EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Producent

2012-07-02 11:20

EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD!

EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD!!!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Bara gratulera Spanien. De spelade bra i finalen och hade marginalerna och turen med sig tidigare i turneringen (straffarna mot Portugal, bortdömda mål och uteblivna straffar för Kroatien).

Siffrorna rann iofs iväg lite väl mycket men å andra sidan är det rätt åt Italien. Aldrig har jag sett ett lag skämma ut sig så mycket i en final. Första halvlek var bra och jämn. Italien var riktigt nära att kvittera på bl a några fantastiska Pirlohörnor, flera gånger. T o m efter andra målet kändes det som att Italien kunde peta in en boll och skapa spänning. Sen skadar sig Motta och Italien slutar spela. Blev bara pinsamt att se. Skulle vilja se statistik över var bollen befann sig på plan fr o m Mottas skada. Kan inte ha varit många procent på Spaniens planhalva. I en final ska man inte lägga sig ner och dö sådär, det är respektlöst mot fansen om inte annat.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2012-07-02 12:22
Evolution skrev:
Bara gratulera Spanien. De spelade bra i finalen och hade marginalerna och turen med sig tidigare i turneringen (straffarna mot Portugal, bortdömda mål och uteblivna straffar för Kroatien).

Siffrorna rann iofs iväg lite väl mycket men å andra sidan är det rätt åt Italien. Aldrig har jag sett ett lag skämma ut sig så mycket i en final. Första halvlek var bra och jämn. Italien var riktigt nära att kvittera på bl a några fantastiska Pirlohörnor, flera gånger. T o m efter andra målet kändes det som att Italien kunde peta in en boll och skapa spänning. Sen skadar sig Motta och Italien slutar spela. Blev bara pinsamt att se. Skulle vilja se statistik över var bollen befann sig på plan fr o m Mottas skada. Kan inte ha varit många procent på Spaniens planhalva. I en final ska man inte lägga sig ner och dö sådär, det är respektlöst mot fansen om inte annat.

Umm.. Tack antar jag?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är vi legendariska, inget annat land har vunnit 3 mästerskap på rad! :)

¡Viva España y La Furia Roja!

//Paz
äh fuck spanien..

deutschland über alles :/
I'm a different kettle of fish
Producent

2012-07-02 13:03
åh få jag vara med?

äh fuck valfritt
gör coola saker hela dagarna
Producent

2012-07-02 14:44
fuck nationalism.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Poet

2012-07-02 16:25
Även om Italien blev utklassat med 4-0, så tycker jag den pinsammaste prestationen ändå var Tyskland sist mot Italien. De spelade som nackade hönor.
www.wallyjohnson.se
äh fuck fotboll

De spelade som nackade hönor.

haha vet inte varför men lät så sjukt skönt!
I'm a different kettle of fish
BC99

Tycker Italien gjorde sin bästa match i EM mot Tyskland som i sin tur mest verkade lalla runt och vänta på finalen.

Machete

Brydde mig inte så mycket om vilket lag som vann men hoppades på en bra final. Första halvlek var riktigt bra, men sen blev jag så grymt besviken på att Italien inte ens försökte. Det är ovärdigt ett finalllag och en final öht att bara sluta springa, sluta kämpa, sluta försöka. När t o m Torres gör mål, då är det illa :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2012-07-03 19:28
T.o.m. Torres? :)

Du vet att han fick guldskon i EM och vann senaste Champions League för Chelsea?
Torres var grym i Atletico. Han var även mycket bra i Liverpool. Sen gick han till Chelsea och i ärlighetens namn har varit hyfsat dekad sedan dess. Visst gjorde han mål årets EM med det var trots allt mot Irland och Italien när de redan lagt sig. Han har utvecklats till en målsumpare av rang. Synd, då jag trodde mycket på han under tiden i Atletico. Gillade även att han inte gick till Real eller Barcelona, vilket verkar tyda på att han lite klubbkänsla.

Personligen tycker jag det är galet att Llorente inte fick spela istället.