I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

18/8 Hip Hop Kemp @ Tjeckien

Klubb & Konserter - Festivaler

2011-07-27 18:56

18/8 Hip Hop Kemp @ Tjeckien

Hip Hop Kemp är Europas största hip hop festival och i år är det 10 års jubileum och festivalen hålls i Tjeckien den 18-20 augusti.
Är det någon som tänker åka eller någon som varit där som kan berätta lite om det?

Trailer från förra året:

Namn: Hip Hop Kemp

Plats: Tjeckien

Datum/Tid: 2011-08-18

Ålder:

Kostnad: 550

Mer info:
http://en.hiphopkemp.cz
http://www.eventim.se/hip-hop-kemp-festival-biljetter.html?affiliate=ESE&doc=artistPages/tickets&fun=artist&action=tickets&kuid=145183

2011-07-31 19:52
jag var dar forra aret.
grym festival, extremt bra stamning, bra pa alla mojliga satt. finns inget negativt att saga. fraga om d ar nat speciellt du undrar over.. :)

2011-08-04 19:14
okej cool, är sugen på dra ditt men har inte så många polare som väljer att hänga med :P

2011-08-10 15:05
Fyfan vad galet! Kommer iof inte kunna vara där, men det gäller alltså att söka sig utanför svea rikes gränser om man vill ha feta festivaler. Hur kan det kosta så lite pengar? Nästa år siktar jag in mig på summerjam och splash, när kommer såna här festivaler äga rum i sverige mån tro?

2011-08-16 09:45
Det är en nice festival men kolla hur dom tappat för varje år som gått.
Har varit där två gånger och sett artister som Redman, M.O.P, Random Axe m.fl.
Jag skulle inte åkt i år, trots att biljetterna kostar 2-300:-/st
Kolla på line-upen, är Mr. Lif deras dragplåster?
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2011-08-27 22:24
Hanal:

haller med om att de tappat och med tanke pa 10 arsjubileum sa borde de fatt ihop fetare line up men en sak ar saker.. det var ackligt bra i ar. speciellt pac-div och method man & red var helt sinnes.
sen ar det anda sjukt vart att besoka inte bara pga alla bra akter utan aven graffitivaggar, battles for emcees och b-boys, osv osv.