Atmosphere and Brother Ali @ Sticky Fingers 1/2
At the end of January and in the beginging of February Atmosphere with a full band will visit Sweden for 3 concerts. Joining the tour is also Brother Ali and his DJ who also will be playing records both before, between and efter the concerts. Don't miss this one! 31/1 KB, Malmö 1/2 Sticky Fingers, Göteborg 2/2 Debaser, Stockholm Källa: Flow Magazine
och 1 feb i GBG är alltså på Get up! på top floor, sticky.
är det extrainsatt getup då eller? för ni kör väl 27 också?
BANG BANG
NEEEEJ! 3 dar innan ra rugged man?!? vi som inte har råd med båda då ?! fan ta dessa artister å deras obra scheman! OUH!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån som vet om man kan boka biljetter?
jävlar detta skall ses
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
Jag är så jävla mycket där. Och ni vet det!
vaaar beställer man biljetter? vad kostar det? varför står det inte på getup.se?
www.klistermarkskriget.com
alltså flowmag hann före oss med att få ut det. allt blev klart igår. :) det kommer upp på getup.se imorgon. iaf, 160:- + förköp kostar biljetten, och det är 18årsgräns. och det är klart att ni ska gå på Rugged Man också! :)
och yes, det är extrainsatt, vi kör 27 jan också.
fan va segt att det är på en onsdag.. men endå ett måste! var köper man biljett då?
www.klistermarkskriget.com
hahah JonErik du ljög inte när du sa att ni hadde massor fett på G. iofs trrodde jag dig. trodde bara inte så här stort big up get up
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Sååå där! går inte o missa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En fråga, Vart köper man biljetter?! Kan dom toppa fat milk spelningen eller hultsfred spelningen? Hoppas hoppas!
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
Ooops såg att det var genom pustervik!
JAG ÄLSKAR GÖTEBORG !
no im the shiet the rest is just the reflection of my image, now thats what tekone aka göteborg is all about :P
Det här var verkligen en underbart grym nyhet. Riktigt jävla nice. Nu Måste man fixa ledigt bara
nä om det e på get up som jag tror e det 18
Phluphphelicious P19 JonErik skrev "iaf, 160:- + förköp kostar biljetten, och det är 18årsgräns. och det är klart att ni ska gå på Rugged Man också! :)" Så det är 18!
hoppas på ett lika grymt dj set som dibbs bjudit på de senaste gångerna.. kanske en liten moshpit som på sad clown bad dub dvd'n
fuckingflygirl F12 fel trå du e ute efter den som ligger i sthlm
men jävla onsdag jag slutar ju fan jobbet 00:30
Rock out with your cock out!
kan bli bäst hittils!!
Bitchin
I got the ticket! I'm Alive! Mohahahahahahha (vadå jag missade förra spelningen, jag får vara sånnhär)
Gå in på
www.myspace.com om ni vill ladda ner några goa låtar med atmosphere
peace /alex
BANG BANG
Fan det är typ en vardag räknade min hjärna ut på nolltid. Fattigt. Tur att man sett gubbarna innan då
Det är inne med mobiltelefoner igen
synd att man börjar jobba klockan 00.00 då hinner man ju typ dricka en öl och höra typ ingenting... men R A blir iaf fett =)
still diggin on james brown
Driiiiiiiiver ni? Hahaha undra om jag jobbar då. Ska lätt hänga i logen med Atmosphere :D Blir det som Hultan-spelningen så kommer det bli gaaalet!
CAMPIONI!
farligmamma, trodde du var kär i mr.dibbs :O
www.Bassline-Express.com
nice nice, grymt bra bokning! ..och ännu bättre, jag är ledig!
Nu kan jag vara totalt fel ute men finns det nån väntesal på centralstationen i gbg där man kan halvsova från spelningens slut tills ens tåg går kl 05 på morgonen? elr något nattöppet café? känner nästan ingen i gbg....
DejaVu P21 Stackars dig! Du kan sitta på café Tintin som är öppet dygnet runt. Eller i Nils Ericssons terminalen.
DejaVu: Eller så kan du bara slagga hos mig din fikus, haha. Rena döden med morgontåget hem. Tredje gången gillt. Jag ska stå längst fram och hoppa som en studsboll. Eller så sätter jag mig på topfloor och smuttar på en bärs och andas ut.
S F21 Skriver upp Cafe Tintin ifall mfs hamnar någon annanstans än hans eget hem efter kvällen... mfs P20 sjysst, ja nappar på sovplatsen...
dejavu: strax nedanför tintin hittar du även café mirakel som också har öppet dygnet runt.. trevligare i min mening.
www.Bassline-Express.com
men tintin har jätte god kyckling tallrik och kyckling baguett :D
TeKoNe P23 Du fattar direkt! Tintin går man till för kycklingen..
Va fan, Currykycklingen med pasta på Mirakel äger säkert Tinitins kyckling alla dagar!
CAMPIONI!
S F21 hehe slår aldrig fel å avsluta kvällen där med en kycklingtallrik ;) Rizmo P21 morsans kyckling slår allas kycling om vi skall vara sånna :D
haha det e lungt min morsa vinner ändå ;)
vänta nu snackar ni om café tintin som ligger ett par meter från Subway?! har ni ens smakat på mackorna på subway! ojojoj.. ten2ten å dom e ju schyssta men subway är på en egen nivå ! DÄR har du riktigta baugetter!
erorone P18 Jag tycker inte det är så gott på subway alltså, man får knappt något i mackorna. Jag bad om att få både inlagd gurka och vanlig gurka och sötnosen bakom kassan sa att det inte gick (och då menade hon inte för att det är en konstig kombination utan att man inte kan få båda). Hur snålt är inte det på en skala? Jag ville ju betala extra för det, men jag fick det inte.. helt sjukt. Och om man jämför med subway i USA så ligger svenska subway århundraden efter.
subway har la inte ens nattöppet.
S skojar du? ja åt där tidigare idag å tog allt på ! även dom små starka grejerna som jag inte ens gillar men ja ville få allt för pengarna å de va mkt ! plus att jag hade en ta 2 betala för 1,tji fick dom... men va åt du för macka? Tekone det e värt att vänta tills dom öppnar !