Jag har fastnat ganska rejält i damernas volleyboll. Destinee Hooker är helt galet bra, förutom att hon är två meter lång och skitsnygg är hon ju lätt turneringens MVP. Med henne på plan med dem smasharna pulveriseras motståndarna. Kanske det som är min favoritgrej med OS att man vet aldrig riktigt vad man fastnar i. Klart att simning är min grej som föredetta simmare men tävlingen har lite svårt även i år. Nästa OS när sporten på alla fronter kommit ikapp med rekord från hajdräkttiden kommer det bli riktigt roligt. I slutändan blev 1500 fritt kanske det roligaste att se och det är ju inte varje gång. En del rodd, velodromcykling, hockey och bågskytte. Friidrott inte riktigt min grej men Bolt är ju kul, lite besviken att inte Isinbayeva drog till med ett bubkarekord. Som Igelström sa om Triathlonet. I simning hade man delat medaljen. Sinnes. och till han kommentatorn som drog igång om sverige mot danmark. En tysk pensionär som är snyggare än en dansk, att det är backigt och jävligt och att att nederbörden ligger kvar är inte så jävla fantastiskt.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman