I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Borde man lägga ner stadsfestivalerna?

Klubb & Konserter - Festivaler

2010-08-13 22:25

Borde man lägga ner stadsfestivalerna?

Jag tycker faktiskt att utbudet på stadsfestivalerna är så varierat att det inte blir något utbud som tilltalar någon egentligen. Bättre att satsa på roskilde tycker jag och mer partyställe som ibiza om man gillar at festa riktigt.

2010-08-15 16:10
nej!
fattiga stadsbarn kommer inte så långt. men för dom som gör det åk utanför norden och kissa lite på ibiza. och dra därifrån.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2010-08-18 23:35
i disagree

ibiza liksom? varför? ser inte riktigt din poäng.

stadsfestivaler är sweeeet! finns många så finns ju något som tilltalar dom flesta.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-08-30 00:37
forfarande de aldriii va som händer o inte händer på festivalerna , de har mkt me hur du sj o din inställning är ti en festival , ja kan ha riktigt jävla roligt på en fattig festival utanför älvsbyn...

de beror väl mkt på vad man är ute efter lixom.

2010-08-30 14:55
Visst är stadsfestivaler mycket härliga, man behöver inte åka långt och har ändå bra band eller bra grejer som händer hemma. Sen kan man ju alltid åka till större festivaler som Roskilde eller till Ibiza om man vill. Fast det finns nog bättre festivalställen än Ibiza måste jag säga!