Många andra som ska till way out west?

Klubb & Konserter - Festivaler

Många andra som ska till way out west?

Vad ser ni fram emot?

Jag råkade glida in på ett bananskal o fick gratis biljett (hoppas på backstage kanske kan vara ball) så jag e happy happy 1600kr är rätt stadigt för två dagar annars tycker jag!

Vad ser ni fram emot?

Jag har bara kollat listan en gång men Wu-tang är ju självklart, sen The XX, MIA, fan såg precis att Jay-electronica inte kommer, aja wack men skitsamma...chemical brothers är säkert coolt, Die Antwoord måste jag se, vem vill inte bröla till enter the ninja, kommer bli classic shit!Lär väl gå o se Tinnie Tempah fast jag vet egentligen inte varför, han är fan inte särskilt bra...hoppas en vacker madame räddar mig innan jag tar det beslutet!

Juste hur har det varit innan? Stämning? Folk? Vakter? ni fattar...

Vi ses!

PS. Jag kommer inte ha whoa tröja med tillhörande nickname

(Inlägget flyttat av Mabande 2010-08-16 00:38:55)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2010-08-12 04:35
Var där förra året på Lördagen. Då spelade Nas, Dead Prez, Basment Jaxx och Asher Roth. Förutom att det spöregnade på Lördagen så var det faktiskt jävligt soft! Helt ok festival. Ska ner dit i år också :)
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
mrsalesman haha, har du retat upp pöbeln?
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Vet inte, vissa verkar ha svårt för mig inget som stör mig dock.

Personligen vill jag bara träffa en människa helst av allt, känns nästan som att jag skulle kunna knäppa händerna och be för det eller önska mig det av julemannen....ORACLE, jag måste fan se mannen bakom nicket live n direct!

Jafan hoppas det inte regnar fett o-irie
Lirar inte axwell och laidback luke? I sådana fall BÖR du kolla in dom, sinnessjuka människor det där.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jag ska dit, ska försöka täcka det för Whoa's räkning. Så hojta om ni ser mig!

Blir väll att se, Wu-Tang, Local Natives, Iggy, LCD Soundsystem, M.I.A, The XX.

På lördagen beror det lite på när jag orkar dra dit, men om jag pallar vara där vid 14:50 så ser jag Mumford and Sons, Reflection Eternal, Marina And The Diamonds, Håkan, Broken Bells, The Chemical Brothers... kanske La Roux, antagligen inte.
Jag ska dit självklart!

Blir väl till o se så mycket acts som möjligt, Wu, Miike Snow, Talib & Hitek, Anna ternheim, chemical brothers, håkan, lykke li, jonsi.

Ser ut att bli slutsålt dessutom, bådar för gott väder på lördagen också! Kan bli en riktigt fin helg i göteborg :)
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Det är min bästa festival.. men mest kanske det berodde på att jag bodde i GBG. Men jag gillar det, stadsfestival rules.

Tyvärr får du inte se mig där, fast skulle jag dit hade du redan vetat det! Du får krama göteborg och andra från mig!
Jag skyller allt på Emma!
och du gillar inte axwell.. kör på dubstepen.
Jag skyller allt på Emma!
Jag jobbade på det där jävla axe tältet med graffiti målarna osv...thank god för VIP pass osv så man kunde gå in med hur mkt öl man ville, inga kontroller o sånt. Feta band på festivalen men så extremt jävla wack att en vuxen människa inte ska få titta på konsert o dricka öl samtidigt. Lide stå i ett fattigt inhägnat område o titta på konserter.

Aja topp 3 konserter: (såg iofs bara 5-6 st eller ngt hehe)

the XX så jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävla FETT!
Talib Kweli
MIA

Tycker inte att Wu var ngt att hänga i granen direkt...men klart alla classics var ju feta som fan! Sammanfattningsvis kan jag säga att jag aldrig skulle betala för skiten, får man det gratis så visst!