I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Moderator

2008-04-22 16:03

Pukkelpop 2008

idag släpptes massor av band. jag åker dit i år igen. vilka hänger med förutom pajson? Det är en helt sinnessjukt bra lineup nu. ungefär allt jag gillat på sistone och sånt jag missat och sånt jag vill gilla. det fetstilta ska jag gå på.


Metallica

The Killers The Flaming Lips – Serj Tankian Dropkick Murphys  Boys Noize - Ricardo Villalobos - Mercury Rev  Plain White T’s - Miss Kittin & The Hacker (live)  Carl Craig – The Wombats - Etienne de Crecy (live)  Neurosis - Killswitch Engage - Iron & Wine  Danko Jones - Simian Mobile Disco (live)  Stereo MC’s – The Cribs - Joan As Police Woman  Pendulum – The Dresden Dolls  Sons And Daughters - As I Lay Dying – DJ Friction  Hadouken! - DJ Hype & Daddy Earl – Cult of Luna  Henry Rollins (spoken word) - Infadels – Junkie XL  Kaizers Orchestra – Bob Mould Band  Klaxons DJ Set (Jamie Reynolds) – SebastiAn  Does It Offend You, Yeah? - Epica  Uffie & Feadz – Yeasayer - Volbeat – DJ Mehdi  High Contrast + MC Wrec – MxPx – Late Of The Pier  The Casualties - The Count & Sinden (live)  The Subways - This Is Menace – Tocadisco  Two Gallants 

Black Kids - Holy Fuck - Los Campesinos! - Benga 

Dusty Kid (live) - Joe Lean and The Jing Jang Jong 

Nina Nastasia – Radioclit – Lightspeed Champion 

The Unseen – The Heavy – TC – Witchcraft 

Yuksek (live) – Have Heart - Drive-By Truckers 

Brodinski – Year Long Disaster – Chase & Status 

The Ocean – The Sword – Dan Le Sac vs Scroobius Pip 

Crookers - Kitty, Daisy & Lewis – The Bloody Beetroots 

Shackleton – The Shoes – Headman - Little Dragon 

Louis XIV, …

More names to be confirmed…

"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman