I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wu Tang Clan och en riktigt jävla otippad duett...

Klubb & Konserter - Festivaler

   

2007-07-11 02:31

Wu Tang Clan och en riktigt jävla otippad duett...

Det här är inget som kommer hända, utan det har redan hänt.

Det var under månadsskiftet juni/juli som denna lilla konsert gick av stapeln i Bukarest.
Bestival-festivalen hålls varje år i den stora parken, och biljetterna är inte alls så dyra.
Det jag har att berätta hände under sista kvällen, och strax efter Wu Tang Clan, som även dom är otroligt sköna. Jag värderar deras rap långt över 50 cent och alla andra småskitar som håller på idag.

Andra spelningen under kvällen var tilldelad Alice Cooper, och det är nu det börjar hända saker. För mitt under en låt dyker ingen mindre än Marilyn Manson upp och börjar sjunga tillsammans med Alice Cooper.
Alla är helt frälsta, och inte minst min rockälskande polare som står där med sin kamera och filmar allt.

Alice Cooper och Marilyn Manson sjunger ihop igen under Mansons konsert efteråt, fast då är det ju inte lika överraskande.
Trots allt har vi redan den första duetten inspelad.. :p

Det är bara att se upp på youtube, för snart dyker den läckerbiten till film upp där... ;)

http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!