|
|
|
|
|
Looptroop till Nykvarnsfest., Linköping 19-20 Aug
"Nykvarnsfestivalen Den 19-20 augusti är det festival i Nykvarnsparken. Artister på scen och massa annat kul. Missa inte detta! " * "Looptroop till Nykvarnsfestivalen! Dj Embee, Promoe, Cosmic och Supreme är Looptroop, bandet från från Västerås som med sitt senaste album Fort Europa just nu är ute på turné. De kommer till Nykvarnsfestivalen med sin, som de kallar det själva, musikaliska och kosmopolitiska revolution. En sak är säker, det kommer bli en röjig superkonsert, så se till att vara där!"* "Nu är det sommar ...... och du ska bada, äta glass och dagdrömma om Nykvarnsfestivalen som återuppstår i Nykvarnsparken till er WebSchäfers förtjusning. Den 19-20 Augusti så kommer du kunna se bl.a Doktor Kosmos och Asta Kask. Det blir musik från två scener i två dagar plus en massa andra aktiviteter ...... and it´s a free festival "** Tydligen en Gratisfestival med demoband och Looptroop Ni som vet mer om detta kan ju posta det här. *http://www.linkoping.se/InformationTill /ung/Ungdomsaret2005/Nykvarnsfestivalen. htm **http://www.skyltenweb.com/front/aktuel lt.html
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Precis, vi livar upp Nykvarnsfestivalen-jag är med i arrangörsgruppen. Så om någon har frågor..kör hårt antingen här eller maila lkpgsommarfestival@spray.se
My mind changes me, I can't change my mind
|
|
|
Vad är det mer för artister som kommer?
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
|
Det är mest demoband eftersom vi inte har råd att betala så mycket gage. Vi har ännu inte bokat den största akten till lördagen Men exempelvis: Total Apati Dexters Moon Fröken B Gwen Stacy Kolportörerna Rhyme Fanatics Ben Hogan och runt 20 till
|
|
|
Yes Fröken B Coolt Vad funderar ni på inför Lördagen då? Eller är det Hush Hush?
|
|
|
det har varit många på tal, men inget säkert än. jag får återkomma
|
|
|
och runt 20 till Vilka är de 20 då? Eller de kanske inte är 100 än?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
|
|
|
en massa, jag kommer glömma bort några. de är nog ganska 100, men jag orkade inte skriva. haha. nästintill fullständigt spelschema blir klart i dagarna. jag får lägga upp här
|
|
|
Nån som vet nåt mer om festivalen än?
|
|
|
Björnmannen: Banden; Looptroop Asta Kask Firefox Nine The Limiteds * Kolportörerna * Blunda Total Apati * 777 Infanteriet * Backlash Klockradio * Det är Kärlek * Fröken B * Masvibration * Lisa Gideonsson * Sonic Circus * Los Sin Nombre * Emelie * Scandinavian Bad Ass * Gwen Stacy * Sebastian Bergström Quartet * Xoriath * Neglected * Those Pyjamas * Loveman Glorious Dead * Arrivederci Tony * Dexter's Moon * Ben Hogan * Rhyme Fanatics Länk till sidan Kommer bli såå nice =)
http://fredpajorden.com
|
|
|
Vettigt! Tack Suncar!
|
|
|
nykvarn? södertäljes nykvarn? nykvarnnykvarn?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Öhh, står det inte Linköping i rubriken?
|
|
|
ah. vart lite förvirrad ett tag. vi har nämligen också ett nykvarn här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Lol! Jag vet att det finns flera nykvarn, det var därför jag skrev ut Linköping, vettdu. :)
|
|
|
haha. skriv tydligare till nästa gång. visa karta och sånnt kanske? im a retad.
|
|
|
lol
|
|
|
opp! Fredag: Kl 16:00 Stora Scenen: Sebastian Bergström Quartet Kl 17:00 Stora Scenen: Neglected Kl 17:30 Lilla Scenen: The Limiteds Kl 18:00 Stora Scenen: Xoriath Kl 18:30 Lilla Scenen: Koloperatörerna Kl 19:00 Stora Scenen: Those Pyjamas Kl 19:30 Lilla Scenen: Blunda Kl 20:00 Stora Scenen: Looptroop Kl 20:30 Lilla Scenen: Total Apati Kl 21:30 Lilla Scenen: 777 Infanteriet Kl 22:00 Stora Scenen: Asta Kask Kl 22:30 Lilla Scenen: Backlash Lördag: Kl 14:00 Stora Scenen: Glorious Dead Kl 14:30 Lilla Scenen: Klockradio Kl 15:00 Stora Scenen: Emelie Kl 15:30 Lilla Scenen: Det är Kärlek Kl 16:00 Stora Scenen: Arrivederci Tony Kl 16:30 Lilla Scenen: Masvibration Kl 17:00 Stora Scenen: Dexters Moon Kl 17:30 Lilla Scenen: Lisa Gideonsson Kl 18:00 Stora Scenen: Loveman Kl 18:30 Lilla Scenen: Sonic Circus Kl 19:00 Stora Scenen: Ben Hogan Kl 19:30 Lilla Scenen: Scandinavia Bad Ass Kl 20:00 Stora Scenen: Rhyme Fanatics Kl 20:30 Lilla Scenen: Los Sin Nombre Kl 21:00 Stora Scenen: Firefox Kl 21:30 Lilla Scenen: Gwen Stacy Kl 22:30 Lilla Scenen: Fröken B m. Pjer Kl 23:00 Stora Scenen: Nine Titta förbi vettja ; )
|
|
|
vilket namn "Nykvarnsfestivalen" jag bor i Nykvarn som ligger i stockholmslän
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
|
|
|
Tack, Pjer. Vettig tid för dig o ika. Kommer o lyssnar imorgon em.
