I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fedor vs. Werdum *SPOILERS*

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2010-06-27 09:31

Fedor vs. Werdum *SPOILERS*

Så kan det gå. Tappade hakan lite grann.

Poet

2010-06-27 10:09
Man ska lägga av på topp hehe. Nu tror jag det blir ännu mer aktuellt för Fedor att vilja pensionera sig, eftersom han redan snackat om det.
At the gates of Eternity...

2010-06-27 10:12
Dana firar antagligen fortfarande.
Helt klart ovantat, men ingen ar ododlig i guess.
Legion=sötast
Poet

2010-06-27 10:51
Oh yeah! Om nu Fedor skulle vilja till UFC trots allt, så vet Dana att det inte kommer bli that much of a tough bargain.

2010-07-01 12:01
Måste sæga att jag ær ganska glad att han førlorade, strikeforce ær relativt tråkigt, men nu finns det en del matcher i HW som ser intressanta ut.
Plus att rematches ær altid kul att se (inte i titos fall).

Så vem tycker ni nu ær værldens bæsta HW? Snart ufc 116 också, vilket skakar till det lite till, men det ær fortfarande ett par dagar dit. Så nu innan 116, vem ær den bæsta Tungviktaren i mma?

Legion=sötast

2010-07-01 12:05
Tycker Rogan sa det rätt bra.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Poet

2010-07-01 12:38
Yeah, Joe sammanfattade det bra.

2010-07-01 12:48
Nån annan som kollar hans ustream eller lyssnar podcasten genom itunes förresten? Det pratas inte allt för mycket MMA men den är annars för jävla rolig att höra på. Har helt tagit över musiklyssnandet på vagnen för mig. Brukar sitta och kämpa hårt med att inte skratta högt eller flina så folk inte tror jag är efterbliven.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.