigt underdoserade eller så tränade han inte och hade dålig kost!
sveningmar Står ingenting i mina inlägg om att jag är ute efter att tävla, det enda jag är ute efter det är om tribulus och JW har samma effekt och om det är onödigt att köra båda samtidigt, du tror verkligen att allting bara är skit och att dem inte gör någonting alls, dem kanske inte håller samma mått som det sägs i deras information men du får det att låta att det är samma som att ta en sked luft. Jag vet ju vafan som står på burken och vad som är i, klart som fan det gör någon skillnad alls. Jag kör inte någon testo än pga att jag inte vet så mycket om det än. Svara på min fråga om du kan eller skit i att skriva.
Angående Tribulus Terrestris:
Artikel 1 - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10861339
Supplementation with tribulus does not enhance body composition or exercise performance in resistance-trained males. Artikel 2 - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17530942
After 5 weeks of training, strength and fat free mass increased significantly without any between-group differences. No between-group differences were noted in the urinary T/E ratio. It was concluded that T. terrestris did not produce the large gains in strength or lean muscle mass that many manufacturers claim can be experienced within 5-28 days. Artikel 3 - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2853497/?tool=pmcentrez (Använd Ctrl-F och sök på Tribulus Terrestris)
Det finns med andra ord ingenting som talar för att Tribulus Terrestris faktiskt ger någon reell effekt. Lägg därtill det faktum att det finns så kallade "responders" och "non-responders" när det gäller träning/kosttillskott och ett inköp av Tribulus Terrestris förefaller vara helt onödigt.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
"mamma har sagt... " - "tommi har sagt..." haha =) du kanske skulle skita i att fråga här och bara fråga tommi?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker inte ens kreatin är nått man behöver....bor du nära ditt gym så behöver du inte ett skit , bara mat. tar det en stund att komma hem från träningen kan en gainer vara bra. men annars lägg pengar på mat. ät bra och mycket mat...så..klart. jag tränar hårt, jag tar en gainer efter träning och sen mat. inge massa skräp vägde 72 i november nu väger jag 87.
vi är överallt!
_NoVA_ hade du kört med gainer, kreatin och något uppumpande+adrenalin och tribulus så hade du blivit ännu större, thats it
vad rekomenderas starkast för bättre pump då?
vi är överallt!
NO-Xplode
Okej, ska ta och prova får vi se !
vi är överallt!