I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fler som ska till Furuvik reggaefestival?

Klubb & Konserter - Festivaler

Groupie

2012-08-15 20:26

Fler som ska till Furuvik reggaefestival?

...fler som ska till Furuvik reggaefestival nu i helgen? (17-18aug) Gamla URF. Hur har ni löst det med boende och sånt? För mig blir det att tälta som vanligt, hade faktiskt hellre hyrt stuga i år efter att ha tältat ett par år nu men dom gick åt sjukt fort haha. Men Furuviks camping verkar lite bekvämare än uppsalas har varit genom åren haha :) Dessutom är det sjukt fet line up i år!! Några speciella artister ni ser framemot? För mig är det def Tanya Stephens, Tarrus Riley och Markandeya Collective.

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-08-21 07:16:24)

Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Groupie

2012-08-15 21:48
Hade tänkt åka dit, men nu blev det lite dyrt hmm...
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Groupie

2012-08-16 16:51
Jag och tjejen åker dit ändå, orkar inte sova på det här. Ser fram emot Riley, Levy, Tanya Stephens men det är en bra setup och hoppas på härligt folk och härlig stämning med schyssta rökrutor och bra musik!

2012-08-16 19:04
jag har verkligen inte råd att åka så jag ber er att antingen betala min biljett och mitt käk/å skit eller prata om det som om ni inte ville men var tvugna att åka. tack:(

...hoppas dock att ändå ni får lite kul.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Producent

2012-08-19 12:41
Groupie

2012-08-19 17:31
det var riktigt bra.. Tarrus Riley och alborosie skönaste spelningarna.. Shaggy var ett skämt

2012-08-21 07:10
var shaggy dålig? hört att han ska vara grym live. i så fall missade jag inget. soft

Groupie

2012-08-21 14:04
Dålig och dålig, han helt okej, men ingenting jämfört med alborosie eller tarrus riley.

2012-09-29 23:54
riktigt fet festival men för mkt snutar som pajja de mesta som vanligt!