I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Okej, fel eller rätt (Hazard som sparkar på bollkalle)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Producent

2013-01-25 18:57

Okej, fel eller rätt (Hazard som sparkar på bollkalle)

Vad tycker ni? Jävla unge liksom som maskar med flit och inte skäms en sekund för det. Sen så är det dumt att sparka på honom när han ligger ner. Två fel gör inte ett rätt. Samma med Zizou, när han satte pannan i bröstet på lögnaren och svinet Materazzi för att han sagt saker om hans familj. Det kunde han göra i spelartunneln eller efteråt, inte PÅ planen, även om jag har förståelse för hans reaktion. Är man så stor förebild för så många kids så bör man tänka sig lite för.

Boatengs reaktion var dock 100% riktig.

Iaf, borde Hazard ha mer än 3 matchers avstängning? Det tycker iaf inte jag.

//Paz

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2013-01-25 19:01
Lite OT men ändå så skönt! Favoritvideon där Materazzi är med! :D

Rätt till sjukhussängen!

//Paz
Poet

2013-01-26 00:37
tycker inte han ska ha hårdare straff.. bollkallen va fan 17, nästan vuxen han får fan tåla konsekvenser när han gör så. sparken va dessutom på bollen och bollkalle filmar smuts som han är..

FREE HAZARD! ;)
"life's a garden, dig it."

2013-01-26 20:45
haha bollkallen måste ju vara en av de största h*rungarna någonsin, jag hatar chelsea men kom igen rött kort för det där? Domaren såg inte ens vad som hände.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Moderator

2013-01-27 20:02
Jag tycker han ska frias alla dagar i veckan, stäng av bollpojken och eventuellt bötfäll Swansea. Lite i hårdaste laget, men ändå.

Dock behövdes det väl inte en tråd om detta då vi redan tagit upp detta i PL-tråden, men ja, liknande situationer i PL kan ju tas upp där.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Producent

2013-01-27 20:15
Admin

2013-01-27 21:21
Givetvis var det lite underhållande att se det gå dåligt för Chelsea. De anklagar felaktigt en domare för att vara rasist, de har Jon Terry i laget och nu sparkar man på bollkallar. Fantastiskt!

Men som jag skrev i andra tråden hoppas jag inte Hazard får någon extra avstängning. Rött kort i matchen var väl rätt (han måste vara smartare än så, t ex lyfta eller rulla bort ungen) men ungen är ju en jubelidiot och det är bara hoppas att han verkligen fick lite ömma revben. Men det ser ju ut som att Hazard inte träffar honom utan bara bollen och därefter filmar ungen.

Däremot borde Swansea diskuteras. Ingen kan säga att bollkallen betedde sig korrekt. Dels fanns inget skäl att "ramla" över bollen men även om han gjort det fanns inga skäl att ligga livlös över bollen och förstöra spelet. Det är en sak om spelare maskar, de kan straffas men hur ska man straffa laget om funktionärer fuskar? Swansea bör straffas för att deras funktionärer inte sköter sig.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2013-01-27 21:26
Ungjäveln är sonen till majoritetsägaren i Swansea. Kommer ärva flera hundra miljoner eller vad det nu var. Sjukt och jävligt äckligt.. Han förtjänar fan mer stryk ärligt talat, >:C
Admin

2013-01-27 21:41
Jo, det förklarar säkert hans beteende. Baserat på bilden i media (inkl hans twitter) så framstår han som en bortskämd jävel och det är lätt att anta att han oftast får som han vill och tror att han kan bete sig som han vill.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2013-01-27 22:17

2013-01-28 18:48
Ha! Gillar Bartons uttalade skarpt!
Don't!

2013-01-28 23:28
Ställer mig också på Hazards sida i detta.
Jävla skitunge till bollkalle. Klart som fan det kan slå lite slint hos en spelare som är utmattad och därefter bli provocerad !
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Poet

2013-02-13 09:32
At the gates of Eternity...