Vikthandskar? (skuggboxning)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Vikthandskar? (skuggboxning)

Någon som vet var i Stockholm man kan köpa vikthandskar? Smidiga man strappar på för shadowboxing, inte några bönfyllda pensionär-motionär-påsar.

Tyckte inte det såg ut som att dom hade det på Budo Nord, men deras hemsida är fett rörig.

Jag hade några förut som jag köpt i utlandet, och man vande sig vid den vikten. Sedan blir man mycket snabbare på att kasta händer när det gäller.

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
har själv letat efter såna men inte hittat de någonstans, 1kg's hantlar har fått duga för min del.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
budo fitness kanske? vet att dom har viktmanschetter i alla fall.
Hehe sorry det var Budo Fitness jag menade när jag skrev Budo Nord.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)