I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-09-16 14:47

Basket VM

Kul att se USA tillbaka på toppen! Tyckte dock att deras semi match skulle ha vart finalen. Då jag anser att Turkiet fick en betydligt lättare väg till finalen än vad Litauen hade. EM nästa år ! Tippar Litauen som vinnare då med en finalmatch mot spanien!

Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2010-09-20 11:42
Synd att USA är tillbaka på toppen tycker jag :P Även om det var ganska väntat, då man såg tidigt i turneringen att de nog skulle vinna. Tror Serbien skulle kunnat ge dem en match i finalen om de hade kommit dit, även Spanien om nu Pau hade vart med...
Bara bra om basketen blir jämnare så inte jänkarna får storhetsvansinne som vanligt :)

2010-09-20 16:12
hade de flesta lagen haft sina storspelare med så hade de ju inte varit lika lätt för usa, fast hade usa haft sina storspelare hade det nog gått rätt lätt för de ändå.

men låt oss minnas förra VM, vad grekland gjorde mot dom! Det är inte omöjligt att de skräller igen. De vann bara med 2 poäng mot Brasilien?
Get Random!