I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFC 158: St-Pierre vs. Diaz - Vem vinner?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2013-03-16 14:20

UFC 158: St-Pierre vs. Diaz - Vem vinner?

Inatt smäller det. Äntligen, efter allt ont blod och trash talk så kommer dörren stängas bakom dessa två herrar.

Vad tror ni? Kan Nick hantera GSP's erfarenhet, brottning och kunskap? Kommer GSP kunna stå och utbyta slag med Diaz? Om inte, kommer Nick's take-downs defense klara av GSP's take downs?

Jag tror på GSP, men man ska aldrig underskatta en hungrig fighter med hårda nävar.

Spekulera fritt!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2013-03-16 15:28
Jag är rädd att det kommer bli en rätt tråkig fight där Nick försöker hålla avståndet och boxas och Gsp försöker göra takedowns och ibland lyckas. 3-2 i ronder till Gsp är min prediction. Men jag håller egentligen på Nick, eftersom jag även håller på Hendricks mot Condit, och det vore så trist om dynamiske Hendricks fick en titelmatch mot Gsp som slutade med att Gsp vann genom att ligga på honom i fem ronder.
Give my regards to King Tut, asshole

2013-03-17 02:08
Personligen hoppas jag på Diaz men jag tror att det blir en enkel seger för GSP.

Producent

2013-03-17 19:10
SpoilerLite mer spännande fight än jag hade väntat mig, men ändå, för sjätte gången i rad vinner Gsp på poäng, och detta trots att han har fem ronder på sig. Att hans teknik är enastående är uppenbart, men att han inte klarar att avsluta en fight måste väl snart ses som ett problem? Annars tråkigt att Nick tänker sluta, men det kändes inte så oväntad. Lite roligt att han verkade antyda att någon skvallrat om hans tekniker.

I övrigt grymma fights av både Ellenberger och Hendricks, lite trist att Hendricks verkade gå på taktik snarare än jävlar anamma i de två sista, men man kan väl förstå det om han hans hand var skadad (?). Hoppas han får en titelmatch, och antingen slår George rakt i ansiktet eller i alla fall lyckas få George att göra annat än att sätta takedowns och klättra runt på golvet som en enformig breakdansare.
Give my regards to King Tut, asshole
Poet

2013-03-22 21:52
Tyvärr hade inte Diaz något att komma med. Var lite av en repris på lilla brorsans möte med Bendo. Bägge blev manhandlade i 25 minuter non-stop.
At the gates of Eternity...