I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

PSG, Zlatan & Lucas (a.k.a. YouTube video med massa snask)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Producent

2013-01-08 10:18

PSG, Zlatan & Lucas (a.k.a. YouTube video med massa snask)

Blir en spännande vår! :)

//Paz

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-01-08 16:01
känns som zlatan kommer skalla ner han om han ska köra samma fint x50 för han precis lärt sig behärska den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-01-09 00:04
Mjo, men fan vilken bollkontroll grabben har.. Den sitter liksom klistrad längs fötterna, :E

2013-01-09 11:09
verkar inte direkt vara en lagspelare, så många självklara mål han hade kundat servera istället för att titta ner på bollen ala pato och sumpa det..men det ska bli intressant hoppas nu de får igång det tills CL börjar på allvar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-01-09 16:42
Men om vi säger såhär, grabben är väldigt ung. Och vi alla minns hur bra lagspelare och ledare Zlatan var i början av sin karriär? :)
Producent

2013-01-09 16:43
Jag tror såhär; Zlatan kommer säkert att gå in i rollen som en mentor för killen och styra rätt honom och så kommer vi verkligen se honom blomstra i PSG. Sen om 3 - 4 år så spelar han i Barca eller Real Madrid, :)
Moderator

2013-01-09 22:23
Jag tyckte han såg intressant ut efter lite videos innan hans övergång, och det tycker jag fortfarande. Men någon som vet lite mer (eller orkar söka), har han spelat något i PSG ännu? Om inte, varför?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Producent

2013-01-09 22:35
Han har precis kommit över, ska spela första antagligen nu snart, osäker på om det blir på premiären den 11'e.
Admin

2013-01-10 00:42
Varför är han aldrig sådär bra i mitt lag i Fifa? Jag hade förväntningar men han har sviktat vilket han dessutom medgett i media.

När man ser de här bilderna så påminner Moura om en annan spelare som redan finns i PSG: Lavezzi. De har väldigt lik spelstil. Snabba, tekniska och går rakt på när de får chansen.

Moura ser också ut som en "traditionell brasse" om ni förstår vad jag menar. Dagens Brasilien spelar väldigt tråkigt och extremt otekniskt, iaf för att vara Brasilien. Moura påminner både om gamla spelare från 70- och 80-talet samt spelare som Ronaldinho, spelare som kunde göra det där extra inte bara för att showa utan för att det var effektivt.

Han har sån potential att bli riktigt stor. Får se om han tar den eller bländas av nyrikedomen.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2013-01-10 02:09
Kolla in IF-kortet på honom,

http://www.futhead.com/fifa/players/11597/

Ganska hyfsad ändå, byt ut den du har mot IF-varianten istället, :)

Yeah, skitkul att se äkta "lirare", det blir bara färre och färre av dem (förutom i Brasilien då där alla är lirare, haha). Jag tror han kan komma att följa Zlatans utveckling med tiden eller jag hoppas iaf det.

//Paz

2013-01-10 10:14
Problemet med hans IF-kort är ju att han inte är ST där : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Admin

2013-01-10 18:22
Om det vore så enkelt att bara byta ut :) Fast jag har honom iofs i karriärslag, inte FUT.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2013-01-10 19:37
Olzen

Sant! Jaja, vi får väl hoppas på nytt IF / PSG / ST då!

Evo

Nä, det är ju inte så enkelt, kostar säkert minst en halv miljon IF på FUT.. :S

2013-01-16 09:00
jag tycker han påminner en hel del i vissa moment om hur Ronaldo spelade. han är den mest intressanta spelaren jag sett på ett bra tag från brasilien tillsammans med neymar, sen typ robinho.

Admin

2013-01-16 09:05
ous_nds

Precis, men så har han nåt extra också.

Robinho är f ö en stor besvikelse karriärsmässigt. Tycker han slösade bort sin talang och girigheten är nog boven i dramat.

2013-01-16 10:01
ja även fast det är kanske att ha lite för höga förväntningar att jämnföra honom med Ronaldo eller tro att han skulle bli lika bra med tanke på vad han uppnådde i sin karriär och den spelare han var.

ja robinho är en besvikelse och jag tror på din teori, det räcker med att ha sett bild på hans "mansion" hemma i brasilien, såg ut att vara hem till nån jävla knarkbaron :)

alldeles för många brassar tycks ha en tendens att bli mätta när dom flyttar till europa och tjänar en massa pengar, finns ju en del exempel och den största besvikelsen kommer alltid att vara adriano känns det som. man hade sett potentialen, talangen och visste att det var en bra lirare men som helt tappade fokusen.

Producent

2013-01-16 10:40
Evolution

Robinho vill ju inte spela i Milan, han vill hem till Brasilien. Tyvärr så får han inte det. Pato fick det dock, :S

Adriano och Ronaldo blev ju iofs tjocka och mätta när de kom hem till Brasilien igen, haha, :P

2013-01-20 03:49
falcao ryktas det om nu också..hade varit riktigt fett! yes jag är en zlatanista och vill han ska få sin jävla champions!