29/11 Anthony B @ Musikens Hus
En av den moderna Dancehallreggaens absolut största och bästa stjärnor kommer tillbaka till Göteborg efter att senaste varit här 1999! Mr Yagga Yagga!!Onsdag 29 november 2007 smäller på Musikens Hus ANTHONY B + band DJ: AXXEL Förköp: 230 kr (+ avgift) 260kr på dörren Insläpp kl 2100 18år (ok med målsman för yngre reggaeheads) Förköp släpps imorron fredag!
www.swingkids.se
29/11 2006 såklart...
www.swingkids.se
Hasta La Victoria Siempre!
fan va fettttttttttt
www.myspace.com/masterkatten
Lätt värt. kanon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BIG TINGS AGWAAN ! ! ! ! Anthony B is the bomb så se till att vara där !
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
BOOM! Missa inte heller den officiella efterfesten på barsidan dagen efter..hehe
http://www.myspace.com/roughlynx
Producent
2006-11-09 18:29
fan vad det kommer bli gubb fet...stil änna...!!!!!!! ses där såklart
vart är det förköp nånstans?
Underbart!!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
NEJ du skämtar med mig årets händelse !!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
POLICE! det här ju rätt så jävla fett faktiskt. '
Förköp börjar på pustervik imorron och så fort flyers och posters kommer från tryckeriet i början av nästa vecka kommer biljetter även finnas på Blenda...
www.swingkids.se
Gött att det händer lite bra grejer i Götet!
shit vad roligt! eeh kommer dock inte fa nan att ga med mig.. whatever, vi syns!
baeng
sjukt fett... sist han var här var ju på landala-krog med yami bolo för typ 8 år sedan eller nått, fett och se han inomhus för första gången... big it up!
Mabuhay!
Daddy-dan: Du menar inte när han uppträdde på gambianska klubben i Bellevue när propparna gick två gånger och när Anthony stampade igenom scenen och höll på att bryta benet...
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
Finns biljetterna på Blenda ännu?
Stor upp till mr G som håller fortet när det gäller Göteborgs reggaescen.
Kiriaka wants you.... to dance!
jäklar! riktigt bra detta :)
18 nov Sany Pitbull 24 nov DJ Assault 29 nov Anthony B 30 nov Pharoahe Monch Göteborg is the shit!
BANG BANG
i gbg original reggae hood mjn414 gött värre cool!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Kommer bli en grym vända för herr Anthony B, känns som att peppen är hög på alla tre orterna han ska besöka.
Här kan man begrunda GBG´s och Malmö´s flyer;
http://i-ration.se/AnthonyB.jpg
Boss Sounds - Reggae Scorcher.
Blenda får biljetter imorgon när alla posters och flyers ankommer!
www.swingkids.se
biljetterna sitter på kylskåpet. jag räknar dagarna
blaze it up !
grymt bra jobbat gillis! hoppas jag kan ta ledigt o glida ner asså det hade vart jävligt fett!(sen att anthony ser ut som en harmynt alien på affischen är en annan sak :p ..)
www.myspace.com/roughlynx
biljetter finns på blenda nu..
haha, jag tycker affischen e stenhård... Reggaetravel-Maria har gjort den!
www.swingkids.se
nån som vet hur de står till med biljetterna har ju inte råd o köpa förrän på fredag, tar dom slut tror ni ?
Har börjat ticka på men inte 100st än Men kommer explodera nu när folk får lön till helgen och sista dagarna innan gig sälja alltid större delen av biljetterna så förköp är verkligen att rekommendera!
www.swingkids.se
Jaja förköp blir det ju .. bara dom inte är slut på fredag vid 15-tiden . fan då hade jag skjutit mig själv
YES! nu har jag den
åh Anthony B :/ ..... ja har ingen att gå med. men ja tyckte väl det stod Anthony B på affischerna jag såg från bussen. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pow pow powerpuff..
"Väfän... De e bare å fläke ôpp börken å môlje i sej"
två dagar kvar!!!
www.swingkids.se
någon som vet om de kommer säljas vid dörren.. tänker på om alla biljetter redan har gått eller ej?
Finns förköp kvar och det hålls även drygt 50 biljetter för försäljning på dörren ifall alla förköp går åt.
www.swingkids.se
Producent
2006-11-28 19:08
OK...packat och klart, köpt mitt nu... ses i morrn... !!!!! big up STIL = )
när går han på? är det någon som kör innan?
Har också undrat när han går på ? inte innan 12 eller?
förfesten är ju lätt på västerhus
kl2300 är planen att han går på scen! Räkna med nästan 2timmar konsert. Inga förband "bara" Axxel som flexar till det soundsystemstyle
www.swingkids.se
Får man ta med kamera?
its going down! missa nu inte detta , anthony b kommer att mash it ikväll!!
ja visst får du ta med kamera!
www.swingkids.se