I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2010-11-20 16:53

NBA 2010-11


Har inte postat på minst 4 år här på whoa. Var inne och checka om det fanns nåt intresse för basket i det här jävla landet, men nej... så jag börjar en tråd om det hela, se om någon nappar...

Kan ju börja med att säga att mina Sixers inte fått en sådan start jag hoppats på under Coach Collins... 3-10... hmm... Vi vann igår dock, mot Bogut, Jennings and co... Glad var jag minst sagt... Var ett riktigt bra "team effort"... Nu gäller det bara att Turner och Jrue kommer igång rejält.

Förövrigt har Monta Ellis, Westbrook och D. Rose vart ren eld senaste tiden. Kul att se att de går bra för Beasley också... men Kevin Love, behöver vi ens nämna hans 31-31 match, de är ju för fan tvspel stats! Helt galet!... Och vad tror ni om Rondo, kan han ta Stockton's record?!...

Let's talk NBA, where amazing happens...

- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -