|
|
|
|
|
Peace and Love '10
http://www.peaceandlove.nu/festival/
Lineup än så länge..
D-A-D Europe Imperial State Electric John Fogerty Kent Kim Wilde Mando Diao Mastodon Mew NOFX Sick Of It All Tech N9ne The Ark Them Crooked Vultures Vitalic Wolfmother A day to Remember Adept Ale Möller Band Amanda Jenssen As I Lay Dying Brother Ali Donkeyboy Eddie Cotton Gallows Hardcore Superstar Helt Off Hästpojken Kings of Convenience Markus Krunegård Melissa Horn Nationalteaterns Rockorkester Nick Lowe Nisse Hellberg Shout Out Louds ingenting Andreas Grega Astral Doors Attentat Avatar Brothers of End Chords Dan Berglund Daniel Lemma Elin Ruth Sigvardsson Fibes! Oh Fibes! Fontän Glesbygd'n Harald Björk Housemeister Khoma Kultiration Loke Magnus Carlsson & the Moon Ray Quintet Moto Boy Name The Pet Robert Belfour Roffe Wikström Rootvälta Serengeti Skumdum Taylor Mali The Accidents The Animal Five The Bones The Mary Onettes Thee Suspenders Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern Tribulation Troublemakers Tutankamon Venerea
Jag ska dit och se Sick of it all, Gallows, Chords, Brother Ali, Tech N9ne, Nationalteatern, Skumdum, Helt Off, Kultiration och Them Crooked Vultures. Sen får man ju slå en titt på John Fogerty också.
Någon annan som ska dit?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
TECH N9NE!
olagligt att missa det, det hade nog fallit under kategorin "wreckless disregard for shit that's awesome"
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
|
|
|
Ni anar inte vilket stånd jag fick när jag hörde att Tech skall komma. Jävlar säger jag bara.
|
|
|
yes, kommer bli sjukt tungt :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
|
|
|
Tech N9ne maddafakkaz :D
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
|
|
|
NO WAY! Jag åker fan dit även fast campingen suger multipung!
...och det är det som är så fint med whoa!
|
|
|
|
|
|
yep, jay-z är i senaste bandsläppet, fett.
|
|
|
så sjukt grymt verkligen med Jigga + några andra feta, peace&love är lite 2006 men får ej missas iår!
hets, stress, fest!
|
|
|
Idag bär det av till Borlänge. Ni hittar mig i Mattis Borgen med funktionärskläder och en bag in box eller en öl i högsta hugg! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
Ska dra dit från Stockholm på antingen Onsdag kväll eller Torsdag förmiddag för o spana in Tech N9ne om någon behöver skjuts, drar tebax till stan på Fredag maila isf pinten80@gmail.com
|
|
|
Sitter i bilen på väg, paaaarty!
|
|
|
Detta är den sjukaste lineupen nånsin!
Ser grymt mkt fram emot det :)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
|
|
|
Jag och min dam tar tacksamt emot bilplats från borlänge mot göteborgshållet på söndag. Vi ska någonstans vid Herrljunga, så allt i närheten av det är chill!
Fred.
cry me a river! --> thcrew
|
|
|
ingen som har biljetter? ;)
|
|
|
finns väl på blocket och tradera. min kan du få köpa för 10k om du vill.
cry me a river! --> thcrew
|
|
|
Kul som fan det här. Festat på balkongen hittills men nu blir det inget mer. Snuten, varden, ordföranden och tv var här igår :D
|
|
|
Sämst: långt att gå överallt, för varmt/kallt i tältet, Jay-Z var en besvikelse, även om jag bara hann se tyå 25 minuter, att dom inte tog kort någonstans, att jag kom dit på söndagen, att jag inte hann hänga med dom andra som jobbade forumdagarna, att jag jobbade alla speldagar. Bäst: Venus scenen, Brother Ali, Tech N9ne, Dance with somebody med Mando, jobba för Sara, hänga backstage på Venus och chilla, folket vi jobbade med. Lily Allen var också bra, och A day to remember.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
whoa-tältet, vilka hängde ngt där? hörde om nåra rapbattles eller någeting
hatar forumsignaturer..
http://twitter.com/ARSVXO
|