Kan passa på att ta upp en sak till istället för att skapa en ny tråd. Jag försöker ju gå upp i vikt, och det har gått bra hittils. 5 kilo på 2 månader, enbart träning och vanlig mat, en del proteinpulver också. Går upp i lagom takt enligt mig, fått mindre fettprocent och magen börjar synas som den ska igen. Jag ser själv tydligt på kroppen att jag verkligen gått upp i muskler och inte bara ätit upp mig. MEN, så snackar man ju med resten utav gymvärlden en hel del. Och det får responsen, "Härligt, sakta men säkert så att säga". Dom tycker istället jag ska köra på lite kolhydrater efter träningen då det är svårt att få i sig krubb såpass snabbt efter ett pass. Jag brukar dra hem och laga till lite käk direkt efter träningen, blir väl då ungefär en timma efter passet. Men, är det för lång tid efter? Skulle jag tjäna mer på att få i mig kolhydrater direkt efter passet? En simpel fråga, som säkert kräver ett simpelt svar. Och att det är från person till person, men tänkte att jag lika gärna kunde dra upp frågan och få lite egna erfarenheter på köpet.
time isn't wasted when you're getting wasted .