|
|
|
har inte läst nått.. var ligger stället?:.Nykvarnsparken?
skojjainte
|
|
|
Nykvarnsparken ligger i Linköping. Se Här Och för alla er som inte är härifrån; Lägg märke till hur nära det är till centralstationen.
|
|
|
toppen! en karta e ju aldrig fel ; ) ..
|
|
|
Alltid bra att ha. Lol, undrar hur många det är som bor här i Linköping som vet var det ligger. :) Jag visste det innan jag såg det på nätet, men det är bara för att jag springer förbi där en två ggr i veckan, och att jag råkade kasta ett öga på en skylt nån gång. Annars skulle jag inte haft en aning.
|
|
|
så jävla trött på looptroop....dom e bra..men palla inte me dom mer asså!!!!!!!.blir bara irriterad när jag hör dom...va ba tvungen o få ut det ur hjärtat...förstå mig!!.... PIZ
Pandilla AOTS www.soundcloud.com/akopalips www.sideeffectzmusic.com
|
|
|
|
|
|
Kommer nog att bli tungt, men jag hade hellre sett Chords. Och cmon, hur revolutionära är Looptroop på en skala?
|
|
|
För er som gillar streetdance, så verkar Da Flow köra uppvisning nån gång mellan 11-14. Plus att man kan passa på att breaka loss lite själv. /B
|
|
|
det ska bli soft som fan =)
Brutal fucking murder!
|
|
|
looptroop va sköna =) förutom att dom hadde "orginal" beaten på låtarna
Brutal fucking murder!
|
|
|
|
|
|
Lite besviken på Looptroop spelningen, ljudet var wack, publiken var wack, de spelade inte rätt låtar (i mitt tycke), alldeles för kort. Yeah yeah, men skönt att höra lite gamla klassiker. Det lever man för.
|
|
|
devv P0 hmm jaa publiken var fan nästan bättre än spelningen =)
Brutal fucking murder!
|
|
|
Publiken var ju kass, ett gäng kotlettfrillor och newagehiphopare som inte kunde texter eller någonting. Förutom på de riktiga klassikerna.
|
|
|
devv P0 så du säjer till mig att du inte såg hiphoppar negern o hans vänner? dom hoppa som fan ^^
Brutal fucking murder!
|
|
|
o sjöng jävla mykket med =)
Brutal fucking murder!
|
|
|
det som var sämst änsålänga var att en 13åring blev knockad av en 20årig rasse o ngra av mina vänner bliv jagade av rassar...
Brutal fucking murder!
|
|
|
Vem var rassen då? Jag såg bara en på hela festivalområdet.
|
|
|
Fan vilket drag det var! Hur soft som helst. Stog längst fram o blev superklämd men det var fan värt det ;)
"I said yes,what is it about the word sure you don't understand?!" Homer
|
|
|
devv P0 samma här jag såg bara en självklar nasse som hadde hakkors på ryggen...men mina vänner kom dit lite senare typp när ja åkte hem..så jag såg inte rassarna som jagade dom
Brutal fucking murder!
|
|
|
Jag såg ingen med hakkors, däremot såg jag en annan kändis.
|
|
|
ja men det e iallafall skit jobbigt att rassar ska komma dit o slå o jaga folk
Brutal fucking murder!
|
|
|
Looptroop var great som vanligt, men jag orkade inte med alla fjortisar.
|
|
|
Looptroop var great som vanligt, men jag orkade inte med alla fjortisar. Haha sant, det var också lite av en nackdel. Du såg inte så munter ut, yeeeeeeeah i saw you. Idag är det Fröken B som gäller, 2245 right? Tungt tungt!
|
|
|
shit.. vet inte vad ni säger men Fröken & Pjer gjorde grymt bra ifrån sig ikväll. Får inte glömma bort Mia heller, vilken röst..
331
|
|
|
Håller helt och hållet med dig Freddy
|
|
|
devv oh! men, vart såg du mig? och vem är du? :)
|
|
|
santa F20 Jag gick förbi, sen efter ett tag bara. Shit, hon såg bekant ut. Så tänkte jag till och antog att det var från whoa. :) Tror det var du iaf, röd adidas tracksuitjacka?
|
|
|
that's me alright! :) satan att jag inte visste hur du såg ut då!
|
|
|
Fröken B blev ju överröstad utav Nine`s soundcheck. LKPG HARDCORE!
När solen går ner kommer råttorna fram.<br>
|
|
|
Duvan vet vart skåpet står..
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
|