Smif n Wessun till Hultsfred
Hur nice som helst.
Above the clouds!
Det här räddar ingenting. Detta är utan tvekan den sämsta line-upen rockparty har presenterat på MINST tio år
this goes out to my little princess
Håller med föregående talare, att det nästan är slutsålt är ett mysterium för mig. Sjukt dåligt!
Det var grymt att dem tog dit dem. men hultsfred blir det inte av iår för mig och många mer till. Skit löjlig line up.
Lou Reed, Strokes, Babyshambles, Gnarls Barkley och nu Smif N Wessun, jag kan iaf inte klaga!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Men herregud, ni älskar att klaga va? Grymt släpp ju!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
FETT FETT FETT släp fan ta och kolla vilka som kommer till hultsfred om ni tycker det är kassa så kan ni sitta på med en pinne i skogen. det här kommer bli fett
----------------------
heter rockparty så att dom släpper hip hop är bara ett roligt tillskott... tycker inte ni ska klaga... finns ju mer än musik där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom e bra live.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säger bara en sak LORDI
I need femine venoms in the system, in order to function in the rhythm
vilka är dom??? cocoa brovaz????????
LORDI! timbuk o damn var ju itne fel heller, inte petter heller
SMÅLAND!
Moderator
2006-05-24 13:19
rockparty står sig starka om man kolla västerut på roskilde iallfall. men vafan, man har inte roligare än man gör det och jag tänker åka på båda.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
roskilde har ju bätre iår men vafan hultan... PETTER???? wtf
timbuktu & damn!, gnarls barkley, tiger lou, smif n wessun, cunninglynguists, up hygh, supersci, dj large & organism 12 FETT!
ska lordi dit?
http://fredpajorden.com
Ja lordi ska komma... Ja tycker inte att det ser så illa ut i år... O petter kommer pga att han säljer skivor (?) gick förbi hans konsert något år, va packat med folk :s
Jag tycker att Smif n Wessun smäller hårdare än vad Roskilde har att erbjuda i hiphop-väg iaf. Count me in!
man pallar ju ändå inte att ta sig till mer än fem sex artister ändå.. och har man gogol bordello, smif n wessun, gnarls barkley babyshambles och guillemots så klagar inte jag..
den som hoppas skiter på sig och dör
Jaha Smif n Wessun, säger mig inte så mycket men dom var på splash förra året, och det är känns som ett bra tecken. Men för att kunna njuta av konserten måste jag "lyssna på lite", så droppa gärna deras bästa samt senaste album!
plussa på Mitchell Brothers. Max Peezay, Pharell också så ser det riktigt nice ut tycker jag.. jag är mkt nöjd! blir kul!!
Kristofer, the Hiphoper. I'm on point just like a weightwatcher!
Bizz: Da Shinin´ är j-ligt fet skiva...
http://fredpajorden.com
skjuta timbuktu alternativt rockparty kanske? ledningen måste ju prenumerera på avsugningar så ofta som han spelar.
Rehab is for quiters.
Jag tycker att Smif n Wessun smäller hårdare än vad Roskilde har att erbjuda i hiphop-väg iaf. jag säger som Bizz... säger migi nte mycket men är smif n wessun bättre än Pharoahe Monch ?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Det är en smaksak såklart, men jag tycker definitivt det.
Om inte annat så var dom det för 10 år sen
den som hoppas skiter på sig och dör