Oxegen festival 9-11 juli 2010, fet line up

Klubb & Konserter - Festivaler

Oxegen festival 9-11 juli 2010, fet line up

Mexiflexi, jaojao_ och Dizzy_89, nu blir ni allt glada:

Oxegen festival går av stapeln 9-11 juli 2010 och har bokat en hel del feta akter!

EMINEM, MUSE, JAY-Z, THE BLACK EYED PEAS, KASABIAN, THE PRODIGY, FLORENCE+THE MACHINE, PAOLO NUTINI, FAITHLESS, STEREOPHONICS, DAVID GUETTA, VAMPIRE WEEKEND, MUMFORD & SONS JOHN MAYER, HOT CHIP, CALVIN HARRIS, NEWTON FAULKNER, GOSSIP, THE TEMPER TRAP, EMPIRE OF THE SUN, GOLDFRAPP, LA ROUX, WOLFMOTHER, RISE AGAINST, THE CORAL, BROKEN SOCIAL SCENE, ELLIE GOULDING, TWO DOOR CINEMA CLUB, ARMAND VAN HELDEN, STEVE ANGELLO, SIMIAN MOBILE DISCO, EROL ALKAN, STEVE AOKI, A-TRAK, AEROPLANE
...AND MANY MANY MORE!!

Biljetterna släpps 12 mars kl. 08:00 (brittisk tid, så det blir väl 09:00 här?)!

Tänkte även att, eftersom Eminem ändå ska till Oxegen (och Jay-Z ska dit, som även ska till Wireless) borde Eminem även komma till Wireless...

Cirka priser: Stockholm-Dublin med Ryan air ~750:- t/r, buss därifrån till festivalen, Punchestown Racecourse, Nordirland.
När det gäller festivalpasset, står det att det ska kosta samma som det gjorde 2008. Förra året kostade 4 dagars festivalpass (inkl. camping) ~2900:-, så kanske 2500:-.

Känn pepp!

Peace

"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
fan de där tänker jag inte missa!
gör coola saker hela dagarna
vafan, klart man blir fett glad på ett sätt, men jag har långt ifrån dom stålarna, och om jag inte får jobb så lär jag tyvärr inte kunna gå heller.
hade det varit Eminem konsert Endast, då hade det varit en annan femma dock.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Pengar går alltid att lösa ;). Han ska även till Schweiz och Skottland också. Kolla Eminems hemsida, där står det vart han ska i sommar. Det roliga är att det står "Europe tour". Stor turné med tre datum :p
- Dexter Morgan
tyvärr går inte såna summor att fixa för min del :( inte på så kort varsel iaf :/
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Samma för mig som för dizzy, arbetslös :(
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
Jag trodde verkligen att ni skulle bli pepp ju! Men nu finns det ju massor av jobb där ute: erbjud grannarna att skotta taken/uppfarten/whatever! Fixa pengar vart som helst. Har ni körkort är det ju bara att börja dela ut morgontidningen. Skitjobb, ja, men det ger pengar!
- Dexter Morgan
Imorgon släpps biljetterna för dom som är reggade på Oxegens hemsida :)
- Dexter Morgan
Äntligen är biljetten köpt :). Vilka ska dit?
- Dexter Morgan
jag är arbetslös med, men pengar går att fixa, om priserna stämmer som Brazen skrev så är det ju inte så jävla mycket att fixa ihop! jag ska göra det snabbt och fixa biljett för detta är ett måste! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ekman
kollade ryanair nyss, för jag skulle köpa flygbiljetterna, men fasen vad de hade gått upp i pris nu. Nu ligger dom på ~1500 t/r den (dit 9e, tillbaka 12e) och bor man utanför Stockholm (typ Göteborg eller whatever) blev det billigare att boka SAS direkt från deras hemsida. Mina biljetter t/r gick på ~2300 nu. Det var ungefär vad det skulle bli om jag skulle ha köpt tåg/buss+buss från Sthlms central+ryanair. Men vafan, det är helt okej :).

Såå: Oxegenbiljett - check
Flygbiljett - check

Ses där i sommar (jag är den mobbade bruden som bor själv i ett ihop säckat tält), yeey ^^
- Dexter Morgan
åka dit själv? :o haha shit..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yupps, det ska jag. Har två kompisar som ska dit, men dom valde att bo på vandrarhem i Dublin (som för övrigt ligger 3 mil från festivalen...), så jag valde att åka själv ist. Kanske ska köpa halva biljetten till min kompis i födelsedagspresent, tror han skulle bli fett glad, hihi :)
- Dexter Morgan
sant:P ska kolla upp om det finns några tickets kvar och sen fixa ihop pengar fort som aldrig förr och köpa, men jag drar från göteborg nog då, lite kortare;p
Det finns biljetter kvar :), jag har full koll :p. Åker du också från Götet, fan vad roligt höhö.
- Dexter Morgan
yee ;p
Nu börjar det närma sig, 25 dagar kvar!! Vilka ska dit? :D
- Dexter Morgan