I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFC 121 Lesnar vs Velasquez (Saturday Oct 23)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   
Poet

2010-10-18 23:31

UFC 121 Lesnar vs Velasquez (Saturday Oct 23)

Detta ser jag sjukt framemot! Jag har ogillat Lesnar från dag ett och jag vill verkligen att han ska bli besegrad i bästa förnedrande sätt. Men jag är ändå inte så säker på att Cain tar det. Cain har sjukt jävla oändlig cardio och hans stand-up game är sinnesjukt. Men tyvärr så blir han rocked jävligt lätt, senaste fighten mot Cheick Kongo så föll han till marken varje jävla rond efter att Kongo fick in en smäll. Visserligen blev han inte särskilt dazed, men det räcker egentligen för Lesnar att lägga sig på han och vi vet alla vad Lesnar kan göra på marken.

Hoppas på Cain men jag tror douche burger Brock tar hem det trots allt.


Kampmann vs Jake Shields. Shields fresh out of Strikeforce. Har inte sett så mycket av någon av de faktiskt, men jag hejar på dansken ändå.

Sanchez vs Thiago. Har varit ett fan av Sanchez sen TUF säsong ett, men han har inte sett så bra ut de senaste två fighterna. Torskar han denna så åker han ut ur UFC. Hoppas han har hittat tillbaks till sin sanna form och tar Thiago.

Tito Ortiz vs Matt Hamill. Även om jag inte har något emot Tito så känns det som om hans tid är över. Dags för lite nytt blod ändå, tror inte han vinner mot sin gamla elev. Samma med Tito här, åker han på smisk denna fighten så är det slut för honom i UFC också.

Ett drös andra fighter också, men de ovannämnda är de jag kommer hålla ett extra öga på. Vad tror ni?


Love!

At the gates of Eternity...