Radiohead till Roskilde 2008
Thoughts, comments? Själv är jag helt lyrisk! :) See you front row at Orange!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
fätt!
http://www.kommandot.se/wp/
Vilka är Radiohead? Hemsida?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha vafan GonzalesJr
I'm like a black man without his cane!
Jag var ung å dum.. har lyssnat nu! Inte så bra koll i den genren.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GonzalesJr: Haha..vilken genre är det du snackar om nu?
•pave paradise•
Alternativ rock/pop?
Hur mycket Radiohead har du lyssnat på?
•pave paradise•
Inte mycket, lugna dig min son!
Det var en vanlig, lugn fråga. Oroa dig inte. Radiohead ska nog kallas Alternative Rock. Men jag tycker ändå att du ska lyssna igenom hela deras katalog och sedan försöka sätta fingret på exakt vad det de gör kallas. Jag kommer alltid att hävda att Radiohead är världens bästa band, hoppas du också tycker det när du är klar :)
•pave paradise•
Radiohead spelar väldigt intressant musik. Precis som ihabia säger är det lite svårt att säga vad dom spelar, däremot så är det som spelas väldigt bra och av en stil som skiljer sig från många. att se radiohead live, kommer bli sjukt ball. kommer nog stå och vara rädd för att tappa andan för att det är så bra. har redan kommit på var jag ska stå, vilken den bästa platsen är. tänker sitta där hela dagen så att jag inte missar. kan inte missa viktiga spelningar igen. så ser ni en liten människa sitta med en låda vin framför oreanga hela dagen, när radiohead spelar, så vet ni att det är jag :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
pajson: Du vet om att du inte FÅR sitta där hela dagen va? :)
•pave paradise•
lhabia jag tänker inte sitta längst fram... haha har löjligt ont för dåliga ögon för att så längst fram, för mkt ljus från scenen. var mer får man inte sitta? jag tänker sitta. jag ska ha min plats för att inte missa :D
pajson: Om du tänker sitta och se den spelningen måste du sitta LÄNGST bak vid de målade planken.
•pave paradise•
lhabia men åh! jag tänker ju inte sitta och se spelningen. hur skulle det se ut? däremot tänker jag inte stå och vänta hela dagen, tänker sitta och vänta tills det är dags att stå. sitta i solen och vänta.
hm, och allt jag skrivit hittills tyder ju faktiskt på att jag ska sitta under spelningen. my bad! :)
Haha..aldrig hänt att någon jag känner lyckats sitta och vänta på EN spelning. Samtliga har haft fullt upp med att se massa andra band.
•pave paradise•
lhabia jag vet, jag har aldrig lyckats med det heller. det enda jag vet är jag inte får göra en björk till, så jag måste sitta och vänta. men då vet du iaf var jag är, så kan du komma och säga hej :)
Pajson: Ja..du är framför Orange Stage...tillsammans med ca 80k andra..gotcha...haha.
•pave paradise•
Bra första bokning. Men dom borde fylla upp spellistan ytterligare, väntar med spänning. Foo fighters, ratm och kings of leon NU tack! pajson: Om du inte ska stå längst fram på spelningen är det väl dumt att sitta och vänta där. Men jag förstår poängen tror jag..
böf
buzt jag kanske vill stå längst fram fast inte i den första delen? jag vill inte stå längst bak? vill säkra att jag inte missar!
buztone: Chemical Brothers, Efterklang och L.O.C är också bokade.
•pave paradise•
jag vill fö tacka last.fm som kommer hjälpa en del med festivalandet. smidigt och fint.
pajson: ok ok, gör som du vill med det där :)lhabia: Jo jag vet, skrev otydligt. Vill ha ännu mer! CB är nice dock.
böf
Det kommer väl snart. Förhoppningsvis har Aftonbladet fel om den där festivalen som konkurrerar med Hultsfred och att Foo Fighters kommer till Roskilde istället för någon av de festivalerna. Bland andra.
•pave paradise•
Eller så har dom rätt, plus att dom besöker danmark.. :) Annars får jag väl dra på båda!
böf
Hultsfred skippar jag, det är garanterat nu. Roskilde fixar jag inom en månad.
•pave paradise•
Dags att återgå till riktiga roskildetråden kanske :P
böf
kan vi inte ha smyg-roskildehäng här? haha! nä.