I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

FY FAN för arvika, festivalkrock 2008

Klubb & Konserter - Festivaler

   

2007-10-01 17:25

FY FAN för arvika, festivalkrock 2008

De festivalbesökare som vill åka både till Arvika och Roskilde nästa år får problem. Festivalerna hålls nämligen samma helg 3–5 juli. Och det är i hög grad planerat av arrangörerna bakom Arvikafestivalen.
Arrangörerna vill samordna sina bokningar tillsammans med norska Quartfestivalen och Roskilde för att erbjuda artister som man normalt sett inte skulle kunna få till de värmländska skogarna.
– Vi kan omöjligt ligga kvar på samma helg om vi ska kunna sätta de artister som rimmar med både profil och budget, säger Robin Frank på Arvikafestivalen i ett pressmeddelande.
Kapaciteten vid Arvikafestivalen kommer därför att utökas ganska rejält. Några siffror på hur många biljetter som man ska släppa meddelas dock senare. (TT Spektra)

källa:
http://www.arbetarbladet.se/PGarticle...

alltså va fan?
jag har typ besökt arvika å roskilde omlott varje år å nu gör dom så här, kommer aldrig kunna bestämma mig! , alltså jag hoppas verkligen att dom ändrar detta snarast,
älskar mysstämmningen å allt på arvika men nu har deras storhetsvansinne gått för långt! , byta stil på festivalen.. njo lite kan man ta men att flytta hela skiten så det krockar? det är inte nice mot besökarna alls!
det är ju många fler än ja som kör båda två festivalerna!

jo som sagt jag är upprörd, detta är inte helt okej!


OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS