Vilken dag åker ni ner till roskilde?
ja, vilken dag? jag funderar på att dra ner den 27e eller 26e. när borde man dra?
www.klistermarkskriget.com
och någon, vad kostar bärsen inne i festivalområdet?
22a!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
ölen är dubbelt så dyr på campingen som på Netto
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
eller nu ljög jag.. 24de drar vi! :)
Nosferatu haha 22:re hade varit ganska hardcore ;-) vi drar också ser den 24 =) tycker alla borde göra det! kön är en del av roskildefestivalen! bad om lite mer ledigt från jobbet så jag kunde åka ner... fick nyss det glada svaret "Herr Taslaman, Jag kan bara säga "Party on baby.........." Jag löser allt för att du skall få har kul i en extra dag! Sånt har brukar kosta! En magnum eller två! Även Cornetto funkar! Mvh Angelique"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Priserna brukar ju variera lite från år till år men på festivalområdet får du ölen i plastmuggar och får betala nästan lika mkt som man får betala för att köpa öl ute i danmark. På campingen får man köpa en back tuborg för sådär 180pix, sen får man tillbaka 50 eller 80 spänn (minnet sviker, brukar ändå aldrig orka panta) när man pantar backen med alla flaskor i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men warm upen börjar ju den 25e? ja har inte med mig alls mycket pengar, så jag får nog dra ner 1 eller 2 dagar senare. men det lär ju finnas plats till ett litet sketet tält på ett relativt bra ställe kvar, eller? kostar bärsen inne på festivalområdet 10, 20, 30 eller 40 spänn?
Underground_Åke1 förfest den 24:de =) man kan få sitt armband etc den 24 (antagligen). och bah du är inte fattigare än mig =P det löser sig med öl/mat etc, var trevlig mot folk bara! om du nu är så fattig så tänk inte på festivalområdets öl, stick ner till stan istället! hade tippat på 30dkk
ja kommer gå på så galet mycket konserter att ja inte har tid med att dra till stan!
Underground_Åke1 1. konserter spelas ju bara de 4 sista dagarna, möjligen nån mindre enstaka dan innan. 2. till stan går man dagtid, konserter kvällstid 3. du kommer INTE gå på så mkt som du tänkt, trust me skön inställning ändå! skriv sen om du lyckats se 20 hela konserter eller fler! det är enligt mig ivf imponerande!
grindarna öppnar väl 26:e? Av någon märklig anledning har jag bokat in ett tandkläkarbesök på förmiddagen men jag glider in på måndag eftermiddag.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Tidigt den 27
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
8:00 den 25:te kommer igenom stora entren med armband redan den 24:de
Åker med första festivalbussen lördagen den 24:e, så är där strax innan campingen öppnar den 25:e. Nu är Primal Scream klara också! Nice nice nice... Längtar röven av mig.. bara sisådär typ.. 18 dagar kvar nu?
17 :D!
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
nya Primal Scream plattan är jävla bra!
hehe,15 ska jag nog hinna med iaf! men är det jättesvårt att få en hyfsad tältplats för ett litet sketet tält den 26e eller 27e?
Underground_Åke1 nej, men du hamnar nog i utkanten på något av campingområdena. Kan bli en bit att gå sen till konsertområdet. Men det är ju inte omöjligt att få tränga in sitt tält hos någon om man bara har ett litet. Tar ju inte så mycket plats.
Nosferatu: Därför tycker jag att you should be a sport och hålla tältplats åt oss som kommer först 29nde. ;)
Still in the bridge
Clydisch P20 hehe det blir lite svårt. Vi har redan folk som kommer tidigare än oss som ska hålla plats åt oss. Vi kommer på förmidagen. De kommer tidig morgon. ;)
Nosferatu: Always worth a shot ;) Men meddela om du skulle känna för att hjälpa en stackare som jag :D
Still in the bridge
X SPOTS THE MARK! silvertejp is de shit! 25e, förmiddag!
Jag såg fan 30+ spelningar förrförra året. Och hann in till stan ett varv per banddag ändå..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
24:e är jag där..verkar som det kommer va mycket folk utanför iår, va där kvällen innan förra året oxå, det va en del folk men inte så att det va jobbigt många..men iår tror jag det blir massiv uppslutning, speciellt om vädret är bra...
vet inte, lyssnar inte på mina vänner som jämt tjatar om det...
Moderator
2006-06-12 01:25
25e-26e nånting. beror på hur uttråkad/bakfull jag är den 25e.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Kommer på Söndagen där innan. Vilket datum nu det är. Husvagn-Stylee.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
Skivsamlare
2006-06-14 18:50
26e, på måndagen eftersom vi inte kunde åka tidigare. Annars hade vi åkt helgen innan.
Spana efter den gula feta bilen yo!
www.kitchenradiosystem.com
Yes! In Concert — For the love of music