I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

8/12 - Eek-a-mouse @ Sticky fingers

Klubb & Konserter - Göteborg

2006-12-07 18:57

8/12 - Eek-a-mouse @ Sticky fingers

hörde musen kommer till stan imorgon, 200 spänn skulle det kosta, nån som vet mer?

Mabuhay!

2006-12-07 19:44

stickyfingers är det på. På scen kl. 22.00 står det på biljetten

Producent

2006-12-07 21:11
jag vet inte jätte mycket, har inte sätt nått på stan, reklam eller nått liknande, men det kommer bli gubb fett...
ses där...
// big up

2006-12-09 12:27
vaaaaaaa? spelade han igår? varför visste jag inte detta :(
www.klistermarkskriget.com

2006-12-09 12:50
var det nåt folk?
 nån som var där?
www.swingkids.se

2006-12-09 14:23
hyffsat med folk. inte fullt
och hyffsad konsert- inte mer (med reservation för att jag är bakfullsnegativ)

2006-12-10 01:44
Jag har sett Eek ett flertag ggr men tycker detta var en av de bättre. Han höll sig ganska bra till att sjunga texter och inte waila iväg i förmycket bidi-bong-bong. Var några "mellanlåtar", och en oväntad Safari, men med några starka extranr var det förlåtet.
Vet inte hur mycket folk det brukar vara på Sticky, har bara sett Gentleman (nästan fullt) och Culture (nästan tomt) där innan, men tyckte det var alldeles lagom med människor. Tillräckligt för utrymme att dansa, men inte så det kändes tomt.

Men som sagt, har inte uppskattat Eek live särskilt innan, men igår var det riktigt kul.

Och jag var helt nykter :)
Let the hungry be fed, naked clothed, infant cried for, the sick nourished and aged be protected. Jah Glory.

2006-12-10 05:17
Tja, beror på vad man gillar antar jag om det sög eller inte. Han hade ett bra band med sig, riktigt bra basist, och som sagt, han verkade inte så svängd som han kan vara, vilket medförde ett bättre uppträdande, så kanske fick han bättre röka i Malmö?

Eek är ju alltid ganska populär att klaga på, och speciellt bland såna som gillar att se sig själva som "reggaerävar" men kanske inte riktigt är det, så kallas det ofta "nybörjarreggae" osv... Men jag har sett hyfsat mycket konserter och visst, den är ju inte top10, men väl godkänt för en kul kväll.
Let the hungry be fed, naked clothed, infant cried for, the sick nourished and aged be protected. Jah Glory.
Producent

2006-12-10 12:39
jo fan det var flumm bra...!!!!! ballt vare...!!!

2006-12-11 18:19
singback = musik förinspelad, sång live
playback = allt förinspelat

btw eller nåt