Trav?

Hej,

Har man varit på en travbana, är man välmedveten om stanken av whitetrash som faktiskt finns i väggarna, detta till trots är trav en riktig behållning.
Jag vägrar tro på att jag är den enda travintresserade användaren här. Frågan blir därför naturlig; Var befinner ni er?

Vilka spelformer spelar ni? Hur frekvent spelar ni? Vinster? Hur råder era tankar kring lördagens V75?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Trav, Sveriges svar på nascar.

Nej men spelar lite då och då, men vet för lite för att spel ordentliga system.
Spelar bara när min kollega tipsar om bra spel.

Grymt Sabotage. Vi två är de enda, jag är väl ingen asnörd heller, men det är förbannat kul. Det kan vara värt lite gliringar.

Imorgon vinner Maxwell Mayday första. Kör fö-fan.

Spelade trav en gång, jag var runt 11år. Jag vann 500. Det var en bra dag för mig :D
Don't!
Trav är vägen till extra kaffepengar och en trasig familj. Min morfar var travkusk så jag uppskattar sporten,doften och hatet gentemot Micke Nybrink. Gjorde mycket slantar på extraknäck i en kiosk på en välkänd travbana där allt slogs in som vatten. Jämna pengar hade en tendens att aldrig nå kassan. Med andra ord trav är ett kulturarv.

Moderator

2012-01-23 17:00
Händer att jag spelar en DD då och då. Köper en aftonbladet och läser in mig lite snabbt. Kan ingenting och är inte insatt, men det har blivit en del vinster på senaste tiden. Dock bara kaffepengar, men roligt att spela med jämna mellanrum om man är ett gäng.
time isn't wasted when you're getting wasted .