I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ok ska vi organisera oss så vi får....

Klubb & Konserter - Göteborg

2005-11-05 05:54

Ok ska vi organisera oss så vi får....

...se det jag vill se här i Staden på framsidan.

Mitt förslag är att alla vi som älskar att lyssna se på artister så som, Jedi Mind Tricks, Non Phixion, Immortal Technigue, Necro, afu-Ra, Atmosphere, Eyedea, Brother Ali, Grayskul etc. slår oss samman så att något händer här.

Jag tror att jag inte är ensam i min jakt på bra spelningar men inget kommer att ske innan VI tar tag i saken...

Titta lite nordväst upp till Oslo och se deras scen bra mycket bättre än här, det kan inte bero på att vi inte är intresserade tillräckligt mycket utan det beror nog snarare på att någon tog tag i saken och började anordna events boka band och dylikt.

Så min fråga är: Är ni villiga att slita lite för sakens skull?

2005-11-05 06:25
billiga artister iaf.

2005-11-05 09:58
Jag är beredd på att lägga en slant! 10 kr eller nåt.

Skämt åsido, jämför med Stockholmstråden så ser ni var grejerna händer... Scratch och Nef brukar ju få hit lite coola namn och De La var här för ett tag sen på Trägårn, men jävlar vad STHLM får hit stora akter!

Afu-Ra har f ö spelat i GBG. Han var asbra, jag fick en av hans långa dreads rätt i ansiktet och sen var det tre feta kickers som började jiddra med min kompis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-05 13:34
om dom ändå ska till sthlm kanske arrangörerna klarar sig genom att betla en tågbiljett för dom til gbg ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-06 17:27
ja helt klart en på fyllan tråd hmm faktiskt inte något klart minne va att jag skrev något...

men jag förstår vad jag menade jag snackar inte om att lägga pengar utan snarare arbete... visa upp att intresset finns få krögarna att vara lite mer tillmötesgående och boka in artister när de är i landet (skandinavien eller dylikt)...

med andra ord aktivera oss....

2005-11-06 17:28
hur tänker du att vi ska göra det då ?
ja skriver på en namnlista med glädje