I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sumpa mina nycklar på URF!

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-08-15 09:21

Sumpa mina nycklar på URF!

non som hitta ett nåra?

Bless!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2005-09-06 09:43
artcrime: haha det hände en polare till mig också. eller han satt i fyllecell, hade tappat sin mobil å grejer, så ringde vi till mobilen, då var det nån brud som hade hittat den på bajamajan.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2005-09-14 12:14
när ja va på hultsfred hittta ja en mobil o den gav ja tillbaks.. han blev knappt glad den jäveln... aldrig mer ;P
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2005-09-20 18:29
Mange_760: Du om nån borde ju inte ta me dina nyklar på en festival... Du har väl typ tappat bort både mobil å ipod under två olika tillfällen under loppet av.. en månad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-04 07:13
haha eru dum eller, bästa forumsignaturen hittils!
HMOR

2005-11-04 19:11
horungen som snodde min sovsäck + lite annat exakt när jah ställde ner skiten för att styra tältet får gärna suga min ***