I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

EY! Kollar ni på Confederations Cup eller?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Producent

2013-06-24 18:31

EY! Kollar ni på Confederations Cup eller?

Fan ganska bra shit i år. Kul med Tahiti, även om de hade svårt rent fotbollsmässigt. Japan imponerade också tycker jag.

Neymar är sjuk!

//Paz

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Moderator

2013-06-24 23:16
Confederation Cup känns väl inte så jättesexigt om jag ska vara ärlig, följer otroligt mycket fotboll men just detta har alltid känts väldigt plojaktigt.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2013-06-25 01:04
nej fan,riktigt kul att de har ngt sånt, tycker att de borde ha med top 3 lag från alla kontinenter ,skulle vara kul om det var lite längre ,iaf fram tills 4-5 juli .
http://youtube.com/user/HaraamDubRecordings
http://facebook.com/ratchabanialuka
http://facebook.com/HaraamDubRecordings
Producent

2013-06-25 14:21
Nej fan, håller inte med om att det är plojaktigt. Det är de bästa nationerna i världen då samtliga vinnare från alla regionala tävlingar är med. Dessutom ställer de bästa lagen och de bästa spelarna. Och prispengarna, tittarantalet osv är bra.
Moderator

2013-06-26 21:29
Det är helt enkelt vad jag tycker. Ingen som kommer ihåg en vinnare utav cupen, ingen överdriven prestige, därför tycker jag inte det är särskilt intressant.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2013-06-27 13:47
jag hoppas på brasilien italien i finalen för en mer underhållande final, men tror spanien kommer att vinna semin och i finalen kommer mala ner brasilien tillslut med sitt sidledspassande fram och tillbaka tills en punkt då både brasilien och tittare bara vill gå hem eller zappa över till en annan kanal.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-06-27 20:54
ous_nds skrev:
jag hoppas på brasilien italien i finalen för en mer underhållande final, men tror spanien kommer att vinna semin och i finalen kommer mala ner brasilien tillslut med sitt sidledspassande fram och tillbaka tills en punkt då både brasilien och tittare bara vill gå hem eller zappa över till en annan kanal.

Smak och behag.
Admin

2013-06-28 12:48
Såg Italien - Spanien igår, mest från förlängningen. Och det var en överraskande bra förlängning. Ofta brukar det bli rätt tillknäppt med kanske en chans per lag men här var det bra fotboll hela vägen. Sen var det ovanligt bra straffar. Det var egentligen bara Italiens miss som var dålig. Kanske att båda lagens straffar nummer två inte var helt otagbara men i övrigt var det smått komiskt att se hur chanslösa målvakterna var.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2013-07-01 22:17
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Producent

2013-07-06 12:38

2013-07-08 11:03
Kvalitéten på matcherna höll faktiskt rätt bra klass överlag i slutspelet. Vi såg en hel del intressanta formationer och lag som känns på gång hitta något inför VM. Det är så man får se det - ett genrep inför VM. Tydligt är att Brasilien äntligen börjat finna en defensiv kärna och balans mellan mittfält och backlinje som faktiskt fungerar, något man saknat de senaste åren. Spanien saknar en bra B-plan. Italien å andra sidan är det lag som imponerar mest. Prandelli har onekligen fått styr på sina bångstyriga bolltrollare och börjat få ihop ett lagarbete. Känns som Italien kan bli spännande inför VM.

Producent

2013-07-08 11:29
Spanien har framtiden! De dominerar på ungdomsmästerskapen och har sjukt lovande spelare som kommer att blomstra inom de närmsta åren, :)

//Paz