Premier League 2011/2012

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
ajuste, du är ju där.

hoppas din visit i manchester blir fet. och lycka till i matchen!

#notrophyfornasriplease.
be the change
Manure har stått för något av årets bedrift här i och med det tappade försprånget.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Moderator

2012-05-01 00:59
Samtidigt får man skylla sig själva lite. Det är ingen trupp man ska vinna ligan med. United har alltid varit en lagmaskin, men med en uppställning utan matchvinnare och med spelare som kan avgöra själva så som Young, Berbatov, Chicarito, Welbeck, Valencia på bänken förstår jag inte hur man tänkte. Känns som att det är ett tronskifte på gång sålänge inte någonting händer. Man hade en spelare på planen idag som kunde avgöra, och det var Rooney, och hur vass var han på en skala?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tjena Podolski ;)
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
be the change
Hemma igen. Har inte ens lust att kommentera matchen i måndags... Så där jävla dåligt som man spelade i måndags har jag sett nog av. Så fort ett lag pressar så som City gjorde så går det aldrig, vi såg det mot Barcelona, vi såg det mot Bilbao också, United har inte lärt sig av misstagen att spela mot lag med hög press. Ett under hur det kunde stå 0-0 så länge som den ändå gjorde och ett ännu större mysterium hur City bara kunde vinna med 1-0. Kunde mycket väl ha slutat 3-0.

Startelvan var bland det konstigaste jag sett SAF ställt upp på länge. Nästan som han inte litade på Uniteds egna spel och beslöt sig för att parkera bussen i eget straffområde och hoppas på det bästa. Den bussen stoppade dock ingenting.

98 minuter utan en enda målchans från Uniteds sida, det säger ju en hel del liksom...

Annars var min visit trevlig, men helvete vilket dåligt humör jag var på efter den här matchen.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Papiss Cissé är helt sinnessjuk! Vilka mål han gör
Moderator

2012-05-02 23:22
SIMPO

För att glädja dig lite, tänk på att jag var på det senaste derbyt..

Men skönt att du hade det trevligt. England är ett fantastiskt land!
Moderator

2012-05-06 16:26
Och där vann City ligan?
Tror fortfarande ManU tar det. Egentligen är det nog inget som talar för det och QPR hemma ska vara en munsbit för City men ändå. Eller så är det hjärtat som talar, för med City som vinnare har vi den överlägset tråkigaste segraren (i konkurrens med Chelsea när ryssen kom) i PL:s historia.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Poet

2012-05-06 17:35
HAHA säger du ja.. och ja det måste va ditt hjärta som talar.. inte fan är det hjärnan iaf.
"life's a garden, dig it."
Ja, och för att av nån jävla anledning står United där som segrare lik förbannat varenda jävla år.
Helvete, helvetes helvete! Sjukaste omgången... men helvete vad surt. Vi hade det, men ja, såklart, sista anfallet och minuten och Aguero, PL.s mest överskattade spelare avgör allt.

FYFAN!!!!
En massa plastårar, det är allt jag ser. Men jag unnar ändå segern såsom det slutade till Hart och Kompany iallafall, få av spelare jag faktiskt gillar i City. Mycket sympatiska.

Jag hade innerst inne redan räknat med en tappad ligatitel. Men att återigen få det här hoppet, att det här möjligt, och när United är mästare efter 90 spelade minuter för att sedan, 3-4 minuter senare återigen få den bortryckt... Det svider mest.

Sjukaste slutet på en säsong någonsin som sagt, jag kommer aldrig glömma det här. Men SAF sa att för varje titel City vinner så blir han 3 år yngre. Will be back angrier then ever nästa säsong.

Liverpool tar det nästa säsong ...

;)
Don't!
Helt sanslöst jävla slut. Säger som SIMPO: kan unna Kompany och Hart segern, resten av les mercenaires gör titeln falsk.

F ö så jävla skönt att Arsenal tog sig i kragen, mutade Fulop och höll i tredjeplatsen.
Det här säger en hel del om vilken jävla äcklig spelare Tevez egentligen är...

jag fattar egentligen inte hur arsenal lyckades ta tredjeplatsen före chelsea och spurs? inför säsongen efter liverpools värvningar trodde jag att de skulle komma före oss också. men glad e jag, slipper återuppleva rysaren mot udinese i kvalet till CL. Sen att RVP förlängningen kanske fick bra mycket bättre utgångsläge e ju ett jävla plus. hoppas nu att AW värvar friskt denna sommaren och att Verthongen skiter i spurs och kommer till gunners!

hahaha tevez, chef! stackars sur alex
gör coola saker hela dagarna