I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-05 15:37

Boom 08

Officiela Boomtråden!

länk till boomfestival

Nu är datumen satta och snart kan man även köpa biljett!

Jag är grymmt sugen på åka dit, nån som har varit där som kan berätta hur det är där?

// be the change you wanna see in the world

2008-01-05 19:47
den där länken funkar inte för mig.. och när jag bara skriver in www.boomfestival.org funkar det inte heller:/
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2008-01-06 01:51

det är något strul med hemsidan, skulle pröva gå in där nu under kvällen och sidan var skitseg och ibland kom jag inte ens in. Pröva gå in där nått annat tillfälle

2008-01-06 15:14
grymt sugen men blir nog inte detta året då man har småbarn..
2010 kan man ju ta med ungen o så:)

2008-01-07 14:43
Jag är också sugen, har börjat kolla flyg men det alldeles för dyrt just nu. Hur har ni tänkt ta er dit?

2008-01-07 22:36

om jag åker tänker jag ta ett plan som timear med boom bussen som går antingen 12 på dan eller 9 på kvällen!

kostade typ 2100kr tur och retur, hur mycket billigare blir det sen?

2008-01-19 19:49
Mm verkar fett nice, ska nog dra dit med åtminstone en polare. Blir nog tåg faktiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-19 00:22
Kom igen upp med tråden. Om det kommer lite folk från whoa dit måste vi ha ett litet gathering.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-05 11:39
BOOM!

Biljetterna är redan inhandlade!
Festivalen ska tjäna som avslut på en månadslång tågluff genom (det underbara) Fort Europa! Hoppas att jag och Djävulen här ovan får se fler av er där!

Peace Suckas!

BOOM!
psys?x - cameljockeys
presented by Lead Paint, Delicious but Deadly!

2008-03-05 14:43
Jag måste dit, hade tänkt att göra en psykadelisk variant på svenska flaggan så om ni ser den så vet ni att det är sköna svenskar som hänger där! ;)

2008-03-12 17:47
Biljett inhandlad...

2008-03-30 17:10
Jag är också jävligt sugen på boom...

2008-04-10 18:23
ska köpa biljett snart! :)
såg Boom dvd'n igår, fan va nice den var! :D
Moderator

2008-04-16 21:39
Jag ska dit om jag får semester. Hoppas på att få besked ganska snart så man kan börja köpa allt.

Är det någon som har varit där tidigare?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-05-11 22:07
Är det nån som vet vilket datum after boom slutar?

2008-05-20 21:03
Biljett inhandlad, kommer bli grymt tror jag. Lite band som släppts: Gocoo, Artifakt, Menog, Extrawelt, Boxcutter, Exercise One, Paul Ritch, Marc Antona, Far Too Loud, Kanio, Tom Real or Tes La Rok

2008-06-17 22:42
see ya there folks, biljetter bokade hoppas ja också får semester fan måste få.Det varar till 22 med efterfesten.

Ngn som varit där för ?O hur va det?

2008-06-18 00:43
Köpte biljett idag!!! :D

vilken dag åker ni dit? jag och polarn åker nån gång på söndags eftermiddagen när jag har kommit hem från reggaefestivalen!

2008-06-18 01:28
Vi åker dit den 10 ..vet inte vilken dag det hamnar på ,ohhh vilken reggaefestival e d? Måste nästan spika in en reaggefestival i sommar me va fan.

2008-06-18 11:57
Uppsala Reggae Festival...bra lineup i år, som vanligt! :)

2008-06-30 19:37
pillerpop

Jag har inte varit på fullmoon eller boom men tror att Boom är minst 10 gånger bättre! :P
rekommenderar dit att se filmen Boom We Are One så får man en bra inblick hur det är där...

såg btw att du har min musikvideo på din sida, raggigt! :)

2008-06-30 23:09
Hehe aaa han på bilden, Raja Ram är så jävla skön! :D
Det är ju han som spelar tvärflöjten i Shpongle!
Vilken låt var det du letade efter, den i videon? Sista låten med gitarren är Levitation Nation!

Video du har på din sida med clownerna, det är jag har som gjort den videon! Snackade bara om videon inte låten! ;)

2008-06-30 23:15
Aha okej du snackade om shpongle videon du länka! haha
Electric Universe - The Prayer ! sjukt fet låt

Thx man! :D

haru köpt biljett till boom eller?
Hörde att dom ska släppa alla dom sista banden nu i veckan!

2008-06-30 23:22
Nice! Hoppas du får ledigt mannen!

Aaa jag tror stämningen är riktigt goo på boom!

2008-07-21 10:33
Now the journey the begins for the young and foolish psysex and the old and helpless dewilicious (jag alltså). Ses på boom and drugs are bad m'kay!?

2008-07-21 12:00
21 dagar kvar tills festen börjar!
Moderator

2008-08-08 21:36
Nu ska jag lägga mig och sova några timmar för att sen gå upp, ta bussen in till stan, buss till skavsta, flyg till barcelona och slutligen bil till boom festival 2008.
Saker jag har med mig:
Tält
Sovsäck
Shorts (enda jag kommer ha på mig på benen)
Kalsonger
Tofflor (enda jag kommer ha på mig på fötterna)
Linnen
En t-shirt om jag skulle bränna axlarna
Magväska (att ha kontanter och rusmedel i på plats)
Mobil som är ok att tappa bort, med nyköpt simkort så ingen hemifrån kan försöka nå mig och som jag också kan tappa bort
Pass
Flygbiljett
Bankomatkort
A shitload of love

Tror ni jag har glömt något? Isf kan ni skriva det här så läser jag när jag går upp igen om några timmar.

See ya at boom!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-08-20 18:01
Det var grymt bortom alla sinnen, mer än så kan jag inte få ur mig. Tack alla som var där och så ses vi nästa gång. BIG-BADA-BOOM!!!

2008-08-23 13:14
woooooow wooooooow wooooooooow!