Peace and Love '10

Klubb & Konserter - Festivaler

Peace and Love '10

http://www.peaceandlove.nu/festival/

Lineup än så länge..

D-A-D
Europe
Imperial State Electric
John Fogerty
Kent
Kim Wilde
Mando Diao
Mastodon
Mew
NOFX
Sick Of It All
Tech N9ne
The Ark
Them Crooked Vultures
Vitalic
Wolfmother
A day to Remember
Adept
Ale Möller Band
Amanda Jenssen
As I Lay Dying
Brother Ali
Donkeyboy
Eddie Cotton
Gallows
Hardcore Superstar
Helt Off
Hästpojken
Kings of Convenience
Markus Krunegård
Melissa Horn
Nationalteaterns Rockorkester
Nick Lowe
Nisse Hellberg
Shout Out Louds
ingenting
Andreas Grega
Astral Doors
Attentat
Brothers of End
Chords
Dan Berglund
Daniel Lemma
Elin Ruth Sigvardsson
Fibes! Oh Fibes!
Fontän
Glesbygd'n
Harald Björk
Housemeister
Khoma
Kultiration
Loke
Magnus Carlsson & the Moon Ray Quintet
Moto Boy
Name The Pet
Robert Belfour
Roffe Wikström
Rootvälta
Serengeti
Skumdum
Taylor Mali
The Accidents
The Animal Five
The Bones
The Mary Onettes
Thee Suspenders
Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern
Tribulation
Troublemakers
Tutankamon
Venerea

Jag ska dit och se Sick of it all, Gallows, Chords, Brother Ali, Tech N9ne, Nationalteatern, Skumdum, Helt Off, Kultiration och Them Crooked Vultures. Sen får man ju slå en titt på John Fogerty också.

Någon annan som ska dit?

..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
TECH N9NE!

olagligt att missa det, det hade nog fallit under kategorin "wreckless disregard for shit that's awesome"
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Ni anar inte vilket stånd jag fick när jag hörde att Tech skall komma. Jävlar säger jag bara.

yes, kommer bli sjukt tungt :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Tech N9ne maddafakkaz :D
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
NO WAY! Jag åker fan dit även fast campingen suger multipung!
...och det är det som är så fint med whoa!
Jay-Z, tungt!
.
yep, jay-z är i senaste bandsläppet, fett.
så sjukt grymt verkligen med Jigga + några andra feta, peace&love är lite 2006 men får ej missas iår!
hets, stress, fest!
Idag bär det av till Borlänge. Ni hittar mig i Mattis Borgen med funktionärskläder och en bag in box eller en öl i högsta hugg! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Ska dra dit från Stockholm på antingen Onsdag kväll eller Torsdag förmiddag för o spana in Tech N9ne om någon behöver skjuts, drar tebax till stan på Fredag maila isf pinten80@gmail.com
Sitter i bilen på väg, paaaarty!

Detta är den sjukaste lineupen nånsin!

Ser grymt mkt fram emot det :)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jag och min dam tar tacksamt emot bilplats från borlänge mot göteborgshållet på söndag. Vi ska någonstans vid Herrljunga, så allt i närheten av det är chill!

Fred.
cry me a river!
--> thcrew
ingen som har biljetter? ;)

finns väl på blocket och tradera. min kan du få köpa för 10k om du vill.
cry me a river!
--> thcrew
Kul som fan det här. Festat på balkongen hittills men nu blir det inget mer. Snuten, varden, ordföranden och tv var här igår :D

Sämst: långt att gå överallt, för varmt/kallt i tältet, Jay-Z var en besvikelse, även om jag bara hann se tyå 25 minuter, att dom inte tog kort någonstans, att jag kom dit på söndagen, att jag inte hann hänga med dom andra som jobbade forumdagarna, att jag jobbade alla speldagar.
Bäst: Venus scenen, Brother Ali, Tech N9ne, Dance with somebody med Mando, jobba för Sara, hänga backstage på Venus och chilla, folket vi jobbade med. Lily Allen var också bra, och A day to remember.
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
whoa-tältet, vilka hängde ngt där? hörde om nåra rapbattles eller någeting
hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO